פאודה בנטפליקס - הנה באה העונה השלישית. חדשות הטלוויזיה

פאודה בנטפליקס – הנה באה העונה השלישית. חדשות הטלוויזיה

בקרוב מאוד – פאודה בנטפליקס, עונה 3. הסדרה הישראלית המצליחה של ליאור רז ואבי יששכרוף כבר שועטת לכיוון עונה רביעית. חדשות הטלוויזיה בפואנטה

פאודה בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לא לקוחות yes או סטינג TV, אבל אתם מנויי נטפליקס – בקרוב תוכלו לצפות בסדרה פאודה בנטפליקס. ליאור רז, עידן עמדי, איציק כהן, רונה לי שמעון, מרינה מקסימיליאן בלומין… צופים בכל רחבי העולם כבר זכו לצפות בשחקנים המצוינים הללו מככבים בעונה 3 של פאודה בנטפליקס החל בחודש אפריל. כאן בישראל העונה השלישית עולה לשידור רק ביוני – כחצי שנה אחרי שעלתה לאוויר ב-yes.

פאודה בנטפליקס

פאודה, כידוע, היא אחת הסדרות הישראליות המצליחות ביותר בעולם. קשה שלא להרגיש גאווה כשצופים בסדרה פאודה בנטפליקס.

הסדרה, שנכתבה על-ידי העיתונאי אבי יששכרוף וליאור רז (שגם מככב בה), עלתה לשידור ב-yes בפברואר 2015, בערוץ yes EDGE. היא מגוללת את סיפורם של לוחמים מסתערבים ומספרת את סיפור הסכסוך הישראלי-פלסטיני מזווית מורכבת, שמציפה את הטרגדיות האישיות שהסכסוך הזה מייצר. העלילה מתנהלת בעברית ובערבית לסירוגין, ומצליחה לשקף את האנושיות, העצב והדרמה מאחורי המלחמה בין שני העמים. תמונת המצב המורכבת והמסובכת קשה לעיכול, וכמו דרמה טלוויזיונית טובה, מתובלת בסיפורי אהבה וקשיים אישיים.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

רז ויששכרוף התבססו על חוויותיהם משירותם הצבאי ביחידת דובדבן, והצליחו ליצור סדרה שסוחפת לא רק את הישראלים, אלא צופים בכל העולם. הצלחתם הביאה את נטפליקס להחתים אותם גם על יצירת סדרות חדשות, שאחת מהן נמצאת בצילומים.

כבר בעונה הראשונה בשנת 2015 זכתה פאודה בפרס האקדמיה לטלוויזיה כסדרת הדרמה הטובה ביותר. משנת 2016 אפשר לצפות בסדרה פאודה בנטפליקס, כאשר מדובר בסדרה המקורית ולא בעיבוד אמריקאי (כמו שלמשל עשו לסדרה "חטופים", אשר הפכה ל-homeland בעיבוד אמריקני).

ב-2017 זכתה הסדרה ב-11 פרסי האקדמיה לטלוויזיה, בהם הדרמה הטובה ביותר, הבימוי הטוב ביותר (רותם שמיר) והשחקן הטוב ביותר בדרמה/דרמה יומית (ליאור רז). בדצמבר 2019 נבחרה פאודה במקום השמיני בדירוג הסדרות הזרות הטובות ביותר של העשור.

פאודה עונה 3 החלה ב-26 בדצמבר 2019, ובמהלך שידורה נודע כי הוזמנה עונה רביעית.

גם העונה הרביעית תשודר ביס ובנטפליקס.

העונה השלישית של פאודה בנטפליקס תעלה ב-25 ביוני 2020.

היה לכן מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

קראו עוד חדשות טלוויזיה באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות