סקירת מברשת שיניים חשמלית אורל בי – Oral B iO החדשה

סקירת מברשת שיניים חשמלית אורל בי – Oral B iO

מברשת שיניים חשמלית Oral B iO עולה בסופר פארם 1,300 ש"ח. בדקנו אם ההבטחה לצחצוח מהפכני מתממשת, כמה יעלו ראשי המברשת והאם שווה להשקיע

Oral B iO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כמה כסף אתה מוכנים להוציא על מברשת שיניים? השאלה הזאת מתחדדת בימים אלה, עם השקת מברשת השיניים החשמלית אורל בי iO – הדגם הכי יקר ומתקדם בקולקציית מברשות השיניים החשמליות של ORAL B. הדגם הזה מבטיח צחצוח שיניים יותר יעיל ויותר שקט, עם ממשק ידידותי במיוחד למשתמש, במחיר שמגיע בסופר-פארם ל-1,300 ₪. האם ההבטחה הזאת מתממשת והאם שווה לכם להשקיע כל כך הרבה כסף? סקירת מברשת השיניים Oral B iO תסייע לכם לקבל החלטה.

מברשת שיניים חשמלית Oral B iO – טכנולוגיה מגנטית ולא סיבובית

את אורל-בי אנחנו מכירים כבר שנים, ויש להודות שהחדירה העמוקה של צחצוח במברשת שיניים חשמלית נובעת במידה רבה מהפעילות של המותג הזה בענף. המותג Oral B, השייך לתאגיד הבינלאומי פרוקטר אנד גמבל (P&G), משיק דגמים חדשים של מברשת חשמלית כמעט כל שנה. לכן, מי שיש לו כבר מברשת שיניים חשמלית אורל בי תוהה מן הסתם מה כל כך חדשני במברשת החדשה, שיכול להצדיק החלפה של מברשת קודמת במחיר כה גבוה.

מברשת שיניים חשמלית אורל בי iO

 

הדגם האחרון, אורל בי ג'יניוס X, שסקרנו כאן בפואנטה, הפך את צחצוח השיניים לחכם באמצעות אפליקציה, אבל מבחינת שיטת הצחצוח הוא פעל כמו דגמים קודמים. הפעם מברשת שיניים חשמלית Oral B iO מביאה שינוי של ממש בשיטת הצחצוח עצמה – שכן לא מדובר בטכנולוגיה של הסיבית המסתובבים אלא בטכנולוגיה מגנטית.

המנוע המגנטי של המברשת, כך מסבירים ב-Oral-B, מעביר אנרגיה ישירות לקצה סיבי המברשת ומפיץ אנרגיה באופן שווה לקצות הזיפים. התוצאה היא ויברציות כמעט בלתי מורגשות והחלקה משן אל שן בצורה חלקה.
באורל בי אומרים כי פיתוח המוצר נמשך 6 שנים ונוסה על 1800 צרכנים שהשתתפו במחקר. עוד הם אומרים כי לאחר שמונה שבועות חל שיפור של 100% בהסרת אבנית ובחניכיים בריאות.
את הנתונים האלה לא ניתן היה לבדוק בפרק הזמן הקצר שבו בדקנו את המברשת וללא בדיקה אצל שיננית.

Oral B iO – מידע ויזואלי על הצג

תכונה אחרת שאורל בי משפרת בדגם החדש הוא המידע הויזואלי. על המברשת עצמה. בדגם ג'יניוס X אורל בי התגאתה בכך שבאמצעות הורדת אפליקציה, המשתמש יכול לקבל מידע על אופי הצחצוח שלו ולשפר אותו. כעת היא מביאה חלק מהמידע ישירות אל צג המברשת – וזה הרבה יותר נוח.

למעשה, על הצג אפשר לבחור מצבי צחצוח, להגדיר שפה וגם לקבל תזכורת מתי צריך להחליף ראש מברשת (מידע שכמובן מועיל מאוד גם לחברה עצמה, כי יש הרבה צרכנים שמחליפים ראשים בתדירות נמוכה. ברגע שיש להם תזכורת על המברשת, הם ככל הנראה יגבירו את קצת רכישת ראשי המברשת).


על הצג מופיע גם משך הצחצוח. כידוע, אנחנו אמורים לצחצח שיניים שתי דקות שלמות – ואם עד עכשיו הייתם מרמים קצת, כעת השניות נספרות לכם על הצג עצמו. על הצג גם מופיע אימוג'י חביב שמחייך כאשר השלמנו את הצחצוח ומקבל הבעה עצובה כאשר אנחנו מנסים לעגל קצת את הפינות…

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אגב, מברשת שיניים חשמלית Oral B iO היא מעשה סדרה של 3 מברשות – כולן באותה טכנולוגיה, אך רק בדגם היקר הצג הוא צג צבעוני.

