מעכשיו: טיסות להונג קונג עם קתאי פסיפיק במטוס המתקדם איירבוס A350-1000

מעכשיו: טיסות להונג קונג עם קתאי פסיפיק במטוס המתקדם איירבוס A350-1000

חברת התעופה קתאי פסיפיק מכריזה: ישראל היא היעד השני בעולם שאנו משיקים בו טיסות באיירבוס A350

מטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק
מטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמתכוון לטוס למזרח הרחוק, ובפרט להונג קונג, יוכל לטוס מעתה באחד המטוסים החדישים בעולם. זאת, בטיסות של חברת התעופה קתאי פסיפיק (cathay pacific), אשר בחרה בישראל להיות היעד השני בעולם שבו היא תפעיל את מטוס איירבוס A350-1000 (היעד הראשון היה וושינגטון).

המשמעות היא חוויית טיסה יותר נעימה מזו המוכרת לנו במטוסים ישנים יותר, בין היתר בגלל מנגנון מתקדם של סירקולציית האוויר כך שיש יותר חמצן ופחות יעפת (ג'ט לג); רעש מופחת במטוס בגלל דגש על בידוד רעשים; מסכי HD בכל המטוס ופחות צפיפות.

המטוס מחולק לשלוש מחלקות ויש בו מקום ל-354 נוסעים. טיסה במחלקת תיירים מתחילה במחיר של כ-800 דולר. לכל נוסע יש מסך אישי ויציאת USB לטעינה, והוא רשאי לטוס עם משקל של 30 ק"ג.

מי שמוכן לשלם יותר, יכול לטוס במחלקת פרימיום אקונומי, שם אפשר למתוח את הכיסא בצורה נוחה, כולל תמיכה לרגליים ומשענת ראש עם 6 מצבים. נוסעים אלה יכולים גם לחבר את הלפטופ לשקע חשמלי.

מחלקת פרימיום אקונומי במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק: כיסא נפתח עם תמיכה לרגליים. צילום: דפנה הראל כפיר

הם זכאים למזוודה במשקל של 35 ק"ג ומקבלים ארוחה משודרגת וכן ערכת רחצה (שכוללת מברשת שיניים וכו'). המחלקה מופרדת בווילון.

נוסעי מחלקת העסקים משלמים הרבה הרבה יותר כמובן, ונהנים ממושבים שהופכים למיטה מערכת מולטימדיה אישית, מזון משודרג, אוזניות איכותיות של BOSE ואפילו שליטה ברמת הלחות. הם רשאים לטוס עם מזוודה במשקל 40 ק"ג.

מחלקת עסקים במטוס איירבוס A350 של קתאי פסיפיק: מסך גדול, כיסא נפתח למיטה ושליטה בטמפרטורה וברמת הלחות. צילום: דפנה הראל כפיר

עבור כל הנוסעים, חיבור ל-wi-fi עולה כ-20 דולר לטיסה.

קתאי פסיפיק: טיסה יומית להונג קונג לעת עתה

כפי שפורסם בפואנטה, קתאי פסיפיק החלה לטוס מישראל להונג קונג רק בשנה שעברה, לפני כשנה וחצי, ומאז מרץ 2017 הגדילה את מספר הטיסות לארץ.

ג'ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל ציין שבתחילה רק 25% מהנוסעים בקו היו ישראל, וכיום הישראלים הם כבר 50%. לדבריו, החברה למדה בחודשים שחלפו את ההעדפות של הקהל הישראלי והתאימה את עצמה אליו. כך למשל, אם בתחילה הוצעו לנוסעים מעט חטיפים ומגוון גדול של יינות, גילו בחברה שהישראלים לא חובבי ין אך אוהבים מאוד לאכול, ושינו את התמהיל.

בחודשיים הקרובים תפעיל קתאי פסיפיק טיסה יומית בקו תל אביב-הונג קונג, ולאחר מכן תרד לשש טיסת בשבוע – בשאיפה לחזור לשבעה ימים בשבוע.

קתאי מציעה חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק, מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן. גם נוסעים שמחפשים טיסות לתאילנד מוצאים מענה בקתאי, בזכות טיסות המשך לצ'אנג מאי, בנגקוק ועוד.

ככלל, קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000. בנוסף לקו תל אביב-הונג קונג, מטוסים חדישים אלו ישרתו גם את וושינגטון, מדריד, אמסטרדם, מנצ'סטר וציריך.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות