כאן משיקה את כאן בוקס - אפליקציה חדשה בדיוק זמן לשידורי המונדיאל

אפליקציית כאן בוקס היא יופי של אפליקציה, בדיוק זמן לשידורי המונדיאל

אפליקציית כאן בוקס (כאן BOX) הרבה יותר מוצלחת מאפליקציית "כאן" הנוכחית ויש לה ממשק נוח שמזכיר את נטפליקס. במקביל – הושקו שידורי המונדיאל

כאן BOX
כוכבי "קופה ראשית" בהשקת אפליקציית כאן BOX. צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תאגיד השידור הישראלי השיק את אפליקציית כאן BOX – שבה זמינים חינם וללא פרסומות כל תכני כאן: סדרות, חדשות, שידורי המונדיאל, תכני הדיגיטל, שידורי הרדיו ועוד. עבור ישראלים שצופים אך ורק בשידורי כאן ויש להם טלוויזיה חכמה (ראו בהמשך), המשמעות יכולה להיות חיסכון גדול בכסף, משום שהם לא צריכים להצטרף לשום שירות טלוויזיה כדי לצפות בשידורי כאן 11. עם זאת, אפליקציית "כאן בוקס" מיועדת רק לטלוויזיות חכמות, כך שמי שירצה להוריד את אפליקציית כאן לסלולרי לא יכול לעשות זאת וצריך להוריד את אפליקציית "כאן" הוותיקה (שעובדת נהדר).

האפליקציה הושקה באירוע חגיגי בנוכחות כל בכירי התאגיד, החל מהמנכ"ל היחסית חדש גולן יוכפז ועד המגישה הראשית היחסית חדשה טלי מורנו, וגם כוכבי קופה ראשית שסיפקו אתנתחא קומית קלה…

אפליקציית כאן בוקס תהיה זמינה בהדרגה בכל חנויות האפליקציות של הטלוויזיות החכמות (טלוויזיית סמסונג, טלוויזיית LG, טלוויזיית הייסנס וסטרימרים תומכים (אפל TV וממיר אנדרואיד). בחלק מהטלוויזיות האפליקציה הישנה פשוט תתעדכן אוטומטית לחדשה.

כל התכנים מוגשים חינם כיום ויהיו חינם גם בעתיד (ללא תכני פרימיום).

איך פועלת אפליקציית בוקס?

צילום מסך אפליקציית כאן BOX

>> הצטרפו לקהילה שלנו וקבלו עדכונים קבועים בנושא טלוויזיה > 

באפליקציה מועברים בשידור חי שידורי כאן 11, כולל שידורי המונדיאל, וכן כאן חינוכית, "מכאן" בערבית, רשתות הרדיו של התאגיד ועוד.

מעבר ליתרון של שידור חי, כל תוכן הסטרימינג של כאן זמין באפליקציית כאן בוקס, ובכלל זה סדרות כמו המפקדת, טהרן, מנאייכ, קופה ראשית, תקומה, עמוד האש, פרפר נחמד, כראמל, דוקותיים או נועה קירל באירוויזיון.

ממשק כאן בוקס

יש להירשם לאפליקציה עם שם משתמש, וכך האפליקציה יכולה להתאים למשתמש תכנים.

הממשק מזכיר את הממשק של נטפליקס ושל יס פלוס – ניתן לבחור לפי נושא (דרמה, קומדיה, תרבות פשע ועוד).

ממשק המשתמש מאפשר חיפוש לפי מספר פילוחים – חדשות, ילדים, מונדיאל ועוד. אחת מגולות הכותרת של האפליקציה היא הנגישות לארכיון של רשות השידור, כולל סדרות כמו "עמוד האש" או "לא כולל שירות".

בתוך קטגוריית המונדיאל, אפשר לראות שידורים חוזרים, סטטיסטיקות ועוד.

כאן מונדיאל – כל המשחקים חינם באיכות 4K

השקת שידורי מנודיאל 2022 בכאן: מימין לשמאל – טל ברמן, אלי אוחנה, נדב יעקבי, אשרת עיני, מפיק המונדיאל וטלי מורנו. צילום: דפנה הראל כפיר

פואנטה בטלגרם

אלי אוחנה, אשרת עיני, גולן יוכפז, נדב יעקבי, טל ברמן – נבחרת המונדיאל של כאן. צילום: דפנה הראל כפיר

 

במקביל להשקת אפליקציית כאן בוקס, השיק תאגיד השידור הישראלי את שידורי המונדיאל, אשר יהיו זמינים לכל הצופים הישראלים חינם באיכות 4K. את שידורי המונדיאל מוביל טל ברמן מאולפן שממוקם בדוחא שבקטאר, לצד אולפנים של הרשתות הגדולת בעולם. אל ברמן תצטרף נבחרת פרשנים שכוללת את אלי אוחנה, אשרת עיני ונדב יעקבי. המשחקים ישודרו גם בטלוויזיה, גם ברדיו (החל מרבע הגמר), גם בערוץ בערבית מכאן 33 וגם באופן מונגש לעיוורים (ע"י יורם ארבל).


האזינו לפודקאסט טריפל 


 

במקביל הודיעה היום חברת הוט כי גם לקוחותיה יוכלו לצפות בשידורי המשחקים של כאן ברזולוציית 4K בערוץ 4K FIFA World Cup, שנפתח במיוחד לרגל האירוע. הערוץ יעלה באפיק 511 ויהיה פתוח (ללא עלות) לכלל לקוחות HOT ו-NEXT TV המחזיקים בממיר ו/או בטלוויזיה תומכת בשידורי 4K , אך לא באפל טיוי ובסלולר.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות