טעמנו את הפריכיות החדשות על המדף: פריכיות אקסטרה (EXTRA)

טעמנו את הפריכיות החדשות על המדף: פריכיות אקסטרה

עם צ'ילי, עדשים או שוקולד – פריכיות אקסטרה הן מותג חדש המיובא מחו"ל ומיוצרות מאורז חום מלא. מה עוד הן מכילות והאם הם טעימות? בדיקת פואנטה

פריכיות אקסטרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בשנה האחרונה אחד הטרנדים השולטים בתעשיית המזון היא חטיפים למבוגרים – כשהרעיון הוא חטיף מזין ולא משמין. כזה הוא מותג הפריכיות אקסטרה (EXTRA), המיוצר ע"י חברת RICE UP הבולגרית ומיובא לארץ ע"י תבליני מימון. אקסטרה היא סדרה של פריכיות בטעמים שונים, מלוחות ומתוקות.

בין הטעמים המלוחים: כוסמת, זרעי על, צ'יה וקינואה וסדרת צ'יפס אורז חום מלא. בין הפריכיות המתוקות: פריכיות מצופות שוקולד בלגי.

פריכיות אקסטרה – פרטים נוספים

סדרת אקסטרה כוללת 35 סוגים של פריכיות בטעמים ובאריזות שונות, כך שלא נתייחס כאן לכולן. מה שבולט הוא הייחוד של הטעמים והשילובים המעניינים.

פריכיות אקסטרה
פריכיות EXTRA. צילום: א.ל ייצור ושיווק

 

אחת הסדרות המעניינות היא סדרת צ'יפס אורז, שכוללת טעמים כמו טקסס ברביקיו, צ'ילי חריף או פפריקה ומלח ים. היא כוללת שתי תתי סדרות – האחת נקראת אקסטרה פרוטאין ויש בה תוספת עדשים אדומות, עדשים שחורות ושעועית מש, והשנייה "סופר סידס", ויש בה כוסמת, צ'יה וקינואה וזרעי חמניות.

היצרנית מדגישה שהפריכיות הן ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. עם זאת, מי שמחפש מוצר טבעי לחלוטין, ימצא ברשימת הרכיבים גם מייצבים.

כך למשל, אחד המוצרים הוא פריכיות צ'יפס אורז חום מלא בטעם צ'ילי חריף. מדובר בפריכיות טעימות עם נגיעה של חריפות, אשר כיף לנשנש.
בכל פריכית יש 5 קלוריות בלבד.

רשימת רכיבים פריכיות אקסטרה צ'ילי חריף

  • אורז חום מלא (76%)
  • שמן זית
  • חומרי טעם וריח
  • מלח
  • מייצב (אשלגן כלורי)
  • תבלינים
  • סוכר
  • חומצת לימון
  • מלטודקסטרין
  • מייצב (אקציה גאם)
  • צבע מאכל טבעי (תמצית פפריקה)

פריכיות אקסטרה – עיצוב מעורר תאבון

פריכיות Rice-up נמכרות כיום במעל ל-60 מדינות ברחבי העולם. בארץ הן כאמור יושקו תחת המותג EXTRA. חברת תבליני מימון היא היבואנית הבלעדית של המותג, והיא השקיעה במהלך ההשקה והמיתוג 7 מיליון שקל.

לדברי אברהם מימון, מנכ"ל ובעלים "תבליני מימון", שוק תחליפי הלחם עובר מהפכה, ממוצר זניח ולא ממותג למוצר מרכזי בתזונת המשפחה: "אנו מאמינים מאוד במוצרים ובקטגוריה הצומחת ושמחים על הרחבת פעילות החברה, בשיתוף פעולה עם יצרן בעל שם עולמי".

אוכל, כידוע, אנחנו אוכלים קודם כל בעיניים. חשוב לומר מילה על העיצוב המושך והמוצלח של אריזות המותג EXTRA. כל האריזות משדרות לצרכן אווירה יוקרתית, טבעית ומושקעת, שכבר במבט ראשון מסקרנת ויוצרת חשק לטעום. בענף כל כך רווי שיש בו מתחרים מאוד חזקים, יש להניח שהעיצוב המושך יתרום לחשיפה של המותג.

מחירים

  • פריכיות בטעמים (24 גר'): כ-3.90 ₪; אריזת חיסכון (200 גר'): כ-14.90 ₪;
  • פריכיות שוקולד (90-30 גר'): כ-3.90 – 7.90 ₪;
  • צ'יפס אורז (120-60 גר'): כ-5.90 – 10.90 ₪.
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות