מגלים עולמות עם מאסטר טריפ

מגלים עולמות עם מאסטר טריפ

מרוקו או אוזבקיסטאן, רומניה או קירגיסטטן, פורטוגל, ספרד ועוד – אם אתם מחפשים טיול מאורגן ברמה אחרת, שימו לב לפרטים שאתם חייבים לברר מראש

טיול מאורגן למרוקו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

על מנת באמת לגלות יעדים עוצרי נשימה, מרהיבים ומעניינים בעולם, לא מספיק פשוט לקבל החלטה לעלות על מטוס ולטוס ליעד. ביעדים אקזוטיים מומלץ לטייל עם מדריכים מנוסים ומקצועיים. במסגרת טיול אשר מאורגן ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר, ניתן באמת לחוות את היעד בצורה מעמיקה ולקבל חוויה של פעם בחיים. חברת "מאסטר טריפ" מובילה מבחר טיולים מאורגנים איכותיים במיוחד, לכמה מהיעדים האטרקטיביים ביותר בעולם.

בין האפשרויות: טיול מאורגן למרוקו, טיול גיאוגרפי לקוסטה ריקה, טיול עומק באוזבקיסטן, טיול ג'יפים בנהיגה עצמית בקירגיסטן או מסע מרתק בוייטנאם וקמבודיה.

מה מייחד את הטיולים שמארגנת "מאסטר טריפ" ומדוע כדאי לכם להשתתף בטיולי החברה? אחרי הפעם הראשונה שתצאו לטייל עם מאסטר טריפ, תבינו שיש כאן "משהו אחר". השקעה מרובה במטיילים, צוות מדריכים מקצועי ומסור שמטפל במטיילים ומעניק להם חווית טיול מושלמת, מסלולים שנבחרו והותאמו למטיילים בקפידה, ובעיקר הקפדה על בטיחות ומקצועיות ללא פשרות כדי שתרגישו שקיבלתם תמורה מלאה לכספכם.

טיול מאורגן לאוזבקיסטן, טיולי ג'יפים, טיולי משפחות ועוד – מאסטר טריפ

מה חשוב לדעת כשבוחרים חברה לצאת איתה לטיול החלומות שלכם?

חשוב שתוודאו מספר דברים:

  • מסלול: שימו לב למסלול שנבחר – האם הוא תוכנן ותואם את מזג האוויר ביעד אליו תטיילו ?
  • התאמה לעונה: בכל יעד יש טווח זמנים שבו עדיף לטייל. שימו לב שלא נקבע מועד שבו דרכים חסומות בגלל שלג, או שזה אמצע הקיץ עם שרבים קיצוניים.
  • הכשרה: אם בחרת להצטרף לטיול ג'יפים, במיוחד טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית, ביעדים שבהם העבירות או תוואי הדרך מאתגרים – האם מדריכי הטיול הינם בעלי הכשרה מקצועית בהובלת טיולי שטח? תופתעו לגלות שבלא מעט חברות מדריכי הטיול ללא הכשרה בתחום הג'יפאות.
  • נסיעות: האם יש נסיעות ממושכות? בחלק מהיעדים אין מוצא אחר פרט לנסיעה ממושכת מיעד ליעד, אולם לעתים אפשר למצוא פתרונות. באוזבקיסטן, למשל, המרחקים מאד גדולים. לכן חברת מאסטר טריפ שילבה בטיול המאורגן לאוזבקיסטן – פרט לטיסה הישירה – גם 3 טיסות פנים ושתי רכבותף כדי לקצר מרחקים ולאפשר למטיילים לחוות את המירב מהיעד.
צילום: מאסטר טריפ
צילום: מאסטר טריפ

לקראת היציאה לטיול נערך מפגש היכרות והכנה מדוקדק בכל פרטי הטיול. המטיילים מקבלים מידע רב ונרחב על היעד ועל אופי הטיול. בחברת מאסטר טריפ מקפידים על יחס אישי. רוב הקבוצות קטנות ואינטימיות, מה שמבטיח הכרות בין המדריכים למטיילים וחוויית טיול נעימה. צוות מדריכי החברה מורכב ממדריכים מקצועיים ומנוסים ביעדים אותם הם מובילים. חלק מהזמן מתלווים גם מדריכים מקומיים מקצועיים, אשר מכירים את היעד היטב ומסייעים לצוות המוביל לגשר על פערי שפה.

החברה מובילה גם טיולי ג'יפים לשלל יעדים כמו מרוקו, רומניה, קירגיסטן ועוד – יעדים בהם משולבת נהיגה עצמית של המטיילים. ניתן להצטרף לטיול גם מבלי לנהוג. הג'יפים איכותיים ובטיחותיים ואת ההדרכה מעביר מדריך נהיגת שטח מוסמך ומיומן, הכל כדי לשמור על בטיחות המשתתפים, ולהעניק להם ריגוש וחוויה של פעם בחיים.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר>


במהלך הטיולים, המשתתפים נפגשים עם מקומיים בכפרים פסטורליים שבחלקם "הזמן עצר מלכת". בטיולים משולבות הפסקות קפה בפינות תצפית מרהיבות שמאפשרות לכם לנשום עמוק ולהתענג על הנופים המרהיבים. בטיולי השטח, המשתתפים מקבלים בצהריים ארוחות מפנקות שמוסיפות ערך לחוויה מעולה ובלתי נשכחת.

מאסטר טריפ מובילה טיולי משפחות, טיולי אקסטרים, טיולי נשים, טיולים לקבוצות סגורות, טיולי אופניים, טיולי בר/ת מצווה ועוד, ליעדים המושכים ביותר בעולם – טיול מאורגן למרוקו, טיול מאורגן לרומניה, טיולים לקוסטה ריקה, אוזבקיסטן וקירגיסטן, פורטוגל וספרד, גיאורגיה ועוד. כפי שניתן להבין – מדובר ביעדים אקזוטיים ומסקרנים, כל אחד עם הטבע המרהיב ועוצר הנשימה שלו, ועם התרבות המקומית מסבירת הפנים והמסקרנת כל כך.

החברה מציעה פתרונות גם למי שמתעניין במסלול טיול מאורגן לאוזבקיסטן, טיול מאורגן לקוסטה ריקה או טיול מאורגן למרוקו. ניתן להתקשר או לשלוח הודעת וואטסאפ, כדי לבדוק את כל הפרטים על היעד שמדגדג לכם להכיר מקרוב.

1
נגישות