שיאומי רדמי נוט 9S - חוות דעת: מה מקבלים בסמארטפון של 1000 שקל?

שיאומי רדמי נוט 9S – חוות דעת: מה מקבלים בסמארטפון של 1000 שקל?

שיאומי רדמי נוט 9S הוא סמארטפון זול עם נתונים גבוהים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות התורפה, ולאיזה צרכנים הוא מתאים? השוואת סמארטפונים של פואנטה

רדמי נוט 9S
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם חיפשתם לאחרונה סמארטפון חדש במחיר של כ-1000 שקל פחות או יותר, יש להניח שנתקלתם בשיאומי רדמי נוט 9S. המכשיר, אשר הושק בישראל בחודש מרץ 2020, מבטיח להיות סמארטפון זול וטוב. קהל היעד שלו הם צרכנים שלא מעוניינים בסמארטפון דגל יקר, אך מחפשים מענה מוצלח לצרכים שלהם ומוכנים להתפשר על תכונות מתקדמות שפחות חשובות להם. למעשה, זה הקו המנחה של שיאומי באופן כללי במוצרים שלה, שהם בדרך כלל מוצרים לא יקרים עבור צרכנים שלא מחפשים מוצר פרימיום ממותג, ועדיין רוצים לקבל מוצר טוב.

סדרת רדמי נוט של שיאומי היא סדרה שהישראלים אוהבים במיוחד, בשל השילוב בין גודל המסך לבין תכונות המכשירים והמחירים הלא גבוהים שלהם.

שיאומי רדמי נוט 9S מגיע בשתי גרסאות – אחת בגרסת 64 ג'יגה והשנייה בגרסת 128 ג'יגה. צרכנים שיבחרו בגרסה עם 64 ג'יגה, יכולים לקבל כאן סמארטפון עם מסך גדול, סוללה חזקה וארבע מצלמות – במחיר של פחות מ-1000 שקל. אז מה מקבלים במחיר כזה ועל מה מתפשרים? לאחר מספר שבועות של בדיקה, פואנטה מפרסמת על שיאומי רדמי נוט 9S חוות דעת:

רדמי נוט 9S – מסך

רדמי נוט 9S הוא סמארטפון עם מסך LCD בגודל 6.67 אינץ'. מדובר במסך גדול עם תצוגה מלאה כמעט לחלוטין (יחס גוף-מסך עומד על 91%).

על המסך בדגם הזה אין מנגנון זיהוי טביעת אצבע (שעבר לצד המכשיר), ובחלקו העליון ישנה מצלמת סלפי קטנה.

מבחינת איכות המסך, מי שמצפה למסך באיכות AMOLED כמו שיש לסמסונג בדגם A71 או A51, לא ימצא את זה כאן.

כאמור, מדובר במסך LCD ברזולוציית Full HD של 1080×2400 פיקסלים. למרות שזה אינו המסך טוב בשוק, לטעמנו הוא מסך מוצלח עם צבעים חדים, כך שהמשתמש מקבל חוויה טובה. עם זאת, בתנאים של אור שמש מלא, תצוגת המסך לא מספיק ברורה. בנוסף, המסך אינו מציג את השעון או התרעות כאשר הוא כבוי.

שיאומי רדמי נוט 9S – מצלמות

מערך הצילום ברדמי נוט 9S כולל 4 עדשות:

  • מצלמת 48 מגה פיקסל
  • מצלמה עם עדשה אולטרה רחבה עם 8 מגה פיקסל עם צמצם f/4.0
  • מצלמת מאקרו ברזולוציית 5 מגה פיקסל
  • מצלמת עומק

המצלמה הקדמית היא של 16 מגה פיקסל.

מדובר במערך צילום מרשים שלא אופייני לסמארטפונים כל כך זולים. עבור מי שמחפש מצלמות טובות במכשיר זול, המכשיר הזה בהחלט עושה את העבודה. לטעמנו, המצלמות של המכשיר טובות יותר מאלה של גלקסי A51 ואפילו משל גלקסי A71 – שני המכשירים שהשיקה לאחרונה סמסונג בסדרה גלקסי A לשנת 2020. זאת, למרות שגלקסי A71 עולה כ-2000 שקל.

רדמי נוט 9S - חוות דעת
צילום במצלמה רגילה – שיאומי רדמי נוט 9S. צילום: דפנה הראל כפיר
מצלמות רדמי נוט 9S
צילום במצב דיוקן בשיאומי רדמי נוט 9S. צילום: דפנה הראל כפיר
שיאומי רדמי נוט 9S
צילום במצלמה רגילה – שיאומי רדמי נוט 9S. צילום: דפנה הראל כפיר
redmi note 9s
צילום במצלמה רגילה – שיאומי רדמי נוט 9S. צילום: דפנה הראל כפיר

Redmi Note 9S – חוויית השימוש

Redmi נוט 9S מגיע עם מעבד סנאפדרגון 720G, שהוא מעבד מדרג ביניים.

המכשיר נמכר עם זיכרון RAM בנפח 4GB או 6GB ועם נפח אחסון של 64 ג'יגה או 128 ג'יגה בהתאמה.

למי שרגיל למכשיר מהיר עם מעבד חזק, העובדה שכאן יש מעבד חלש יותר תהיה מורגשת, בעיקר בגרסה של ה-4GB. המכשיר נתקע לעיתים. זה קורה במעבר בין אפליקציות, בהחלפת מצב צילום ועוד.

מבחינת ממשק, המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 וממשק MIUI 11.


סוללה

הסוללה של רדמי נוט  9S היא נקודת החוזק של המכשיר הזה. שיאומי שילבה כאן סוללה בקיבולת עצומה של 5020 מיליאמפר/שעה. זה מאפשר למשתמש לא לדאוג לטעינה לא רק כל היום, אלא אפילו למחרת. בשימוש אינטנסיבי, שכולל גם צילום סרטונים וגלישה ברשתות חברתיות, אפשר לסיים את היום עם 30% סוללה.

הטעינה היא טעינה מהירה (כ-30% ב-30 דקות) במטען שמגיע בערכה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

מה עוד יש ומה חסר ב-Redmi Note 9S?

  • שקע אוזניות: בניגוד להרבה סמארטפונים, בעיקר סמארטפונים מתקדמים, בדגם הזה יש שקע אוזניות 3.5 מ"מ. מבחינת צרכנים רבים, זה יתרון גדול.
  • רמקול: למכשיר יש רמקול אחד, הווליום לא גבוה.
  • יש רדיו FM
  • יש סים כפול
  • אין עמידות למים ואבק
  • משקל: מדובר במכשיר כבד כבד יחסית (209 גרם) בגלל הסוללה
  • זיהוי טביעת אצבע – המיקום ששיאומי בחרה הוא בצד המכשיר. המיקום הזה פחות נוח מחיישן שנמצא על המסך, כפי שיש בדגמים אחרים של שיאומי. הזיהוי עצמו לרוב עובד כמו שצריך, אבל לא תמיד.

מחיר רדמי נוט 9S

כאמור, המכשיר נמכר בשתי גרסאות. להלן המחירים של היבואן הרשמי (המילטון):

רדמי נוט 9S – חוות דעת

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים עבור רדמי נוט 9S חוות דעת שמתבססת על שקלול התמורה בעד המחיר, לטעמנו מדובר בעסקה טובה. הדגם הזה הוא סמארטפון טוב לצרכנים שלא מעוניינים להשקיע בטלפון יקר. הוא מציע את אחת הסוללות הטובות ביותר שיש היום בשוק, ללא ספק טובה יותר משל מכשירי הביניים של סמסונג. תמונות שמצולמות באור יום גם הן מוצלחות.

החיסרון העיקרי שלו הוא המהירות. כאמור, המכשיר לא עובד חלק ולפעמים הוא נתקע.

מדובר בבחירה טובה עבור צרכנים רבים, במיוחד  עבור ילדים או עבור מבוגרים שלא משתמשים במכשיר ככלי עבודה.

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חוות דעת וחדשות צרכנות באתר פואנטה






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. שיאומי הוא מכשיר בינוני ומטה ולא משנה איזה דגם וכמה ינסו להעצים אותו ,קניתי את הmi 9t pro והוא פשוט בזיון וכך כתוב עליו מסתבר ,הרשת ברחבי העולם מספרת על תקלות אודיו ובמיוחד שיחות שאינן נשמעות טוב ( תקלות שאני חווה לצערי גם) וכרגע לתכנתים של שיאומי אין פתרון ,כשפניתי לחברת המילטון שהיא היבואן הרשמי בארץ, ניסו לספר לי סיפורים שהם יודעים לתקן ושהם מכירים את התקלה…מעניין מיטב המוחות של התכנתים בשיאומי טרם סיפקו fix וכמה חברה פה במעבדה הצליחו ולא משתפים את אותם התכנתים …פשוט בושה של שרות ומוצר שלא הייתי משקיע עליו כסף שוב..

נגישות