קונים מצלמות אבטחה לעסק? נקודות שחשוב לקחת בחשבון

קונים מצלמות אבטחה לעסק? נקודות שחשוב לקחת בחשבון

מצלמות אבטחה לעסק הפכו לכלי שימושי מאוד עבור בעלי עסקים, וזאת במיוחד לאור העלייה בפשיעה במקומות רבים בארץ. מה עליכם לדעת לפני הקנייה?

מצלמות אבטחה לעסק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מצלמות אבטחה הפכו לדבר נפוץ ביותר בשנים האחרונות, ויש לכך לא מעט סיבות. רמות הפשיעה באזורים מסוימים נמצאות במגמת עלייה מתמדת, ובקרב האזרחים קיים רצון הולך וגובר להגן על ביתם, על השטח שברשותם או על בית העסק שלהם.

סיבה נוספת לחדירה הגדלה והולכת שלהן היא שמצלמות האבטחה לא רק השתכללו בשנים האחרונות, אלא אף הפכו זולות ונגישות יותר. ניתן לקנות כיום בסכומים זעומים מערך של מצלמות אבטחה איכותיות, לשלוט עליהן דרך הסמארטפון ולהשתמש בהן במגוון דרכים שונות ועבור מגוון יישומים שונים.

אם אתם בעלי עסק המעוניינים לרכוש מצלמות אבטחה לעסק, להלן כמה נקודות מרכזיות וחשובות שכדאי לקחת בחשבון:

הקלטה של קול

מצלמות אבטחה מסוגלות כיום גם להקליט קול, אך אפשרות זו אינה זמינה בכל דגם כמובן. בנוסף, מדובר בפונקציה אשר במקרים מסוימים עשויה להיות שימושית ואף נחוצה (למשל, כאשר מצלמים בתוך בית העסק ומעוניינים בתיעוד מלא של כל מה שמתרחש במהלך היום, כולל השיחות בין הלקוחות למוכרים), ובמקרים אחרים מיותרת. קחו זאת בחשבון ונסו להבין האם אתם זקוקים להקלטת קול, בנוסף לתמונה.

כיום, מצלמות שמסוגלות להקליט גם קול אינן אמורות להיות יקרות יותר ממצלמות אחרות, וגם אם כן ההבדל במחיר אינו אמור להיות משמעותי במיוחד

מצלמת אבטחה גלויה או סמויה

האם אתם זקוקים למצלמה שתהיה מוסווית או גלויה? במקרים רבים נרצה שהמצלמה תהיה גלויה, למשל על מנת להרתיע גנבים. במקרים אחרים נרצה אותה סמויה, וכאן קיימים פתרונות רבים דוגמת מצלמות אבטחה המוסוות בתוך גלאי עשן או חפץ סטנדרטי אחר דוגמת שעון קיר. קיימות אפשרויות רבות משני הסוגים, כולל דגמים רבים של מצלמות גלויות, חלקן בולטות יותר לעין וחלקן פחות.

חיבור אלחוטי

האם אתם מעוניינים להתחבר למצלמות מרחוק באמצעות מחשב או סמארטפון, על מנת להיות מעודכנים ומסוגלים לבדוק מה קורה בבית העסק בכל שעה ומכל מקום? במידה וכן, מצלמות אבטחה רבות הנמכרות כיום הן מצלמות חכמות, אליהן ניתן להתחבר מרחוק. במקרים אחרים ניתן לבחור במצלמות אשר רק מקליטות את מה שהן מצלמות, ושומרות את המידע על גבי כונן אליו ניתן להתחבר ידנית על מנת לצפות בחומר

מצלמת אבטחה קווית או אלחוטית

פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא האם מדובר במצלמה קווית (המחוברת עם כבל לתשתית חשמל ו/או תקשורת) או במצלמה אלחוטית. כאן נרצה לבחור על פי מיקום המצלמה – במידה והמצלמה צפויה להיות מוצבת במקום קבוע עם גישה נוחה לתשתית, אפשר להסתפק במצלמה קווית. במידה ונרצה להזיז אותה ממקום למקום או שאיננו מעוניינים בכבלים וחיבורים קוויים למיניהם, מצלמות אלחוטיות מצוינות זמינות כיום לרכישה במחירים נוחים ביותר כמו בקישור הזה למשל: https://www.2click.co.il/product-category/computer-equipments/security-cameras/.

צילום לילה

במידה שמעוניינים לצלם גם בלילה, חשוב לוודא שקיים מקור אור מספק בסביבה. אם אין כזה, כדאי לחפש אחר מצלמת אבטחה עם אפשרות לצילום לילה, אשר עושה שימוש בתאורת אינפרא אדום.

גם אם קיים מקור אור חיצוני, אך הוא אינו בטוח ויציב (דוגמת מנורת רחוב שעליה אין לכם שליטה), עדיף לרכוש מצלמה עם אפשרות לצילום לילה.

להזמנה אונליין של מגוון מוצרים בתחום הצילום וגאדג'טים גלשו לכתובת https://www.2click.co.il/.

1
נגישות