איך לרכוש נכון מזוודות לחופשה הבאה?

איך לרכוש נכון מזוודות לחופשה הבאה?

מזוודה היא כנראה הפריט הכי בסיסי והכי חשוב בנסיעה שלכם, אז רגע לפני שאתם קונים מזוודות, קבלו כמה טיפים שיעשו את ההבדל

מזוודות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

כאשר אנחנו מתכננים את החופשה הבאה שלנו ומתחילים להוציא אותה לפועל, חשוב לדאוג למזוודות מתאימות ואיכותיות לא פחות מאשר להזמנה של המלון, הרכב השכור או כרטיסי הטיסה. ללא מזוודה מתאימה, נוחה ואיכותית הנסיעה עלולה להפוך לסיוט. מזוודה מתאימה הופכת את ימי הטיסות וההעברות לנוחים ופשוטים. כיצד מומלץ לחפש ולרכוש בצורה נכונה מזוודות עבור החופשה הבאה שלנו?

קשיחה או דקה? טיפים לגבי המזוודות שאנחנו קונים

קיימים מספר אלמנטים עיקריים שנרצה לוודא כי קיימים במזוודות שאנחנו מתכננים לרכוש לקראת החופשה הבאה שלנו, בארץ או בחו"ל.

בתור התחלה, נרצה לבחור בין מזוודות רכות למזוודות קשיחות. בגדול, מזוודה קשיחה מגנה בצורה טובה יותר על תכולתה ועמידה יותר בפני רטיבות ומפגעי נוזלים למיניהם. גם אם יזרקו או ידחסו אותה בצפיפות במהלך ההעברות והטיסות, החפצים שלנו יישמרו טוב. מזוודה רכה, לעומת זאת, היא גמישה יותר במובנים שונים וניתן לדחוס אותה למקומות אליהם מזוודה קשיחה לא בהכרח תצליח להיכנס. כמו כן, במקרה זה משקל המזוודה עצמה הוא נמוך יותר מאשר במקרה של מזוודה קשיחה.

מלבד סוג המזוודה עצמה, חשוב שתהיה זו מזוודה עם גלגלים טובים וידית נשיאה, אשר יאפשרו לנו להסיע את המזוודה בכל מקום ולאורך הטרמינלים של שדות התעופה, במקום לסחוב אותה ביד ולשבור את הגב.

בכל הנוגע לגודל המזוודה, כדאי כיום לקנות מזוודת טרולי קטנה או בינונית כדי לעלות איתה למטוס. במקרים רבים מזוודה זו יכולה להספיק לנו, ואז נוכל לקנות כרטיס טיסה בסיסי ולחסוך עלות של הוספת מזוודה. במקרה זה, חשוב לוודא מהן המידות המדויקות של מזוודות ותיקים שחברות התעופה מסכימות להעלות לטיסות עצמן, ולבחור את המזוודה הקטנה/בינונית שאתם קונים בהתאם למידות אלו.

לחסוך בהוצאה ולקנות רק פעם אחת – מזוודות במבצע ומותגים מומלצים

על מנת שהמזוודה שאנחנו קונים תהיה איכותית ועמידה, וכך תחזיק מעמד אצלנו שנים רבות בלי שנצטרך לקנות שוב מזוודה, כדאי לקנות מותג מוכר בתחום הנחשב לאיכותי ואמין. בעולם התיקים והמזוודות מומלץ במיוחד לשקול לקנות מזוודות swiss – זהו מותג מרכזי, מוכר ואמין ביותר בתחום. מזוודות swiss ידועות ברמת איכותן הגבוהה ובעמידותן לאורך זמן רב.

כמו כן, כדאי במיוחד לחפש אחר מזוודות במבצע, כולל מותגים מוכרים ומומלצים כמו swiss. מבצעים בתחום זה ניתן למצוא כל הזמן, במיוחד לקראת עונות התיירות והטיסות, ומבצע אחד פשוט יכול לחסוך עבורכם הרבה מאוד כסף. בפרט, כדאי לבחון את האפשרות של סטים מזוודות במבצע – מבצעים המוכלים על קנייה של כמה מזוודות יחד, למשל מזוודה גדולה, בינונית וקטנה או כמה מזוודות קטנות עם אחת גדולה (או קומבינציות אפשריות אחרות). במקרה זה אתם סוגרים את הסיפור של המשפחה כולה באותה קנייה, ונהנים מההנחה של המבצע. המזוודות יהיו כולן חדשות, איכותיות ועמידות, והחופשה כולה תהיה נעימה ונוחה יותר.

לרכישת מזוודות ממיטב המותגים, היכנסו לאתר אלטר תיקים ומזוודות המציע רכישה אונליין במחירים משתלמים https://www.alter.co.il/product-category/מזוודות/

נגישות