אייפון 12 - מה אנחנו יודעים עליו ומתי ההכרזה של אפל? פואנטה מדווחת

אייפון 12 – מה אנחנו יודעים עליו ומתי ההכרזה של אפל?

האם נחשף מועד ההכרזה של אייפון 12 של אפל? ייתכן שלא תצטרכו לחכות הרבה – אבל אילו חידושים הוא יביא איתו? חדשות הסלולר בפואנטה

אייפון 12
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




האם ב-15 בספטמבר אפל תכריז על אייפון 12, ותשים סוף לשמועות הרבות סביב הסמארטפון הכי מדובר בחודשים האחרונים? השבוע אפל פרסמה באתר שלה הזמנה לאירוע הכרזות, אך לא חשפה על מה תכריז בו. במידה שתהיה שם הכרזה על אייפון 12 – זו תהיה הפתעה עבור רבים שחשבו שבגלל מגפת הקורונה, ההשקה תידחה לאוקטובר. ייתכן שאפל תכריז רק על שעון חכם (Apple Watch), אייפדים ותוכניות תעריפים חדשים. בכל מקרה, בין אם יוכרז על iPhone 12 ובין אם לאו – מדובר באירוע אונליין בלבד, ולא באירוע חגיגי ורב משתתפים כמו שאפל אוהבת – וזאת כמובן בגלל הקורונה. אפשר יהיה לצפות בשידור החי באתר החברה.

את ההזמנה לאירוע ההכרזה הווירטואלי פרסמה אפל באתר שלה עם עיצוב תכלכל ומיוחד של הלוגו שלה. בטקסט המינימליסטי האופייני לאפל.

אייפון 12 – מה אומרות השמועות?

כמו לפני כל הכרזה של כל סמארטפון, גם להכרזה על אייפון 12 קדמו כמה חודשים של הדלפות ושל שמועות. אז מהן עיקר השמועות נכון לעכשיו?

עדיין לא ברור אם אפל תשיק 3 דגמים או ארבעה דגמים, אבל ההנחה היא שיהיו לא פחות מ-3 דגמים – בדומה לסדרת אייפון 11.

סדרת אייפון 11 כללה את אייפון 11 – שהיה הדגם הזול יותר מבין השלושה ועלה כ-800 דולר לגרסה הבסיסית; אייפון 11 פרו, שהתחיל ב-1000 דולר ואייפון 11 פרו מקס, שהתחיל ב-1,100 דולר. הציפייה היא כי סדרת אייפון 12 תכלול דגמים בהיררכיה דומה ובמחירים דומים – אבל לפי השמועות, אפל לא מתכוונת לכלול מטען במכשירים החדשים. המשמעות היא שהצרכנים יצטרכו לרכוש את המטען בנפרד, וזה למעשה מייקר את המחיר (אלא אם כן יש להם מטען ממכשירים אחרים של אפל).

הנימוק של אפל צפוי להיות נימוק סביבתי, שכן אספקה של מטען עם כל מכשיר בכל רכישה מייצרת זיהום סביבתי גדול. אי אפשר שלא להסכים עם הנימוק הזה, אבל אי אפשר גם להתעלם מהעובדה שזה מייצר לאפל עוד הכנסות רבות מאוד, כך שהנימוק האקולוגי נשמע לא מספיק משכנע.

דור 5 באייפון 12

הציפייה היא שלפחות חלק מהדגמים של iPhone 12, אם לא כולם, יתמכו ברשת דור 5. ייתכן שהדבר הזה פירושו מחיר פתיחה גבוה יותר, וייתכן שזו גם הסיבה שאפל שוקלת לוותר על המטען כדי לא להעלות את מחיר הפתיחה בהשוואה לדגמי אייפון 11.

נזכיר כי גם סמסונג מציעה תמיכה בדגם גלקסי נוט 20 אולטרה שהושק לאחרונה, אבל לישראל לא מיובא הדגם שתומך בדור 5.

יהיו עוד חידושים?

אפל צפויה לעדכן את מערכת ההפעלה במכשירים החדשים ל-iOS 14.

אפל צפויה גם לשלב מעבד A14 ולשפר את המצלמות, אך מעבר לזה, ההערכות הן שאפל לא תביא חדשנות גדולה באייפון 12.

אייפד ושעון Aplle Watch

כאמור, הציפייה היא שאירוע ההכרזה יכלול אייפדים חדשים, שעון חכם חדש (Apple Watch) ואולי גם תוכניות תעריפים חדשות לשירותי התוכן שלה (כמו אפל מיוזיק).


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות