קפה טורקי עלית out, קפה "עם ישראל חי" IN. המהלך של עלית

קפה טורקי out, קפה "עם ישראל חי" IN. המהלך של עלית

תשכחו מקפה טורקי עלית, לפחות לזמן הקרוב. הכיתוב על האריזות משתנה ברוח התקופה

קפה טורקי עלית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במשך שנים ארוכות, האריזה של קפה טורקי עלית היא אחד הסמלים הכי ישראליים. אבל מאז 7 באוקטובר כולנו הרבה יותר רגישים למילים ולסמלים, וכנראה גם יש כאלה שבתקופת המלחמה, לא מעוניינים לקנות שום דבר שהמילה "טורקי" מתנוססת עליו. האריזות החדשות של הקפה השחור של עלית לא נושאות את המיתוג "קפה טורקי". שטראוס-עלית השיקה מהדורה מיוחדת למלחמה, כאשר על האריזות מתנוססים משפטים ברוח התקופה, כמו עם ישראל חי, דור הניצחון, אין לנו ארץ אחרת וחזקים ביחד. בעלית אומרים שהקפה הזה אהוב על החיילים והחיילות, והמשפטים הללו יפגשו אותם ויחזקו אותם בכל מקום שבו הם נמצאים/ות.

קפה טורקי עלית – ביחד ננצח

אגב, הקפה הטורקי של עלית לא מיובא מטורקיה ולא מיוצר בטורקיה. הקפה הזה הוא קפה ישראלי לגמרי שראשיתו עוד לפני 60 שנה. הוא מיוצר במפעל קפה עלית בעיר לוד, וקרוי על שם אופן הקלייה שלו.

"אנחנו שולחים לחיילי הסדיר והמילואים לשטח מיליוני שקיות של הקפה, על מנת שיישארו עירניים ומרוכזים להצלחת המשימה", מספר עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק שטראוס קפה ישראל. "כדי לחזק את הלוחמים והלוחמות שלנו, החלטנו לעדכן את האריזה בתקופת המלחמה ולצאת עם שורת אמירות המבטאות מסרים של אחדות, תקווה ואמונה בצדקת דרכנו. תמיד היינו, ומבטיחים שתמיד נהיה, הכי ישראלים שיש".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות