ביקורת - Amazfit GTS2: שעון ספורט חכם וממש לא יקר

השעון החכם הזה עולה פחות מ-800 שקל. שווה?

עבור מי שמחפש שעון ספורט חכם ולא מעוניין להוציא אלפי שקלים על שעון של אפל או של סמסונג, דגם Amazfit GTS2 נותן מענה מוצלח. היכנסו לביקורת

שעון חכם amazon gts 2
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם בעניין של מדידת צעדים, מדידת דופק, מדידת איכות השינה שלכם, ובקיצור – בעניין של שעון ספורט או שעון חכם, יש כיום מגוון אפשרויות במגוון מחירים. אחת האפשרויות היותר מעניינות שהולכות ותופסות תאוצה היא שעון חכם של המותג Amazfit – מותג סיני מבית Huami. אחד הדגמים הבולטים של המותג הוא שעון Aamzfit GTS 2, אשר הגיע לאחרונה לסקירה בפואנטה. מדובר בדגם לא יקר שמציע שפע של אפשרויות.

מה מציע השעון החכם Aamzfit GTS 2?

Amazfit GTS 2 הוא דור ההמשך של דגם GTS, והוא מגיע מסך AMOLED מלבני עם צפיפות הפיקסלים של 341 ppi.

 

השעון מאפשר למדוד הליכה, ריצה, רכיבה באופניים בפנים ובחוץ, שחייה בבריכה ובים (ההבטחה היא לעמידות למים עד עומק 50 מטר), טיפוס הרים, אימון על אליפטיקל ועוד.

בנוסף הוא מנטר את השינה, את קצב הלב ואפילו את רמת הסטרס, וכאשר הדופק חריג ניתנת התראה. עוד מאפשר השעון מדידת רוויון חמצן בדם (SpO2).

> אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

 

מבחינת תכונות אחרות שהשעון מציע, אפשר להאזין למוזיקה ויש גם להשתמש בפונקציות שיש בכל שעון, כמו שעון מעורר.

השעון מתממשק עם אייפון ועם סמארטפונים מבוססי אנדרואיד.

ביקורת –  Amazfit GTS 2

מסך ועיצוב

כאמור, מדובר במסך AMOLED צבעוני גדול יחסית (אבל לא גדול מדי, כך שגם על כף ידי הקטנה הוא לא נראה מגושם). התצוגה יפה מאוד, אם כי באור שמש בהיר קצת יותר קשה לקרוא.

פואנטה בטלגרם

 

העיצוב של השעון יפה ואלגנטי, וכאמור, הוא בהחלט מתאים גם ליד נשית קטנה.

תפעול שעון חכם Amazfit GTS 2

כמו כל שעון חכם, גם Amazfit GTS 2 עובד במקביל לאפליקציה. מדובר באפליקציית Zepp של Amazfit, שבאמצעותה יוצרים צימוד לשעון ומסנכרנים ביניהם.

אפליקציית Amazfit GTS 2

 

תפעול השעון עצמו מתבצע בקלות באמצעות לחיצה על הכפתור בצד השעון וניווט על מסך המגע. כך אפשר לבחור למשל את בהירות המסך ואת ההגדרות הנוספות. כמובן, ניתן לבחור איזו תצוגה תופיע על מסך הבית של השעון, החל משעון מחוגים ועד ספרות דיגיטליות ומתחתיהן המדדים השונים. אפשר גם לראות מה מצב הסוללה.

שעון ספורט Amazfit GTS 2
שעון ספורט Amazfit GTS 2 – אפשרות לבחור בין שלושה צבעים של רצועות

 

כאמור, יש בשעון גם נגן מוזיקה שעובד עם המוזיקה שלכם, שאותה יש להעביר באמצעות האפליקציה. השעון מגיע עם נפח אחסוןשל 3GB, כך שאפשר לשמור הרבה רשימות השמעה…

ממשק – שעון ספורט Amazfit GTS 2

ללא ספק, Amazfit GTS 2 הוא שעון שמציע הרבה מאוד תכונות שלא מביישות מתחרים יקרים יותר. הממשק בסך הכול ידידותי וכעבור זמן קצר של למידת השעון, מתרגלים להבין את הסמלים ולתפעל את הפקודות במהירות.

 

אין כמעט ספורט שתרצו למדוד ולא תוכלו לעשות זאת באמצעות השעון הזה, החל מהליכה ועד סקי. מדובר ב-12 ענפים שנמדדים בכמה רבדים – החל מהמרחק, דרך הקצב ועד מספר הצעדים, הדופק ורמת החמצן בדם.

המערכת מייצרת דוחות וניתוחים שמאפשרים מעקב.

סוללה

החברה מספקת כאן סוללה גדולה של 246mAh, עם הבטחה ל-7 ימי עבודה בשימוש רגיל. אנחנו לא הגענו למצב שהסוללה אזלה, משום שטענו את המכשיר בלילה.

הטעינה מתבצעת באמצעות הכבל המצורף (שלא מגיע עם מטען קיר).

בשורה התחתונה

דגם GTS 2 של חברת Amazfit הוא דגם מוצלח מאוד הן מבחינת העיצוב ואיכות המסך, הן מבחינת מגוון התכונות והמדידות שהוא מציע והן מבחינת הסוללה.

עבור מי שלא מחפש מותג נוצץ ויקר, זו בהחלט אפשרות טובה.

מחיר וזמינות

KSP779 ש"ח
אייבורי779 ש"ח
מחסני חשמל779 ש"ח

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות