כרטיסי טיסה חינם באל על - הטבה לחיילים ולמילואימניקים, אך עם כוכבית

כרטיסי טיסה חינם באל על – הטבה לחיילים ולמילואימניקים, אך עם כוכבית

כרטיס טיסה חינם באל על זו ללא ספק הטבה נדיבה, אבל מעבר לנדיבות יש פה אקט שיווקי שהוכיח את עצמו תוך שעה. האם אתם זכאים?

צבירת נקודות הנוסע המתמיד

אל על החלה הערב להציע למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים ששירתו יותר מ-30 יום כרטיסי טיסה מתנה. היעדים הכלולים בהטבה הם ציריך, סופיה, וינה, סלוניקי, פאפוס, לרנקה, בודפשט, בוקרשט ואתונה, לתאריכים שבין 5 במאי 2024 ל-17 בפברואר 2025.



כרטיס טיסה חינם באל על זו ללא ספק מתנה נדיבה, אך יש כוכבית: ההטבה פתוחה רק בפני חברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים. מבחינת אל על, זו דרך מצוינת להגדיל את מועדון הנוסע המתמיד – אשר כזכור תנאי צבירת הנקודות והמימוש בו השתנו לאחרונה (הפרטים בכתבה על כרטיס בונוס באל על).

הרישום למועדון הנוסע המתמיד הוא אמנם חינמי, אך כדי ליהנות מכרטיס בונוס (שלא במסגרת המבצע למילואימניקים) יש לעמוד בתנאים רבים. באל על מעוניינים לעודד את חברי מועדון הנוסע המתמיד להנפיק כרטיס אשראי פליי קארד, כך שמי שמצטרף כעת למועדון כדי להירשם לקבלת ההטבה כדאי שיהיה מודע למשמעויות.

כרטיס חינם באל על למילואימניקים – הבהלה לזהב

כשעה אחרי שעלתה לאתר את ההרשמה לכרטיס הטיסה במתנה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים – אזל מלאי הכרטיסים. עשרות אלפי זכאים נכנסו לאתר אל על, ועשרת אלפים הראשונים להירשם יקבלו את כרטיס המתנה. כאמור, מבחינת אל על – היא הצליחה לגייס אלפי נרשמים למועדון הנוסע המתמיד במבצע שיווקי מזהיר.


חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 הכי נוח לעקוב אחרינו שם, לחצו להצטרפות >


לאור הביקוש הרב, מלאי נוסף של אלפי כרטיסים ייפתח מחר, רביעי, בשעה 16:00 וביום חמישי, מלאי נוסף של אלפי כרטיסים יעלה לרשות הזכאים להטבה בשעה 16:00.

באל על הביעו שביעות רצון רבה מההיענות ואמרו כי החברה תציע הטבות נוספות למשרתי צה״ל ולחיילי המילואים.

איך נרשמים להטבה?

כאמור, התנאי הבסיסי לקבלת כרטיס טיסה חינם באל על הוא שירות של 30 יום לפחות בסדיר או במילואים בתקופת המלחמה וחברות במועדון הנוסע המתמיד של אל על.


הצצתם כבר בסטורי שלנו היום? לחצו כאן 🙂


ההרשמה להטבה אפשרית באמצעות טופס דיגיטלי באתר אל על בלבד. בחינת זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010 או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים או צילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר.

לאחר קבלת קוד הקופון, ניתן לממש את ההטבה בהזמנת כרטיסי טיסה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.

יש להדגיש כי הרישום יתבצע באופן דיגיטלי באתר אל על בלבד. נציגי מוקד שירות הלקוחות לא יכולים לסייע בהוצאת קוד קופון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות