שבת ישראלית בנהריים בגשר

שבת ישראלית בנהריים בגשר

מתלבטים איפה לנפוש או לאן לטייל? נהריים בגשר חייב להיות היעד הבא שלכם – בין אם אתם משפחה, זוג, גמלאים או קבוצה ממקום עבודה. למה? היכנסו לכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

במסגרת תכנית "שבת ישראלית" של משרד התרבות והמועצה לשימור אתרים, מתאפשרת כניסה חינם במהלך סופי השבוע לשלל אתרים ומוקדי עניין ברחבי הארץ, ביניהם גם אתר "נהריים בגשר" שבעמק המעיינות (אזור הירדן הדרומי בקרבת הכנרת).

אתר זה מציע שלל רחב של פעילויות, סיורים וסוגים נוספים ושונים של אטרקציות למשפחות בצפון, בפרט בסופי השבוע של תקופת האביב. אפשרות מעניינת, מעשירה ומהנה שכדאי לכל משפחה להכיר.

נהריים בגשר: היכרות מודרכת ודינמית עם ההיסטוריה המרתקת של המקום

"נהריים בגשר" הוא אתר אשר שוכן בסמוך לנהריים – באזור חלקו הדרומי של נהר הירדן, באחת הפינות היפות והמרהיבות ביותר במדינה. ברקע נשקפים הרי הגלעד ורמת הגולן, האזור עשיר בצמחייה ירוקה ופורחת ובחיי בר מקומיים וגם כולל אתרי מורשת ועניין מסוגים שונים, בפרט אתרים המעידים על ההיסטוריה המרתקת והמשמעותית של המקום מימיה הראשונים של ההתיישבות היהודית באזור.

נהריים בגשר: סיור בבונקר
צילום: נהריים בגשר

פרויקט שבת ישראלית, אשר נערך גם באתר נהריים בגשר, מאפשר למשפחות ולקהל הרחב להגיע במהלך סופי השבוע לביקור ולקבל סיורים מודרכים מעשירים על המקום, ללא כל עלות כניסה. הסיור במקום כולל תצפית מרהיבה ביותר על עמק הירדן והנוף הטבעי הפראי המאפיין את המקום,

הסברים מפורטים על הגבול שבין ישראל לירדן העובר בקרבת מקום, הדרכה אודות תחנת הכוח הוותיקה של נהריים (תחנת חשמל הידרואלקטרית שהקים פנחס רוטנברג בשנות ה-30), וכמובן, על שלושת הגשרים העתיקים שעוברים מעל הירדן.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כמו כן, כולל הסיור סוגים שונים של אטרקציות דוגמת מיצג אור קולי מרהיב אודות תחנת הכוח, סיור בתוך הבונקר שבנו המתיישבים במהלך מלחמת העצמאות ואף ביקור בחדר האוכל המקורי של קיבוץ גשר בו ניתן לצפות בסרט מרתק על חיי הקיבוץ והמלחמה.

שילוב שבת ישראלית עם סוגים נוספים של אטרקציות בצפון בשבת

המיקום האטרקטיבי של נהריים בגשר בצפון הארץ ובסמיכות לכנרת מאפשר לתכנן חופשת סוף שבוע של כיף באזור, עם שלל פעילויות ואטרקציות למשפחות בצפון. במרחק נסיעה קצרה ניתן להגיע לכנרת, לרמת הגולן, לגליל העליון ולעמק יזרעאל. גם במסגרת פרויקט שבת ישראלית ניתן למצוא אתרים ומוקדי עניין נוספים באזורים אלו, אשר יאפשרו לכם לקבל הדרכות וסיורים בחינם באתרי מורשת לאומיים ולצאת מסוף השבוע עם הרבה ערך מוסף.

צילום: נהריים בגשר

במידה ומעוניינים לשלב סוגים שונים של פעילויות, לא חסרות כמובן אטרקציות בצפון בשבת מכל הסוגים, החל מרחצה וספורט מים בכנרת ועד לטיולים בחיק הטבע המרהיב של הצפון או סיורים ברכבי שטח ממונעים. שלל המסעדות הפועלות באזור יספקו לכם מגוון אפשרויות לארוחות טובות (כולל מסעדה משובחת הפועלת באתר נהריים בגשר עצמו) ונהר הירדן כולל אינספור נקודות חמד ומוקדי עניין שונים, דוגמת שייט קייקים או ראפטינג.

בקיצור – לא חסרות אפשרויות בכל הנוגע ליום כיף רווי אטרקציות למשפחות בצפון בסוף השבוע. סיורי שבת ישראלית בנהריים בגשר מהווים נקודה טובה ומתבקשת להתחיל ממנה.

1
נגישות