פחזניות אחת מתשע בגולדה: תזכורת מתוקה לנושא שלא אוהבים לדבר עליו

אחת מתשע: תזכורת מתוקה לנושא שלא אוהבים לדבר עליו

פחזניות אחת מתשע בגלידה גולדה הן דרך טעימה להזכיר לכן להיבדק לסרטן השד. לפני שאתן אוכלות את הוורודה. אל תשכחו לקבוע תור…

פחזניות גולדה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת הגלידריות הישראלית 'גולדה' אוהבת לחדש ומנצלת הזדמנויות שונות כדי לרענן את הטעמים ולהוציא מהדורות מוגבלות. הפעם לא מדובר בגלידה, אלא בפחזניות – וגם לא מדובר בטרנד קליל אלא במסר. לרגל חודש המודעות לסרטן השד, גולדה ועמותת "אחת מתשע" יזמו מארז פחזניות ייחודי. הוא כולל 9 פחזניות – שמונה מהן במילוי וניל ואחת במילוי תות בצבע ורוד.

למארז מתלווה פתק שקורא ללקוחה לאכול את הפחזנייה הוורודה רק אחרי שהיא נבדקת, או לפחות קובעת תור לרופא לאבחון מוקדם של סקרטן השד.

סרטן השד, פחזניות אחתת מתשע ברשת גולדה, ומה שביניהן

החשיבות הגדולה מאחורי המהלכים שעושים בכל הארץ והעולם לעידוד המודעות לסרטן השד נובעת מכך שגילוי מקדים מציל חיים. זו לא קלישאה, אלא נתונים אמיתיים לגמרי. סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ בישראל. יותר מ-5000 נשים חלו בו בשנת 2019 – רבע מהן מתחת לגיל 50. אבל לצד המספרים המפחידים יש גם נתון מעודד: גילוי מוקדם מביא להחלמה מלאה ב-92%.

מכאן נובעת ההתגייסות לא רק של גולדה, אלא של חברות רבות מכל הסוגים, לנסות ולגרום ליותר ויותר נשים להיבדק בבדיקה שגרתית, גם אם הן מתחת לגיל 50. משום מה, מסיבות תקציביות ככל הנראה, מערכת הבריאות באופן רשמי מספקת את הבדיקות חינם רק מעל גיל 50, אבל גם לפני כן, אישה שמרגישה גוש, חשה כאבים או מזהה כל סימן מחשיד אחר, יכולה לגשת לרופא שלה ולקבל בדרך כלל התחייבות לבדיקות השונות ללא תשלום.

פואנטה בטלגרם

ואם נחזור רגע למארז: מחיר מארז פחזניות הוא 29 ש"ח, שזהו המחיר הרגיל של הפחזניות – רק שבמקרה הזה 10% חוזרים חזרה לעמותה.

הפחזניות פשוט מצוינות, במרקם מצוין, עם מילוי נדיב ועם ציפוי קראנצ'י שמעשיר כל ביס.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות