לא שומעים טוב? אוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX ישדרגו את חייכם

לא שומעים טוב? אוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX ישדרגו את חייכם

אוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX אמנם יקרות יותר מאוזניות רגילות, אבל זולות ממכשיר שמיעה ונמכרות בחנות. האם הן הפתרון שלכם? היכנסו לסקירה

אוזניות מתקנות שמיעה iqbuds2 max
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשורה נהדרת למי שרוצה לשפר את שמיעתו ללא מכשירי שמיעה: אוזניות IQbuds2 MAX של Nuheara החלו להימכר בארץ, והן משפרות את השמיעה בצורה משמעותית. מדובר באוזניות אלחוטיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אוזניות אחרות (למשל האוזניות של אפל, גלקסי באדס 2 פרו של סמסונג, ג'ברה ועוד), אולם יש להם תכונה מיוחדת: הן אוזניות מתקנות שמיעה. הבחירה היא בידי המשתמש, האם להשתמש בהן רק לצורך שימוש שגרתי, או להיעזר בהן לשיפור השמיעה.

לאחר התנסות של מספר שבועות ובסיטואציות שונות, המסקנה המתבקשת היא שאוזניות לתיקון שמיעה הן פשוט פתרון מצוין עבור הרבה מאוד אנשים. הן לא מחליפות מכשיר שמיעה עבור מי שהשמיעה שלו ירדה בצורה דרסטית, אבל עבור הרבה אנשים אחרים שלא שומעים טוב, זה פשוט פתרון נהדר. אז מה מציעות האוזניות ומה מחירן? המשיכו לסקירת אוזניות IQbuds2 MAX וקבלו את כל הפרטים.

סקירת אוזניות אלחוטיות IQbuds2 MAX – אוזניות מתקנות שמיעה

כידוע, לא כל מי שסובל מירידה בשמיעה קונה מכשירי שמיעה, ויש לזה כל מיני סיבות. ראשית, מכשיר שמיעה הוא עסק יקר. אמנם יש סבסוד מקופות החולים, אך רק למכשירים הבסיסיים. שנית, הרבה אנשים מתכחשים לירידה בשמיעה, ואחרים מתביישים שיראו מכשירי שמיעה על אוזניהם (למרות שחלקם מאוד עדינים). ושלישית, זה תהליך ארוך ומעייף לעבור בדיקת שמיעה ולהתאים את המכשירים.

> הנחה מדהימה רק לגולשי פואנטה! קנו את האוזניות ב-15% הנחה!
לחצו על הקישור והזינו קוד קופון poenta15 <

מי ששמיעתו לא הידרדרה באופן קיצוני, כדאי שישקול את הפתרון המהיר של IQbuds2 MAX: אלה אוזניות אלחוטיות, שמחירן כ-2300 ש"ח ברשת באג, ולא מצריכות בדיקת רופא, בדיקת שמיעה או הנפקה של מרשם. האוזניות, המיוצרות על ידי Nuheara – חברה אוסטרלית המתמקדת ביצירת פתרונות שמיעה חכמים, הן אוזניות In Ear.

כאמור, הן נראות בדיוק אוזניות אלחוטיות אחרות וגם מתפקודת כך. מבחינה זו, גם מי שמתבייש שיראו אותו עם מכשירי שמיעה, חוסך מעצמו את המבוכה.

ביקונקט1946 ש"ח במקום 2290 ש"ח בהזנת קופון poenta15
באג2299 ש"ח

האוזניות מעוצבות לשיפור חווית ההאזנה בסביבות שונות ומציעות שילוב של תכונות שגורמות להן להיות מעבר לאוזניות הרגילות.

חלק מהתכונות המרכזיות של ה-IQbuds2 MAX כוללות:

ביטול רעשים אקטיבי היברידי (ANC)

תכונה זו עוזרת להפחית רעשי רקע, מאפשרת שיחות ברורות יותר וחווית האזנה מעמיקה. כאשר אתם מאזינים למוזיקה או צופים בסרט ולא רוצים שרעשי הסביבה יחדרו פנימה, המצב הזה שימושי במיוחד. אפשר לעבור אליו בלחיצת כפתור.

> אוהבים סקירות כאלה? לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה של פואנטה> 

מצב WORLD – לשמיעת הסביבה

מצב זה מתאים למשתמש כשהוא משתמש במכשיר כמכשיר שמיעה או כאשר הוא רוצה לא להיות מנותק לחלוטין מהסביבה.

בתוך מצב WORLD אפשר לבחור בין מצבים שונים, למשל מצב "מסעדה", שבו המכשיר מפחית את רעשי הרקע ואת צלילי הצלחות והסכו"ם ומחדד את קולם של היושבים סביבך. מצב אחר הוא מצב "רחוב", שבו המכשיר מפחית את הרעש העירוני. מצב נוסף הוא מצב "נהיגה", המפחית את רעש המנוע והדרך ומאפשר לשמוע דיבור בקלות.

אפליקציה

האפליקציה מאפשרת לשלוט באוזניות, לבצע בדיקת שמיעה עצמית, לברור בין מצבי השמע ועוד.

בחירה פשוטה בין מצבי שמע

המשתמש יכול לעבור בקלות בין המצבים – החל ממצב WORLD למצב ANC ועד למצבי השמע עצמם (מסעדה, כביש, בית, משרד, רחוב ועוד)ו דרך האוזניה או דרך האפליקציה.

> אתם בטלגרם? גם אנחנו, ושם הכי קל להישאר מעודכנים. לחצו להצטרפות >

איכות קול גבוהה

אוזניות IQbuds2 MAX מספקות קול באיכות גבוהה עבור שיחות טלפון ומוזיקה.

