חולמים על טיסות ליוון? היעדים מוגבלים ונדרשות שתי בדיקות קורונה

טיסות ליוון? אלה היעדים ביוון שתוכלו לטוס אליהם משבוע הבא

הבטיחו לנו פתיחת שמיים, הבטיחו טיסות ליוון ולקפריסין… אבל בינתיים המציאות קצת פחות ורודה: נפתחים 4 יעדים, שאליהם יטוסו רק כמה מאות בשבוע

טיסות ליוון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לפני כחודשיים פרסמנו כאן בפואנטה כי ראש הממשלה נתניהו מבטיח טיסות ליוון ולקפריסין באוגוסט… אך הנה הגענו לאמצע אוגוסט, ומסתבר שיש מעט מאוד בני מזל שיזכו להגיע ליוון בקרוב. בתום פגישה של שר החוץ היווני עם שר החוץ הישראלי גבי אשכנזי, הושג סיכום על מתווה מאוד צנוע, שמאפשר רק ל-600 ישראלים מדי שבוע להיכנס ליוון – וגם זה רק ליעדים ספציפיים: אתונה, סלוניקי, כרתים וקורפו. השאיפה היא לאפשר את הטיסות כבר בשבוע בא.

מה שלא פחות חשוב לדעת הוא שנדרשת בדיקת קורונה לפני הטיסה ואחרי הנחיתה ביוון. עד לקבלת תוצאות הבדיקה השנייה – הישראלים יידרשו להיות בבידוד. בעת החזרה לארץ – אין צורך בבידוד.

נזכיר כי השבוע פורסם שקופות החולים יעשו בדיקות קורונה חינם למי שטס לחו"ל. עם זאת, מדובר בבדיקות שהתוצאה שלהן יכולה להגיע אחרי יומיים-ארבעה ימים. מי שמעוניין בבדיקת קורונה זריזה יותר, יכול לבצע בדיקת קורונה פרטית, אך זה כמובן ייקר לו את מחיר החופשה משמעותית (היכנסו לכתבה "כמה עולה בדיקת קורונה פרטית").

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות תיירות באתר פואנטה

 






 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות