וונסדיי או הארי ומייגן? נטפליקס מגלה איזו סדרה פופולרית יותר

וונסדיי או הארי ומייגן? נטפליקס מגלה איזו סדרה פופולרית יותר

עם הגב של משפחת אדמס וניחוחות של הארי פוטר, הסדרה וונסדיי היא מתחרה רצינית לסדרה הארי ומייגן בנטפליקס. אז מי הייתה חביבת הקהל?

וונסדיי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם עדיין לא צפיתם בסדרה וונסדיי בנטפליקס, אתם כנראה די יוצאי דופן. וגם אם עדיין לא צפיתם בסדרה התיעודית הארי ומייגן. ממכתב ששלחה נטפליקס לבעלי המניות שלה לסיכום הרבעון הרביעי של שנת 2022, מסתבר ששתי הסדרות האלה הן בין הנצפות ביותר בכל הזמנים בשירות הסטרימינג. מבין שתי הסדרות, אשר יצאו שתיהן לקראת סוף השנה, לא תופתעו אולי לגלות שדווקא הארי ומייגן היא הנצפית יותר. לפי הדוח של NETFLIX, וונסדיי היא הסדרה השלישית הכי פופולרית של החברה אי פעם, והארי ומייגן היא השנייה. עבור מי שמחפש סדרות מומלצות בנטפליקס, השתיים האלה כנראה חייבות להיכנס לרשימה.

אגב, הסרט "רצח כתוב היטב" (באנגלית Glass Onion: Knives Out Mystery), שיצא אף הוא ברבעון הרביעי, הוא הסרט הרביעי הכי פופולרי של נטפליקס.

הארי ומייגן מול וונסדיי – הסקרנות ניצחה את הפנטזיה

הארי ומייגן

מאז שהארי ומייגן עזבו את בית המלוכה ואת אנגליה וחתמו על הסכם עם נטפליקס, בכל העולם חיכו לתוכן האוטוביוגרפי שהם יפרסמו. אמנם, אופרה ווינפרי כבר פרסמה ראיון בלעדי איתם בעבר, אבל "הארי ומייגן" בנטפליקס זה משהו אחר. המצלמות ליוו אותם זמן רב, הם מתראיינים ופותחים את ביתם בפני צוות הצילום – והצופים מקבלים את סיפורם מיד ראשונה. כמובן, צריך לזכור תמיד במקרים כאלה ששום פריים לא נכנס בסופו של דבר לגרסה הערוכה ללא אישור של המצולם, אבל עדיין מדובר במוצר טלוויזיוני שסיפק את יצר הסקרנות של מיליוני צופים בעולם.

וונסדיי

וונסדיי, לעומת זאת, היא הדבר הכי רחוק מסדרה תיעודית… מדובר בסדרת ספין אוף על "משפחת אדמס", המתמקדת בבת המשפחה וונסדיי. אם מחפשים הגדרה לז'אנר של הסדרה הזאת, הרי שזה שילוב בין פנטזיה, אקשן וקצת קומדיה… וונסדיי נשלחת לפנימייה "נוורמור" שבה לומדים רק "מנודים" ובעלי כוחות על, ולאט לאט מגלה שהיא אמנם מוזרה ואכזרית, אבל יש לה מתחרים לא רעים. לא עובר זמן רב עד שהיא מוצאת את עצמה מנסה לפענח מקרי רצח מוזרים.

פואנטה בטלגרם

אגב, מי שקרא את הארי פוטר או צפה בסרטי הארי פוטר, ירגיש לא מעט דמיון לסדרה וונסדיי.

נוהגים לחלוק את הסיסמה לנטפליקס? בקרוב החגיגה תיגמר

מלבד נתוני הצפייה המפתיעים, נטפליקס הציגה נתונים מעניינים נוספים. לפי הדוח, ההכנסות, הרווח התפעולי והגידול במספר החברים ברבעון הרביעי של 22' עלו על תחזית החברה. את שנת 2022, נטפליקס סיימה עם 231 מיליון מנויים והכנסה של 32 מיליארד דולר. ברבעון האחרון הצטרפו לנטפליקס 7.7 מיליון מנויים – שזה הרבה יותר ממה שהחברה צפתה.

כזכור, בנובמבר האחרון החברה השיקה לראשונה חבילת נטפליקס עם פרסומות במחיר מוזל – אבל בינתיים עדיין לא בישראל. בנטפליקס אומרים שהם מרוצים בינתיים מתוצאות המהלך, אך יש עוד הרבה מה לעשות בנושא.

באופן כללי, בנטפליקס אומרים ששנת 2022 הייתה שנה קשה, עם התחלה משובשת אבל סיום מזהיר יותר. הבטחה חשובה שהם סיפקו במכתב לבעלי המניות צריכה להטריד את מי שחולק את הסיסמה לנטפליקס עם חברים. החגיגה עומדת להסתיים. בקרוב נטפליקס לא תאפשר זאת ותשיק שירות שיתוף בתשלום.

אמנם, כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, בנטפליקס כבר הודיעו בעבר שימנעו את היכולת לחלוק סיסמאות עם חברים חינם, אבל כעת הם קצת יותר מדויקים. תאריך מוגדר לא נמסר, אבל זה יקרה ממש בקרוב, ברבעון הראשון של 2023.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות