טיסות ישירות להונג קונג עם קתאי פסיפיק חוזרות בקרוב

הטיסות חוזרות? קתאי פסיפיק מחדשת את הקו להונג קונג

חוזרים לשגרה? טיסות להונג קונג של חברת קתאי פסיפיק יתחדשו בקרוב

טיסות להונג קונג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




במסגרת הניסיון הכלל עולמי להחזיר את טיסות התיירות וטיסות העסקים לשגרה, חברת קתאי פסיפיק מכריזה כי היא מחדשת את הטיסות לישראל. קתאי מציעה טיסות ישירות להונג קונג וממנה, וכן טיסות המשך ליעדים רבים במזרח הרחוק ובאוסטרליה. הקו הוקפא כאשר החלה מגפת הקורונה, וכעת מודיעה קתאי פסיפיק כי טיסות להונג קונג מישראל ואליה יחזרו ב-24 בספטמבר. עם זאת, נכון לעכשיו לישראלים אסור להיכנס להונג קונג.

קתאי פסיפיק מאפשרת שינויים בכרטיס ללא מגבלה בכמות השינויים וללא עלות.

בשדה התעופה בהונג קונג מתבצעות בדיקות קורונה לכל הנוחתים הנכנסים לשטחה של המדינה. בחברה אומרים כי שדה התעופה, אשר מהווה שער מרכזי לאסיה והפסיפיק (באמצעות טיסות המשך), הוא מהבטוחים בעולם בהיבט נגיף הקורונה. בוצעו בו התאמות רבות הכוללות בדיקות חום ועמדות חיטוי, והוכנסו לשימוש טכנולוגיות המבטיחות את בטיחותם של הנוסעים.

טיסות להונג קונג בקתאי פסיפיק

כפי שפורסם כאן באתר פואנטה, כניסתה של קתאי פסיפיק לטיסות להונג קונג חוללה מהפכה בקו – שעד אז היה בבלעדיות של חברת אל על. הקו פועל במטוסי הדגל של החברה – מטוסי איירבוס Airbus A350-1000 החדישים.

לאחר השהיה של כחצי שנה, החל מ-24.9 הקו ישוב לפעילות קתאי פסיפיק תפעיל 2 טיסות נוסעים בשבוע בין הונג קונג לתל אביב. הטיסות מהונג קונג לתל אביב ימריאו בימים חמישי ושבת, בשעה 01:10 וינחתו בתל אביב בשעה 07:45. מתל אביב להונג קונג ימריאו הטיסות בימים חמישי ושבת, בשעה 14:35 וינחתו בהונג קונג בשעה 05:30 ביום שלמחרת.

"אנחנו שמחים לחדש את הטיסות שלנו מתל אביב להונג קונג ומעבר", אומרת קרי לואי, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל. "על אף שנבצר מאיתנו להציע את שירות טיסות הנוסעים שלנו מחודש פברואר – המשכנו להפעיל טיסות מטען סדירות (וטיסת נוסעים אחת) בין הונג קונג לתל אביב בתדירות שהגיעה ל-4 טיסות שבועיות על מנת לאפשר תנועה חשובה של מטענים בין הערים".

נכון לעכשיו, קתאי פסיפיק היא היחידה שמפעילה טיסות ישירות מישראל להונג קונג, ולא ברור מתי תשוב אל על לפעילות. החברה עומדת בפני מכירה וכל עובדיה נמצאים בחל"ת עד סוף אוגוסט 2020.

טיסות ישירות להונג קונג בקתאי פסיפיק: אלה נהלי הקורונה

בקתאי מציינים כי החברה פועלת בהתאם לנהלי בריאות בעת הצ'ק אין, ההמתנה לטיסה וכמובן בטיסה עצמה. הנהלים כוללים:

  • בדיקת חום בעלייה למטוס
  • חובת עטיית מסכה לכל אורך הטיסה
  • צוות המטוס מחויב להסתובב עם מסכות וכפפות.
  • מטוס ה Airbus A350-1000 החדיש ביותר בשוק ומופעל בקו לתל אביב עובר ניקוי מלא בין טיסה לטיסה ומותקן בו מסנן האוויר HEPA, שלוכד 99.9% מהזיהומים באוויר.

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, הממשלה פועלת כעת כדי לפתוח את השמיים כבר באמצע אוגוסט. המשמעות היא שמי שיחזור ממדינות ירוקות לא יידרש לבידוד.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות