הנחה על כרטיס להמלט בבית לסין - ההצגה שלא משאירה אף אחד אדיש

הנחה על כרטיס להמלט בבית לסין – ההצגה שלא משאירה אף אחד אדיש

ההצגה המלט בבית לסין היא כנראה העיבוד הכי בלתי צפוי שתראו למחזה בן ה-422 שנה של שייקספיר. ויש הנחה גדולה לגולשי פואנטה

המלט בית לסין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אולי ראיתם כבר את המחזה הזה. אולי נבחנתם עליו בבגרות בספרות. אולי שייקספיר נשמע לכם קלאסי מדי, אולי נדמה לכם שאי אפשר כבר לחדש. אם תלכו להצגה המלט בבית לסין, תגלו שכל מה שאתם חושבים כנראה לא נכון. אפשר לחדש, וגם קלאסיקה בת יותר מארבע מאות שנה יכולה להיות מוגשת בצורה מפתיעה. הפתעה היא כנראה מילת המפתח כאן, וצריך לבוא להצגה הזאת פתוחים. הבימוי כאן לא שגרתי, ולא פעם תמצאו את עצמכם קצת מבולבלים ממה שאתם רואים. רגע לפני שנראה קצת לפרטים, נזכיר פרט חשוב. אם אתם מתכננים לקנות כרטיס להצגה המלט בבית לסין, אל תשלמו מחיר מלא. גולשי פואנטה יכולים לקנות כרטיס בהנחה להמלט בלחיצה על הקישור הזה.

המלט בבית לסין: להיות או להיות? בטח להיות

בהצגה, בכיכובו של אסף יונש, אין רגע דל. הקווים המנחים של העלילה נותרו כמובן על תלם:

מדובר בשלוש שעות שבהן כמעט בכל רגע קורה משהו מפתיע. הקהל מוצא את עצמו קצת מבולבל מפני שהאור דולק, השחקנים מגיחים מהאולם עצמו, רמי הויברגר מדבר בסלולרי, המלט עצמו מצייר תמונות של איברי מין, רוזנקרנץ וגילדנשטרן במראה קווירי עושים סמים עם המלט… והתפאורה – התפאורה היא כעין חדר חזרות. אפילו המונולוג "להיות או לא להיות" מופרע ע"י "שיפוצים", ובסוף ההצגה שרים את ההמנון. בקיצור, זה סוג של בלאגן שמתקבל בברכה אצל חלק מהצופים, אך עשוי להרגיז צופים אחרים.

אין כאן חוויה קלאסית של צפייה במחזה בכלל, או במחזה של שייקספיר בפרט. לכן, ההמלצה היא לבוא בראש פתוח, כזה שבנוי לכל תרחיש שיפגוש אותנו באולם.

דרוש אומץ כדי לקחת את המחזה הכי מפורסם ומשחק בעולם, ולהעלות אותו שוב. הבמאי יאיר שרמן, באמצעות התרגום של דורי פרנס, בחר להתמודד עם האתגר הזה באמצעות עיבוד מאוד לא שמרני, נועז  וחצוף. לשם כך גויסו שחקנים נהדרים: אסף יונש (המלט), רמי הויברגר, אלי גורנשטיין, שירי גולן, כרמל בין (אופליה), יורם טולדנו (פולוניוס), תום חגי (לארטס), תום זידנר ויניב שביט (רוזנקרנץ וגילדנשטרן).

"זה היה מופרע, מוזר-טוב, יוצא דופן בתוך עולם שבו מה שקצת שונה מיד הופך ללא מקובל. ארוך מאוד אבל עם זאת מעניין לאורך כל הזמן", מתארת את החוויה אחת הצופות בהצגה.

במילים אחרות, אם אתם טיפוסים שאוהבים להיות מופתעים, שאוהבים תרגום חופשי לקלאסיקה מוכרת – יש סיכוי די טוב שתאהבו את המלט בבית לסין. מה שבטוח, לא תהיו אדישים כלפיה.

מחיר כרטיס להצגה המלט – הנחה לגולשי פואנטה

מחיר מלא להצגה המלט בבית לסין עומד על 300 ש"ח, אך גולשי פואנטה יכולים לרכוש כרטיס ב-90 ש"ח בלבד למימוש עד סוף אוגוסט 2023. מימוש ההנחה אפשרי בכמה דרכים:

  • לחיצה על הקישור הזה
  • הזמנה דרך אתר בית לסין עם קוד קופון 5774
  • הזמנה בקופה בטלפון 03-7253333 עם קוד קופון 5774

תגובות: 0

נגישות