התאמת האוזניות למצב השמיעה של המשתמש

באמצעות האפליקציה המשתמש מבצע בדיקת שמיעה עצמית שמאפשרת התאמה אישית של המכשיר. במהלך הבדיקה נשמעים צלילים בגבהים שונים ובעוצמות שונות, פעם באוזן ימין ופעם באוזן שמאל, והמשתמש צריך ללחוץ בכל פעם שהוא שומע את הצליל. כך נקבעת איכות השמיעה שלו ומוגדר לו פרופיל אישי.

חיבור בלוטות' לסלולרי וגם לטלוויזיה

האוזניות יכולות להתחבר למגוון מכשירים, כגון טלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים ניידים, לשידור קול חלק ושיחות טלפון. אפשר גם לחבר אותן לטלוויזיה – מה שיכול להקל על בני משפחה שמתגוררים עם אדם כבד שמיעה שאוהב שנוהג להגביר את הצליל בטלווויזיה.

עמידות למים וזיעה

עם דירוג IPX5, אוזניות אלו יכולות לעמוד בחשיפה למים וזיעה, מה שהופך אותן למתאימות לאימונים ופעילויות חיצוניות.

חיי סוללה

IQbuds2 MAX מציעות עד 8 שעות של שידור בלוטות' ועד 5 שעות עם ANC מופעל. המארז מספק שלוש טעינות מלאות נוספות, בסך הכול עד 32 שעות של שימוש בדרכים.

אורך חיי הסוללה מושפע גם מהשימושים – מדובר ב-4 שעות של שיחות טלפון, 4-5 שעות של האזנה למוזיקה או צפייה בווידאו ו-8 וחצי שעות של האזנה פאסיבית כמכשיר שמיעה בלבד.

חוויית השימוש באוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX

העברנו את האוזניות לנסיין שסובל מירידה בשמיעה ובדרך כלל משתמש במכשיר שהותאם עבורו. למרבה ההפתעה, השיפור שהוא הרגיש היה אפילו טוב יותר מזה שהוא חווה במכשיר השמיעה האישי שלו. גם כאשר הוא ישב בחדר רועש שבו כ-14 אנשים דיברו זה עם זה באזורים שונים, הוא הצליח לשמוע, להבין ולהגיב לשיחה שהתקיימה במרחק של 3 מטר ממנו.

גם כאשר ניסיתי בעצמי את האוזניות הרגשתי מדי בשיפור השמיעה. במקביל, שמעתי גם את עצמי בווליום הרבה יותר גבוה.

כדי לתפעל את האוזניות אפשר לבחור אם להשתמש באפליקציה או באוזניות עצמן. לפני כן, כדאי להגדיר דרך האפליקציה מהם התפקידים של כל אוזניה. כך למשל, אפשר לבחור שלחיצה על האוזנייה הימנית תגביר את הווליום, לחיצה ארוכה תעבור ממצב WORLD למצב ביטול רעשים (ANC) ולחיצה כפולה תעבור לרצועה הבאה. אפשר לבחור תפקידים אחרים לאוזנייה השמאלית, למשל שלחיצה ארוכה תאפשר לבחור המצבים (מסעדה, רחוב, בית וכו').

מומלץ מאוד להוריד את האפליקציה ולתפעל את המכשיר דרכה, כי הלחיצה על האוזניה לצורך תפעול לפעמים פחות מדויקת.

ביטול הרעשים עובד טוב מאוד (אך לא באופן הרמטי). כאשר אדם יושב מולכם ומדבר, כמעט ולא תשמעו אותו, ובטח שלא תציחו להבין מה הוא אומר.

מבחינת הנוחות על האוזן, יש לציין שהאוזניות יחסית גדולות. החברה מספקת איתן 6 זוגות של מתאמי סיליקון בגדלים ואורכים שונים. כך באמת כל אחד יכול להתאים לעצמו את הגודל המתאים לו ולוודא שהאוזניות אוטמות את האוזן ומונחות במיקום טוב כדי שלא ייפלו.

לסיכום, ה-IQbuds2 MAX הן אוזניות מתקנות שמיעה שמחוללות פרית דרך בארץ בתחום הזה. בעולם הן הושקו כבר לפני כשנתיים, אבל בארץ הן חדשות והן יכולות להקל על ישראלים רבים.

מדובר באוזניות אלחוטיות מומלצות למי שסובל מירידה קלה עד בינונית בשמיעה, כשהיתרון הוא שאין מדובר במכשיר שמיעה. הן מציעות איכות קול גבוהה, תכונות מתקדמות לביטול רעשים, שליטה ברעש השיחה (SINC), ושמיעה מותאמת אישית דרך אפליקציה נוחה.

מחיר וזמינות של אוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX

ביקונקט1946 ש"ח במקום 2290 ש"ח בהזנת קופון poenta15
באג2299 ש"ח

אוזניות מתקנות שמיעה IQbuds2 MAX הן עדיין לא פריט נפוץ שאפשר לקנות בכל מקום. הן מיובאות לארץ ע"י ביקונקט ואפשר לרכוש אותן באתר החברה (אזל מהמלאי) או ברשת באג.

האוזניות מגיעות עם מארז נסיעה, תיק נשיאה תואם קטן מבד וכבל (קצר מדי) לטעינה. לא מדובר בכבל USB רגיל, אז מומלץ לא לאבד אותו.

בנוסף, בהמשך יימכרו אוזניות לתיקון שמיעה של HP ושל ג'ברה, כפי שכתבנו כאן במדור טכנולוגיה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. כמה עולות האוזניות ואיפה אפשר לקנות אותם בפתח תקוה
    מבקש לחזור אלי לנייד 0528906956
    תודה

נגישות