חיישן לחץ חכם

את חיישן הלחץ אנחנו מכירים ממברשת שיניים חשמלית של אורל בי מדגמים קודמים. כאשר אנחנו מצחצחים חזק מדי, המברשת מוארת באדום. במברשת שיניים חשמלית Oral B iO יש שדרוג מוצלח: כאשר הלחץ שאנחנו מפעילים אופטימלי, המברשת מוארת בירוק. כך אנחנו מקבלים גם חיזוק חיובי ולא רק חיווי שלילי.

מטען מגנטי

זמן הטעינה מתקצר בדגם הזה. מברשת שיניים חשמלית Oral B iO מגיעה עם מטען מגנטי – כך שלא תוכלו להשתמש במטען קודם. הוא קצת יותר קטן וגם יותר מהיר: טעינה מלאה מתקבל תוך שלוש שעות.

אפליקציית אורל בי

כפי שציינו, באמצעות האפליקציה אפשר לקבל מידע על הצחצוח האינדיבידואלי שלכם. כבר בדגם הקודם וגם בדגם הזה מיושמת טכנולוגיית בינה מלאכותית שמזהה את כל האזורים בפה ומנחה את המשתמשים להשלמת 100% משטח הצחצוח. התכונה הזאת חביבה, אבל להערכתי רוב המשתמשים לא מנצלים אותה יותר מפעם פעמיים. המידע מוצג באמצעות גרפיקה תלת ממדית.

ראשי מברשת שיניים חשמלית Oral-B iO

ראשי מברשת שיניים חשמלית Oral-B iO

 

נקודת התורפה של המברשת החדשה, חוץ מהמחיר ההתחלתי הגבוה שלה, היא ראשי המברשת.

משום שמדובר במוצר בטכנולוגיה מגנטית, גם הראשים חדשים ומתלבשים על המברשת באופן מגנטי.

פואנטה בטלגרם

מאחר שכך, לא תוכלו לקנות את ראשי המברשת שמתאימים לדגמים האחרים או להשתמש בראשים קודמים שיש לכם. תצטרכו לקנות ראשים חדשים אשר אורל בי מייצרת בבלעדיות והם כמובן הרבה יותר יקרים.

בסופר-פארם נמכרים הראשים של מברשת שיניים חשמלית Oral-B iO ב-150 ₪ ל-4 ראשים.

חוויית השימוש במברשת שיניים חשמלית אורל בי iO

לאחר מספר שבועות של שימוש במברשת שיניים חשמלית אורל בי iO, ההתרשמות שלי חיובית מאוד. התחושה בעת הצחצוח הרבה יותר נעימה מבדגמים קודמים, ובתום הצחצוח מורגש שהשיניים נקיות. המברשת נוחה לאחיזה, קלה יותר והרבה יותר שקטה.

קל לנקות את המברשת לאחר כל צחצוח כדי למנוע הצטברות של לכלוך, בשל הקלות שבפירוק והרכבת ראש המברשת.
החיווי על הצג שמתריע מפני צחצוח קצר מאוד אכן מאוד יעיל, וכך גם החיווי האדום והירוק על רמת הלחץ על השיניים.

בשורה התחתונה, שווה לקנות מברשת שיניים חשמלית Oral B Oi ?

קודם כל, ההחלטה אם לרכוש את המברשת החדשה היא החלטה תלויית תקציב. עבור מי שאין לו מברשת שיניים חשמלית כלל, לטעמי זו בחירה טובה משום שהצחצוח אכן יעיל ונעים יותר. עבור מי שיש לו דגם קודם, במיוחד מהשנים האחרונות, לטעמי אין חובה לשדרג – במיוחד משום שהשדרוג יוצר תלות בראשי מברשת שיניים חדשים ויקרים.

שימו לב שפרוקטר אנד גמבל החליטה לשווק את Oral B iO רק בסופר-פארם בשלב הראשון – מה שפוגע בתחרות על הצרכנים ולא מאפשר להם לרכוש אותה ברשתות או בחנויות מתחרות. עם זאת, בהחלט שווה לחפש את המברשת אונליין או בחנויות שמתמחות בייבוא מקביל.

המחיר בארץ גבוה משמעותית לעומת חו"ל, וכדאי לחפש חלופות.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות