חבילת סלולר 200 ג'יגה - איזו חברת סלולר הכי משתלמת?

חבילת סלולר 200 ג'יגה – איזו חברת סלולר הכי משתלמת?

אל תשלמו ביוקר על חבילת סלולר 200 ג'יגה, אבל שימו לב גם לאותיות הקטנות. אז רמי לוי, WE4G או גולן טלקום? כל המחירים והפרטים – בכתבה

חבילת סלולר 200 ג'יגה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חבילת סלולר זולה עם נפח גלישה גדול – זה מה שהצרכנים מחפשים וזה מה שרמי לוי, גולן טלקום, We4G ו-012 מציעות עם חבילת סלולר 200 ג'יגה.

לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה קריאה לצרכנים להזדרז ולהצטרף לחבילת סלולר זולה, לפני שהתחרות בין חברות הסלולר תיחלש בגלל המיזוג בין סלקום לגולן טלקום.

> קבלו עדכונים שווים בקבוצת הסלולר של פואנטה >

התחרות על חבילת 200 ג'יגה עזה: כנגד חברת We4G, שמציעה חבילת סלולר עם 200 ג'יגה תמורת כ-36 ש"ח בחודש, החלה 012 לשווק חבילת סלולר 200 ג'יגה ב-35 ש"ח. גולן טלקום, שרוצה לגייס כמה שיותר מנויים במהירות על רקע העסקה עם סלקום, לא טומנת ידה בצלחת ומציעה חבילת 200 ג'יגה בכ-30 ש"ח לחודש. רמי לוי שונא להישאר מאחור וממש לא מתכוון להשאיר להן את הבמה – וגם הוא מציע חבילת סלולר 200 ג'יגה ב-30 ש"ח בחודש – אבל עם חודש חינם.

חבילת סלולר 200 ג'יגה – למה כדאי שתשימו לב?

אז איזו חבילת סלולר 200 ג'יגה יותר משתלמת או יותר אטרקטיבית?

  • חבילת סלולר ברמי לוי: הכי אטרקטיבית מבחינת מחיר, מפני שיש חודש חינם. המחיר עלול לעלול.
  • חבילת סלולר ב-We4G: הכי משתלמת מבחינת התחייבות, מפני שהיא לכל החיים.
  • חבילת סלולר ב-012 מובייל: זולה רק בשקל אחד מ-WE4G, וללא התחייבות אמיתית למחיר לכל החיים.
  • חבילת סלולר בגולן טלקום: אטרקטיבית במחיר אבל יש אותיות קטנות: תשלום על תא קולי (כן, שמעתם נכון!) שעלותו עוד כ-4 ש"ח בחודש. זאת, עד שהלקוח מבקש להפסיק את החיוב. ברמי לוי לא דוחפים את השירות המיותר הזה. בנוסף, התעריפים עלולים לעלות.

השוואת מחירי חבילות סלולר – אל תשלמו יותר מ-36 ש"ח

אם אתם משלמים על חבילת סלולר יותר מ-50 ש"ח בחודש, אתם… במילים עדינות… פראיירים. למעשה, גם 40 ש"ח זה יותר מדי, ואם להיות מדויקים, חבל לשלם יותר מ-36 ש"ח.

.> אוהבים להישאר מעודכנים? עקבו אחרינו בטלגרם >

> לחצו כאן כדי לגלות מה העלינו לאינסטגרם > 

כדאי לשים לב שאת ההצעות הזולות לא תקבלו מהחברות הגדולות. חבילת סלולר בפרטנר היא פשוט לא משתלמת בצורה קיצונית, וגם חבילת סלולר בסלקום או חבילת סלולר בפלאפון הן לא עסק משתלם בהשוואה למתחרות, אם לוקחים בחשבון את נפח הגלישה, המחיר והתוקף.

שימו לב להשוואת המחירים הבאה:

רמי לוי גולן טלקום 012 WE4G
מחיר לחודש כ-30 (חודש חינם) כ-30 35 36
נפח גלישה 200 200 200 200
לכמה זמן "ללא הגבלת זמן" "ללא הגבלת זמן" לא מוגדר לכל החיים

 

הוט מובייל פלאפון סלקום פרטנר
מחיר לחודש כ-40 כ-35 40 50
נפח גלישה ללא הגבלה 100 ג'יגה+ גלישה חופשית באפליקציות נבחרות 100 ג'יגה 40 ג'יגה
לכמה זמן שנה שנה "ללא שינוי אוטומטי"

 

שנה

 

חבילת סלולר "ללא הגבלת זמן" – המחיר לא באמת קבוע

שוב ושוב אנחנו מזהירים את הצרכנים מפני ההטעיה השערורייתית שחברות הסלולר נוקטות בניסוח "מחיר ללא הגבלת זמן" או "מחיר ללר שינוי אוטומטי". כפי שפרסמנו כאן במדור סלולר בעבר, מדובר בהטעיה. חבילות ללא הגבלת זמן שבהן החברות לא מתחייבות באופן מפורש למחיר קבוע או לכל החיים – הן חבילות שעלולות להתייקר. כאשר חברה טוענת שהמחיר הוא "ללא הגבלת זמן", היא למעשה בעצמה לא מתחייבת. רק לאחרונה פרסמנו כאן במדור תביעות ייצוגיות כי הוגשה תביעה ייצוגית נגד סלקום בדיוק בגלל הבטחת שווא למחיר ללא הגבלת זמן.

 

נכון להיום, רק ב-WE4G מתחייבים למחיר לכל החיים ולא מחביאים סעיף בתקנון שמאפשר לחברה להעלות את המחיר מתי שמתחשק לה (למעט במקרה של עליית מע"מ).

תקנון חבילת סלולר "ללא הגבלת זמן" בגולן טלקום

גולן טלקום מפרסמת את החבילה שלה באותיות קידוש לבנה כ"חבילה ללא הגבלת זמן", אבל שימו לב לסעיף שמסתתר בתקנון שלה:

תקנון חבילה ללא הגבלת זמן אצל רמי לוי

גם בתקנון של רמי לוי מסתתר סעיף דומה:

תקנון חבילת סלולר במחיר קבוע ב-012 מובייל

שימו לב, גם ב-012 מובייל, שמתגאה באותיות לבנה במחיר הקבוע של החבילה, הסעיף הנסתר מגלה את כוונותיה האמיתיות של החברה:

מה שהכי חמור בעיניי הוא שמשרד התקשורת לא מוצא פסול במצב המעוות המוצג כאן. הרישיון של חברות הסלולר מאפשר להן לשנות תעריפים בהודעה מראש. אם זה נוסח הרישיון – אז איזה טעם יש בהבטחה למחיר קבוע או "ללא הגבלת זמן"?

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס-אפ ופרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות