חניה חינם בתל אביב ובערים אחרות עם פנגו: מפתח דיסקונט בהטבה משודרגת

חניה חינם בתל אביב ובערים אחרות, אך עם פנגו: מפתח דיסקונט בהטבה חדשה

הטבת חניה לבעלי מפתח דיסקונט משתדרגת ומשתנה. יותר חניונים, לא רק בתל אביב, ובאמצעות אפליקציה. אז איך מקבלים את ההטבה?

חניה חינם מפתח דיסקונט - פרסומת של רותם סלע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי הטבת החניה בחניוני סנטרל פארק שניתנה לבעלי "מפתח דיסקונט" – מחזיקי כרטיס האשראי של הבנק, תסתיים בחודש יוני 2023. הבשורה הטרידה הרבה מאוד מלקוחות דיסקונט, שכן מדובר בהטבה ייחודית שיש לא מעט אנשים שמחזיקים רק בגללה בכרטיס אשראי של הבנק. כעת מודיע הבנק על הטבת חניה חדשה שאפשר ליהנות ממנה בכל הארץ. ההטבה תהיה זמינה החל מ-18.6, וכדי ליהנות ממנה נדרש הלקוח לשלם באמצעות הכרטיס סכום מינימלי בחודש (פרטים בהמשך).

מפתח דיסקונט: הטבת חניה חדשה: פרטים ותנאים

מחזיקי כרטיס אשראי מפתח דיסקונט יהיו זכאים לחניה חינם בכחול-לבן בסופי שבוע בכל הארץ ולחניה חינם אחה"צ ובסופי שבוע בעשרות חניונים מרכזיים בפריסה ארצית באמצעות אפליקציית פנגו.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 ושם הכי נוח לעקוב אחרינו. לחצו להצטרפות >

מדובר בחניה חינם בקניונים, אזורי מסחר ומרכזי בילוי, כאשר הרשימה כוללת בין היתר חניה בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ, קניון ארנה, נמל חיפה, רדינג, הברזל, נמל יפו, נמל קיסריה, שוק בצלאל, חניון שרונה, חניון הפשפשים-הרובע, המרינה אשקלון, היכל שלמה ירושלים, מרכז כלל ירושלים, עכו העתיקה, בתי מלון ברחבי הארץ ועוד.

עד כה הטבת החניה לבעלי מפתח דיסקונט הייתה רלבנטית בעיקר במרכז הארץ. כעת היא מורחבת פי שלושה, אבל חשוב לשים לב: היא מחייבת שימוש באפליקציית פנגו. זה כמובן סידור מצוין עבור פנגו, שלאחרונה סובלת משיח ציבורי שלילי בעקבות פרשת החיובים (לאחרונה הוגשה תביעה ייצוגית נגד פנגו פעם נוספת בנושא).

חשוב לשים לב לתנאים: הזכאות ללקוחות צעירים (עד גיל 26) מותנית במחזור עסקאות של מעל 1,000 ש"ח בחודש. ללקוחות בוגרים (מגיל 26) נדרש מחזור עסקאות של מעל 2,500 ₪ בחודש.

הבדיקה מבוצעת על פי החיוב החודשי האחרון בפועל.

>> רוצים להיות מעודכנים בכתבות כאלה? הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו >

שעות פעילות הטבת חניה לבעלי מפתח דיסקונט בחניונים:

  • בימים א'-ד' משעה 17:00 עד השעה 2:00 לפנות בוקר למחרת
  • מיום ה' בשעה 17:00 עד יום א' בשעה 2:00 לפנות בוקר

שעות פעילות ההטבה בכחול-לבן:

  • מיום ה' בשעה 17:00 עד מוצ"ש בשעה 23:59 בלילה

בבנק דיסקונט מזהים את החניה כבעיה שמטרידה מאוד את הלקוחות, גם ברמת הקושי למצוא חניה וגם ברמת ההוצאה. לכן, הם בוחרים להתמקד בהטבה הזאת: "בימים שההוצאות החודשיות הולכות ומאמירות, מימוש הטבת החניה יכול להביא לחיסכון של מאות שקלים בחודש", הם אומרים.

איך מממשים את הטבת החניה?

ההטבה תתאפשר לאחר שיוך כרטיס מפתח דיסקונט פעיל לאפליקציית פנגו.

אם לא מתחרים על הריבית, לפחות מתחרים על ההטבות

ההודעה של בנק דיסקונט מתקבלת בשבוע שבו הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן, חשפה בכנסת כי בכוונתה לפעול נגד הבנקים כקבוצת ריכוז. זאת, משום שבדיקת הרשות מגלה כי הם לא מתחרים ביניהם על לקוחות – לפחות לא בתחום הפקדונות. הבדיקה הוכיחה שמשקי הבית משלמים ריבית גבוהה יותר מעסקים על אשראי, אך מקבלים ריבית נמוכה יותר מזו שמקבלים עסקים כשהם פותחים פיקדון. כל הפרטים בכתבה במדור כסף.

התחרות בין הבנקים כן באה לידי ביטוי בחיזור אחרי לקוחות חדשים שיוציאו כרטיס אשראי בנקאי, כפי שניתן לראות למשל גם במהלכים של בנק הפועלים, שמקדם את מועדון ההטבות וונדר מאז שנאלץ להיפרד מחברת ישראכרט.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות