נדל"ן בפילזן – העתיד כבר כאן

נדל"ן בפילזן – העתיד כבר כאן

אף שהאזורים המבוקשים בצ'כיה להשקעות נדל"ן הם פראג וברנו, יודעי דבר אומרים שפילזן היא הדבר הבא. אם אתם מחפשים מקום להשקעה בצ'כיה, שווה לקרוא

נדל"ן בפילזן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

שעת נסיעה אחת בלבד מפרידה בין פילזן לבין פראג, בירת צ'כיה. שעת נסיעה על תשתית כבישים מעולה או רכבת נעימה, עוד סימן להתפתחות המואצת והמהירה שצ'כיה עוברת, ולא פוסחת גם על תחום הנדל"ן. השקעות נדל"ן בצ'כיה פופולריות כבר שני עשורים, בייחוד בקרב משקיעים ישראלים, ואין סיבה שלא תהיינה כאלה – המדינה נהנית מכלכלה יציבה, גידול באוכלוסייה, אמנת מס עם ישראל המאפשרת קיזוז תשלומי המס על הכנסות מנדל"ן בצ'כיה עם המיסים בישראל, הערים נגישות, נעימות ואיכות החיים גבוהה.

למעשה, אם יש לכם כסף פנוי להשקעה ונדל"ן הוא הכיוון שלכם, צ'כיה היא ממש כיוון טוב להתחיל בו וגם להמשיך ולהתפתח בו בהמשך. ואם כבר צ'כיה, נכון שכולם מספרים על פראג וברנו אבל אתם רוצים לחשוב על העתיד והעתיד נמצא בפילזן. יותר נכון, בהשקעות נדל"ן בפילזן.

השקעות בצ'כיה – לא רק נדל"ן בברנו

אמנם כאשר מדברים על השקעות נדל"ן בצ'כיה, מזכירים בנשימה אחת את ברנו ואת פראג, ובכל זאת תרשו לנו לדבר רגע על פילזן. עיר שהיא מרכז תרבותי ואקדמי, הידועה במיוחד בזכות מרכז ללימודי משפטים ברמה גבוהה המושך אליו סטודנטים רבים. התוצר המקומי הגולמי השנתי בעיר הוא כ-7 מיליארד דולר, שהם כ-45 אלף דולר לאדם! זה הופך את העיר לאחת המבוססות במדינה כולה, ולכר נוח ופורה מאוד להשקעות.

עם כל הסיבות הנכונות אין שום סיבה שהנדל"ן בפילזן לא ינסוק בשנים הקרובות ויהיה מדובר בדיוק כמו שמדברים על נדל"ן בברנו. מחירי הדירות בפילזן הם כבר גבוהים יחסית למחירים בערים אחרות בצ'כיה ועם המשך ההגירה החיובית לעיר, הם צפויים עוד לעלות ולהניב רווחים נאים למשקיעים בשנים הבאות.

נדל"ן בצ'כיה – להביט קדימה

כאשר משקיעים כסף גדול, בטח בנדל"ן, לא פחות מהמצב הנוכחי חשוב מאוד לחזות את המגמות העתידיות, לזהות תהליכים שעוברים על מקומות ואזורים ולנצל אותם לטובת השקעות נכונות שלא יתנוונו לאחר ארבע או חמש שנים, אלא רק יתעצמו.

בהקשר הזה אין ספק שפילזן היא העתיד של צ'כיה – היא אולי לא העיר הכי חמה בתקופת הזמן הנוכחית, אבל אין ספק שזו העיר שבה כולם ירצו לגור בעתיד, והוא אפילו לא כזה רחוק, בטח לא במונחים נדל"ניים.

1
נגישות