מחפשי אוזניות לשיחות טלפון במחיר סביר? היכנסו לסקירה

אוזניות אלחוטיות לשיחות טלפון: Defunc True Talk. סקירה

המותג השוודי DeFunc מציע למי שמחפש אוזניות לשיחות טלפון את דגם True Talk במחיר נגיש של פחות מ-300 ש"ח. זה מה שתשמעו

אוזניות לשיחות טלפון DEFUNC TRUE TALK
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות אלחוטיות יש בשפע. גם אוזניות אלחוטיות שמבטיחות איכות גבוהה בהאזנה למוזיקה לא חסרות. אבל אוזניות אלחוטיות לשיחות טלפון איכותיות, כלומר, כאלה שזה המיקוד שלהן – אין הרבה. דגם True Talk של DeFunc הוא דגם כזה. ואם אתם מאלה שמשתמשים באוזניות יותר כדי לדבר בטלפון ולמנהל שיחות עבודה, ופחות לצורך האזנה למוזיקה, הן יעניינו אתכם.

רגע לפני הסקירה של אוזניות לשיחות טלפון True Talk, נאמר כמה מילים על המותג DeFunc, שעשה עלייה לישראל לפני כשנה משבדיה. מדובר במותג סאונד שמציע גם רמקול מולטירום שכתבנו עליו כאן סקירה. הרמקול, שמציע צליל עשיר ופונקציונליות נוחה, מוצע בשני גדלים ומהווה תחרות ישירה לסונוס ולמותגים אחרים. לאחרונה החלו להימכר בארץ גם האוזניות של המותג, שמתומחרות במחיר לא גבוה – 300-400 ש"ח. רוב הדגמים מתמקדים בהאזנה למוזיקה, וישנו כאמור גם דגם ששם דגש על איכות הצליל בשיחות טלפון.

אוזניות לשיחות טלפון דגם DeFunc True Talk – סקירה

הדבר הראשון ששמתי לב אליו באוזניות DeFunc True Talk הוא שהן מאוד נוחות. הן לא מעוצבות כמו אוזניות ג'ברה או סמסונג, אלא בצורת גבעול. לטעמי, התצורה הזאת הרבה יותר נוחה, וגם מבטיחה שהאוזניות יישארו יציבות בתוך האוזן. בכל מקרה, לצורך התאמה מיטבית, יש באריזה מתאמים שיאפשרו לכל אחד למצוא את הגודל המתאים לו.

למעשה, אלא אוזניות במבנה שטוח, כך שהאוזניים לא אטומות לחלוטין ואפשר לשמוע גם מה קורה מסביב. מאחר שלא מדובר באוזניות המיועדות למוזיקה, זה לא חיסרון.

שליטה באוזניות לשיחות טלפון True Talk של דיפנק

התרגלנו לשליטה באוזניות באמצעות אפליקציה. זה כך כמעט בכל הדגמים החדשים, בין אם מדובר בדגמים השונים של JABRA (כמו ג'ברה עלית 4 שסקרנו כאן), אוזניות אלחוטיות סמסונג גלקסי באדס פרו 2 ועוד. אז כאן, למרבה ההפתעה, אין אפליקציה. את כל הפעולות מבצעים ישירות מהחלק העליון של האוזניות.

>> אוהבים עדכוני טכנולוגיה? פתחנו קבוצה בשבילכם. לחצו להצטרפות

לחיצה ארוכה על האוזניות מדליקה אותן וגם יוצרת את הצימוד בבלוטות'. זה עובד חלק. לאחר מכן אפשר גם להגביר ולהנמיך באמצעות החלקת האצבע על האוזניות. כמובן, שתוכלו גם להגביר ולהנמיך דרך כפתורי הטלפון. בכל מקרה, תצטרכו להתרגל להגדרות ואז התפעול יבוא לכם בקלות:

  • נגיעה כפולה בכל אחת מהאוזניות: עצירת השיר
  • נגיעה של 2 שניות באוזנייה הימנית: העברת שיר קדימה
  • נגיעה של 2 שניות באוזנייה השמאלית: העברת שיר אחורה.
  • הגברה: נגיעה בודדת באוזנייה הימנית.
  • הנמכה: נגיעה בודדת באוזנייה השמאלית.

עמידות למים ואבק – DeFunc True Talk

מן הסתם, תרצו כנראה לרוץ עם האוזניות או לקחת אותן אתכם גם כשגשום. דגם True Talk של DeFunc מבטיח עמידות לרטיבות ולאבק בתקן IP64, כך שגם אם תזיעו, יהיה בסדר. אמנם IP64 זה לא התקן הכי גבוה, אבל לשימוש יומיומי רגיל של רוב האנשים זה לגמרי מספיק.

אוזניות לשיחות טלפון – דגם DeFunk True Talk: איכות הצליל

כאמור, הדגם הזה מוגדר כאוזניות לשיחות טלפון, ולא כדגם ייעודי להאזנה למוזיקה. ואכן, נראה שבעת האזנה למוזיקה החוויה סבירה, ולא יותר מזה. הצלילים לא עשירים וגם אין יכולת לעבור למצב של ביטול רעשים אקטיבי כדי ליהנות מהאזנה נטו.

ומה לגבי איכות השיחות? אוזניות לשיחות טלפון צריכות לאפשר לשמוע טוב ולהישמע טוב. כדי להבטיח את זה, בדיפאנק עשו כאן כמה דברים. ראשית, בדגם True Talk נעשה שימוש בטכנולוגיית Pure Voice. זה אומר שיש חיישן שחש את הרטט של תנועת הלסת בזמן הדיבור. שנית, יש כאן מצב של ביטול רעשי הסביבה – כך שהקול של הדובר יופרד מהצלילים האחרים בסביבה והם יוחלשו. תכונה נוספת שאמורה לשפר את איכות השיחה והשמע היא שכאשר האדם השני מדבר, האוזיות משתיקות את הרעשים בצד השני. האם לכל זה היה ביטוי בשיחות שלנו עם אנשים?

בשיחות שלנו שמענו את הדוברים בצד השני טוב מאוד. אולם, כששאלנו איך אנחנו נשמעים, התשובה הייתה ש"בסדר, אבל לא מעולה".

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

טעינה וסוללה

הטעינה מספקת 5 שעות של זמן סוללה. עם מארז הטעינה, מגיעים ל-25 שעות של עבודה.

הטעינה מתבצעת באמצעות כבל USB-C שמצורף לאריזה. את מצב הסוללה תוכלו לדעת באמצעות 4 נורות קטנטנות מהבהבות אל המארז עצמו.

בשורה התחתונה: אוזניות לשיחות טלפון שיושבות טוב

אוזניות DeFunc True Talk הן אוזניות יחסית זולות שהיתרון הכי גדול שלהן הוא הנוחות. אם אתם מחפשים אוזניות לשיחות טלפון שממוקמות היטב, לא נופלות ואפילו כמעט אינן מורגשות במשך הרבה שעות, האוזניות האלה בהחלט יתאימו. תוכלו לנהל את השיחות שלכם בנוחות, לשחרר את הידיים מאחיזה בטלפון וגם לשמוע טוב.

אם אתם מחפשים אוזניות שיספקו לכם גם חוויית האזנה טובה למוזיקה ומוכנים לשלם קצת יותר, שווה לקרוא את הסקירות על אוזניות ג'ברה 4 וג'ברה עלית 5.

מחיר אוזניות לשיחות טלפון דיפאנק

מחיר האוזניות באתר היבואן ביקונקט עומד על כ-300 ש"ח, אך מצאנו אותן בקצת פחות.

KSP269 ש"ח

>> לעוד סקירות על אוזניות אלחוטיות מעניינות היכנסו למדור אוזניות >

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות