שירותי סליקה - שאלות ותשובות

שירותי סליקה – שאלות ותשובות

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים עבור עסק חברת שירותי סליקה? הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות של עסקים ובעלי מקצוע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל עסק היום זקוק לשירותי סליקה. אלו יכולים להיות שירותי סליקה של עסקים פיזיים, אלו יכולים להיות שירותי סליקה דיגיטליים באתרי אינטרנט או אפילו סליקה דרך הנייד לבעלי מקצועות המבצעים שירותים ניידים כמו אינסטלטורים, חשמלאים, מתקיני גז ועוד.

באמצעות מערכת סליקה מסודרת ובטוחה, העסק או נותן השירות יכול לקבל תשלומים מהלקוחות, כאשר כל עסקה נבדקת באופן מיידי על ידי חברת כרטיסי האשראי וכך בעל המקצוע לא חושש מכך שיהיו לו בעיות לקבל את התשלום המגיע לו. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי במקרים בהם הרוכש לא נמצא במקום, כמו כאשר מבצעים סליקה בחיוב טלפוני או באתר אינטרנט, מבחינת חברות האשראי מוגדרת העסקה כבעלת מסמך חסר ובמקרה של הכחשת עסקה על ידי בעל הכרטיס, בעלי העסק יצטרכו לפעול בתהליך לא קל מול חברות האשראי על מנת להוכיח את העסקה ולקבל את התשלום.

כמה משלמים על שירותי סליקה?

התשלום עבור שירותי סליקה מושפע מכמה גורמים, כמו החברה שדרכה תבחרו לבצע את שירותי הסליקה, האופן שבו מתבצעת הסליקה (בעסק, דרך אפליקציה, מכשיר סליקה, אתר אינטרנט וכדומה) ואפילו מסלול הזיכוי (חודשי, דו חודשי או שבועי וכדומה). לכן, לפני שאתם מתחילים לעבוד עם חברת סליקה כזו או אחרת חשוב מאוד שתבצעו בדיקה בין החברות השונות ותבצעו השוואות בין העלויות שאתם מקבלים. אל תבחרו מיד את מסלול העמלות הזול ביותר, אלא בדקו היטב את חברת הסליקה עצמה, הניסיון והמוניטין שלה, האחריות שהיא נותנת לכם, עלויות נלוות אחרות ועוד.

האם כדי לסלוק כרטיסי אשראי בעסק אני חייב מסוף סליקה פיזי?

לא. קודם כל, הסליקה באתרי אינטרנט מבוצעת באמצעות דף סליקה שיושתל באתר שלכם ויבצע את הסליקה ישירות מול חברת האשראי כך שאתם כלל לא מתעסקים בכך. מעבר לזה, היום ניתן למצוא חברות אשר מאפשרות לבצע סליקת כרטיסי אשראי באמצעות ממשק דיגיטלי במחשב או אפילו דרך אפליקציה בנייד כך שאתם יכולים לבצע את הסליקה במהירות, בנוחות ובקלות ולא להיות תלויים במקור חשמל למסוף שלכם, סוללה, בעיות תקשורת וכדומה.

1
נגישות