מחפשים סלולרי זול? OPPO A93 החל להימכר כאן. היכנסו לפרטים

מחפשים סלולרי זול? OPPO A93 החל להימכר כאן. היכנסו לפרטים

OPPO הוא מותג סלולר צומח וחדשני, ודגם OPPO A93 הוא הדגם הראשון שמתחיל להימכר בארץ. המחיר נמוך, אבל שימו לב למה שהוא מביא איתו

OPPO A93
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מותג הסלולר OPPO מתחיל להימכר בארץ – וזו בשורה טובה לצרכנים, במיוחד למי שמחפש סלולרי זול וטוב. OPPO הוא מותג סיני מצליח וחדשני, ויש לו גם דגמים יקרים, אבל הדגם הראשון שמגיע לחנויות הוא OPPO A93 – שמחירו פחות מ-1,200 שקל למרות שהוא מציע תכונות מתקדמות. עם זאת, במחיר האטרקטיבי הזה תקבלו אמנם מכשיר מתקדם – אבל חסרות בו גם שתי תכונות חשובות.

OPPO A93 – המון מצלמות ומסך איכותי

כאמור, OPPO A93 בהחלט עונה להגדרה של סלולרי זול, אבל היצרנית הייתה נדיבה מאוד במה שהיא מציעה בסמארטפון הזה.

יש לו מסך SUPER AMOLED איכותי שלרוב לא רואים בסמארטפונים זולים, בגודל של 6.43 אינץ'. הרזולוציה של המסך גבוהה 2400X1080 PPI409 ובתוך המסך מוטמע חיישן זיהוי טביעת אצבע.

מה שמייחד את המכשיר בהשוואה להרבה דגמים אחרים הוא המצלמות. מדובר ב-6 מצלמות  – שתים אחוריות ושתיים קדמיות. מבין המצלמות האחוריות, המצלמה העיקרית היא מצלמת 48MP המצלמת וידאו באיכות FHD.

OPPO A93

המעבד הוא מעבד חזק (מעבד 8 ליבות מסוג MediaTek Helio P95 2.2GHz). המכשיר מגיע עם זיכרון עבודה נדיב בנפח 8GB RAM ונפח אחסון של 128GB. יש חריץ MicroSD התומך בהרחבה עד ל- 256GB (שסמסונג למשל הורידה בסדרת הדגל שה S21). 

הסוללה מגיעה בנפח 4000Mah עם טכנולוגיית טעינה מהירה 18W.

המכשיר יחסית דק וקל: עוביו 7.48 מ"מ ומשקלו 164 גרם.

האזינו לפודקאסט טריפל – והפעם על OPPO

האם הוא מכשיר דור 5?

היתרונות שהזכרנו כאן בהחלט הופכים את OPPO A93 למכשיר סלולרי זול אטרקטיבי, אבל יש לו גם חיסרון שקשה להתעלם ממנו: לא מדובר במכשיר דור 5. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, רוב חברות הסלולר כבר מאפשרות גלישה בדור 5 (היכנסו לכתבה דור 5 בפלאפון, דור 5 בסלקום ועוד). כמובן, כדי לגלוש ב-5G תצטרכו גם לעבור לחבילה גלישה עם דור 5 (היכנסו לכתבה כמה יעלה לכם להצטרף לחבילת דור 5?).

המשמעות של תמיכה ב-5G היא גלישה הרבה הרבה יותר מהירה מכפי שמאפשר דור 4.

יש הרבה צרכנים שזה לא כל כך חשוב להם, אבל מי שזה חשוב לו – כדאי שייקח זאת בחשבון.

OPPO A93 – האם תוכלו לשלם בסלולרי?

חיסרון אחר של OPPO A93 הוא שאין לו תמיכה ב-NFC – אותו שבב שמאפשר תשלום מהנייד.

עד לא מזמן זה היה אולי קצת פחות שימושי בישראל, אבל כיום מי שרוצה לעלות לאוטובוס ולשלם מהנייד או לקנות בחנויות בתשלום ללא מגע – יצטער שאין לו מכשיר עם NFC.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות