כך תראו סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי

כך תצפו בסרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי

למרות התנגדות שחקנים ובמאים, החברה משיקה אפשרות לצפות בסרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי. התכונה זמינה באופן חלקי. פואנטה עם חדשות הטלוויזיה

מחירים נטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




נטפליקס משיקה תכונה חדשה וקצת שנויה במחלוקת: שליטה במהירות הצפייה. המשמעות היא שתוכלו לצפות בסדרות או לראות סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי. התכונה זמינה או תהיה זמינה בקרוב רק לבעלי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד (סמסונג, שיאומי, וואווי, OnePlus, רילמי וכו').

מדובר בקצב איטי של X0.5 או X0.75, ובקצב מהיר של X1.25 או X1.75. הקצב יהיה זמין גם עבור תוכן שהמשתמשים הורידו לצפייה אופליין.

לראות סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי

כאמור, סביב ההחלטה לאפשר לראות סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר התעורר ויכוח. כאשר נטפליקס הודיעה על תחילת הניסוי באוקטובר 2019, היו לא מעט שחקנים ויוצרים שהתקוממו נגד הרעיון. הטענה שלהם היא שזה פוגע באיכות היצירה שלהם. "מדוע לתמוך ביצירה איכותית של יוצרי קולנוע וטלוויזיה, ואז להרוס להם את היצירה?", הם שאלו.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

למה שלא תצטרפו גם לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה? >

אלא שבנטפליקס החליטו להתקדם עם המהלך וכעת הוא יוצא לדרך. הסיבה, לדבריהם, היא פניות רבות שהם קיבלו ממנויים ומגופים שונים, אשר דרשו מהחברה לאפשר למנויים לראות סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר או בהילוך איטי. כך למשל, פנו אליהם ארגוני חירשים שאמרו כי יש צופים כבדי שמיעה שאינם מצליחים לעקוב אחרי קצב הדיבור ואחרי קצב הכתוביות.

עבור אוכלוסיה זו, צפייה בסרטים בנטפליקס בהילוך איטי היא קריטית.

לעומתם, עיוורים המתבססים רק על הקראה, מעוניינים דווקא בהאצת קצב הצפייה. עבורם, סרטים בנטפליקס בהילוך מהיר תשפר את החוויה.

בנטפליקס מבטיחים לעקוב אחרי התגובות של המנויים ושל היוצרים.

בכל מקרה, כאמור, בשלב זה התכונה הזאת זמינה רק עבור סמארטפונים, ולא כל הסמארטפונים, אלא כאלה מבוססי אנדרואיד. בעלי אייפון לא יכולים לאמץ זאת עדיין, ובנטפליקס אומרים כי הם עובדים על הפיתוח עבור מערכת הפעלה iOS.

הילוך מהיר או איטי גם לא זמינים עבור צפייה בטלוויזיה.

משתמשים שירצו להשתמש בתכונה זו בסמארטפון, יצטרכו להגדיר אותה עבור כל סרט בנפרד.

המהלך הוא חלק ממגמה קבועה בנטפליקס לשפר ולשדרג את חוויית הצפייה ולהוסיף תכונות, כמו למשל שיפור בקרת ההורים בנטפליקס שהוכרז לפני מספר חודשים.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק…. זה ממש חשוב לנו!

קראו עוד חדשות טלוויזיה וסלולר בנטפליקס

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות