הטבעת החכמה של סמסונג Galaxy Ring מספקת מעקב רפואי צמוד

מי צריך טבעת יהלום? זו הטבעת שכולם מדברים עליה

החל ממעקב אחרי הדופק ועד ריכוז חמצן בדם – הצצה לטבעת של סמסונג Galaxy Ring. האם היא מייתרת את השעון החכם?

samsung galaxy ring גלקסי רינג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התרגלתם כבר לשעון חכם? עכשיו תתרגלו לטבעת חכמה. ה-Galaxy RING של סמסונג הוצגה בתערוכת המובייל השנתית בברצלונה ולא ירחק היום שלצד טבעת יהלום או טבעת נישואין, נראה אותה על יותר ויותר אצבעות. סמסונג היא לא הראשונה שמפתחת טבעת כזאת, אבל ללא ספק יש בכוחה להפוך את הפריט הזה (או ליתר דיוק "חפיץ") לפופולרי מאוד.



סמסונג Galaxy Ring תגיע לחנויות בהמשך השנה, וסמסונג לא מנדבת יותר מדי פרטים לגביה. עם זאת, המטרה של הפריט הלביש הזה ברורה: לאסוף מידע מדויק על מצבו הגופני של מי שעונד את הטבעת וכך לתת לו חיווי ומן הסתם המלצות.

כל זאת, באמצעות אפליקציית סמסונג Health. כמובן, לבינה המלאכותית יש כאן תפקיד חשוב.

אפליקציית Galaxy Health לשימוש עם הטבעת


בסמסונג אומרים כי גלקסי רינג תציע למשתמשים דרך חדשה לפשט את הבריאות היומיומית ביום ובלילה – תוך הצגה של המידע ועיבודו בפלטפורמת הבריאות הדיגיטלית Samsung Health. המידע שנאסף כולל מדידה של קצב פעימות לב, זמן שינה, תזוזות באמצע שנת הלילה, הליכה וריצה, שינה, וניטור מדדים כגון טמפרטורת עור וריכוז חמצן בדם.

היי חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו, ויש לנו שם עוד הרבה כתבות כאלה, לחצו להצטרפות 🙂

הטבעת תימכר בכמה מידות (S-XL) ויש להניח שגם בכמה עיצובים. היא תכלול כמובן גם סוללה מובנית בהספק של 14.5 ל-21.5 מילי-אמפר/שעה (בהתאם לגודל הטבעת). מן הסתם, היא תהיה עמידה למים – אך לא בטוח שכדאי יהיה לשטוף איתה כלים.

ומה עם Galaxy Watch?

האם אנחנו צריכים כל כך הרבה חפיצים שמודדים את הבריאות שלנו או מנטרים את הפעילות של הגוף שלנו? נראה שהקרקע מאוד פוריה.

הרי התרגלנו כבר לשעון חכם שמודד את הדופק שלנו, מתריע מתי עלינו לקום קצת מהכיסא ואפילו יודע כאשר אנחנו בסטרס – אבל השעון יחסית גדול ומגושם. טבעת היא פריט לביש כמעט בלתי מורגש שאפשר להסיר בקלות, והיא יכולה לנטר את מה שקורה בגוף שלנו באופן מדויק ביותר. העובדה שמדובר בחפץ קטן שהולך איתנו לכל מקום הופכת אותה לשימושית ונוחה אפילו יותר מהשעון החכם.

עם זאת, הטבעת לא אמורה לייתר את השימוש בגלקסי ווטש 6 – השעון החכם של סמסונג. בשעון אנחנו יכולים כיום גם לשמוע מוזיקה, לשלם ועוד (וכמובן, לראות את השעה…), והוא יכול להוות תחליף לטלפון הסלולרי.

סמסונג פשוט שמה דגש יותר ויותר גדול על נושא הבריאות, ותשיק גם פיצ'ר ששמו My Vitality Score שמציע תובנות בריאותיות אישיות תוך התייחסות למספר רב של גורמים כגון שינה, פעילות, דופק ושינויים בקצב הלב.

בנוסף היא תשיק את ה-Booster Card, כרטיס הבוסטר שהופך כל יום לבריא יותר עם מעקב אחרי יעדים מוגדרים והפקת תובנות שקל ליישם. שתי התכונות הללו יושקו בחודשים הקרובים ויעבדו עם הטלפון החדש של סמסונג – גלקסי S24.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות