אתר SHEIN הפך לאתר האופנה הפופולרי בארץ, הדיח את נקסט ואסוס

אתר SHEIN הפך לאתר האופנה הפופולרי בארץ, הדיח את נקסט ואסוס

גם אתן קניתן באתר SHEIN השנה? כך הפך שיין לחביב הצרכניות הישראליות, ועקף בסיבוב את נקסט ואת אסוס. זאת, על פי נתוני חברת האשראי כאל

SHEIN
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




 

אם לפני שנה היו עדיין ישראליות שלא הכירו את אתר SHEIN, היום כנראה כבר אין כאלה. הפרסומות לאתר האופנה הפופולרי מציצות אלינו מכל מקום, והתחושה שמדובר בכוכב עולה מקבלת אישוש מנתוני חברת האשראי CAL: אתר האופנה SHEIN הוא המוביל בישראל, או לפחות המוביל בקרב לקוחות כאל. המספרים לא משאירים מקום לספק – לאתרים כמו נקסט ואסוס יש ממה לחשוש. כאל מציגה עלייה של מעל 400% בשנה ברכישות בגדים באתר SHEIN – מכירות של פי 5 מאוגוסט אשתקד.

אתר שיין – אסטרטגיה של הנחות וקופונים

כמו NEXT, גם אתר שיין מציע בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי ילדים, בגדי הריון, מוצרים לבית ואקססוריז. באתר שיין לא מסתפקים בבגדים לבני אדם, ויש קולקציה גם לכלבים ולחיות מחמד – העיקר שהלקוחה לא תצא מהאתר בידיים ריקות.
כמו נקסט ישראל ואסוס ישראל, גם הוא מוצג בעברית ופונה לישראליות בשפתן.

המיקוד בקהל הישראלי בולט בימים אלה שלפני חגי תשרי, כאשר אתר שיין גיפטקארד מוזל לקראת ראש השנה, ואפילו מציג ברכת שנה טובה לגולשות מישראל.

רוצים לקבל את כל העדכונים? הצטרפו אלינו לטלגרם >

ראיתם מה העלינו לאינסטוש? 

את פני הגולשות והגולשים מקבלים מגוון סוגי הנחות וקופונים בכל רגע נתון – החל מהצעה למשלוח חינם בקנייה מעל 100 ש"ח, דרך הצעה למשלוח מהיר חיהם בקנייה מעל 395 ש"ח ועד הנחה על כרטיסי מתנה (רכישת כרטיס מתנה בשווי 300 ש"ח תמורת תשלום של 285 ש"ח).

אתר SHEIN – יותר רכישות מאשר ב-NEXT וב-ASOS יחד

כאמור, נתוני חברת האשראי כאל לא משאירים מקום לספק לגבי הפופולריות שאתר שיין הצליח לצבור בישראל. הישראלים השנה קנו יותר מאתר SHEIN – עם עלייה בכמות העסקאות (פי 4.5 מאוגוסט אשתקד) ועלייה בגובה העסקה הממוצעת, (גידול של 10% מאשתקד).

סכום הרכישה הממוצע באתר שיין עלה מכ-270 לכ-300 ש"ח (אוגוסט 2019 לעומת אוגוסט 2020). באתר אסוס סכום הקנייה הממוצע עלה מ-240 ל-260 ש"ח, ובאתר נקסט כמעט לא חל שינוי והסכום עמד על כ-240 ש"ח.

עוד נמצא כי צעירים בין הגילאים 20-30 מעדיפים לרכוש יותר ב אסוס ושיין. אתר נקסט נמצא מועדפת על צרכנים בגילאי 30-40.

כך או כך, היקף הרכישות באתר SHEIN היה גדול מהיקף המכירות באתרי אסוס ונקסט יחד:

 

ביצוע רכישות באתר SHEIN, באתר קסט ובאתר אסוס בקרב לקוחות כאל

SHEIN NEXT ASOS
אוגוסט 2020 62% 21% 17%
אוגוסט 2019 27% 38% 35%

 

קונים יותר אונליין, לא רק באתרי אופנה בינלאומיים

לפי הנתונים של כאל, לא רק אתר שיין נהנה מגידול בהיקף הרכישות של צרכנים ישראלים, אלא גם אתרים אחרים.

היקף הרכישות יותר מהכפיל את עצמו. בישראל נאמד מחזור העסקאות בתחום רכישת הביגוד המקוונת לאוגוסט 2019 ב 48 מיליון ₪, כשבאוגוסט 2020, מחזור העסקאות נאמד על 106 מיליון ₪.



לקורונה יש חלק בדבר משתי סיבות עיקריות: ראשית, אנשים בילו בבית והיה להם הרבה מאוד זמן לשוטט אונליין. שנית, גם לאחר שהסגר הוסר, רבים העדיפו לא להסתובב אלא לקנות אונליין.

חלק גדול מהגידול ברכישות באתר שיין בא על חשבון נקסט ואסוס. זה גם המקום להזכיר כי אתר נקסט הקפיא את המשלוחים למשך תקופה ממושכת בתקופת שיא סגר הקורונה. בחודש נובמבר 2019 החליט אתר נקסט להרחיב את פעילות נקסט ישראל, אבל זמן קצר אחר כך הגיעה הקורונה והמשלוחים נעצרו. כפי שפרסמנו כאן, כשבועיים אחרי חידוש הפעילות בחו"ל, בסוף חודש אפריל התחדשה גם פעילות אתר NEXT ישראל.

היה לכם מעניין? שתפו חברים! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות צרכנות באתר פואנטה

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות