גלידות פסק זמן: טעמנו את סדרת הגלידות החדשה

גלידות פסק זמן: טעמנו את סדרת הגלידות החדשה

כמו כל מותג מצליח, גם המותג פסק זמן התרחב לשלגונים וכעת גם לגלידות פסק זמן. נוגט, ריבת חלב או קוקוס – לא משנה מה תבחרו, זה טעים!

גלידת פסק זמן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בתקופה כזאת אתם בטוח צריכים לקחת פסק זמן מהמציאות המורכבת, אז סליחה על משחק המילים המתבקש, אבל גלידות פסק זמן הן יופי של דרך להמתיק את הרגע. בניגוד למגמה שראינו לאחרונה בתחום השלגונים – כאן אין שום ניסיון להציע מוצר קליל ודל קלוריות, אלא מוצר עשיר ומפנק.

פסק זמן היה מאז ומעולם אחד השוקולדים היותר טעימים, וכאשר הוא הושק בזמנו על-ידי עלית, היא גם ליוותה אותו בקמפיין עם מוזיקה קליטה שישראלים רבים מזמזמים עד היום… "קח פסק זמן, רגע מתוק של עלית". לפני כמה שנים יצאו לשוק ארטיקים ושלגונים, ולאחרונה הושקו ע"י גלידת שטראוס מקבוצת יוניליוור גלידות פסק זמן.

הסדרה שהושקה כוללת 3 טעמים:

  • נוגט קלאסי: עם ריפל בטעם אגוז, שוקולד חלב ושברי אגוזי לוז מסוכרים.
  • ריבת חלב: עם ריפל בטעם אגוז, שוקולד חלב ושברי פקאנים מסוכרים.
  • קוקוס: גלידת שמנת בטעם קוקוס עם ריפל בטעם נוגט ושבבי קוקוס קלוי.

מה שמיוחד בסדרה הוא קבלת הפנים שזוכה לה מי שפותח את גביע הגלידה: עם הסרת המכסה הוא נתקל בדיסק שוקולד מעולה מעל לגלידה. את הדיסק הזה שוברים באמצעות כף או כפית, ואין ספק שזה משדרג את הגלידה הטעימה שמסתתרת מתחתיו. בטעמי הנוגט וריבת החלב, הדיסק הוא דיסק שוקולד חלב, ואילו בגילדת הקוקוס הדיסק הוא של שוקולד לבן.

מחיר גלידות פסק זמן

הבעיה היחידה עם גלידות פסק זמן היא המחיר. מדובר במוצר לא גדול (520 גרם) שנמכר במחיר של כ-20 שקל ליחידה. בחישוב לק"ג, זה כמעט 40 ש"ח לק"ג…

טעמתם? שתפו אותנו בתגובות.
ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!






    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות