טיסות למרוקו: Royal Air Maroc ראש בראש מול אל-על, ארקיע וישראייר

טיסות למרוקו: Royal Air Maroc ראש בראש מול אל-על, ארקיע וישראייר

מגוון הטיסות למרוקו מתרחב, עם השקת פעילותה של חברת Royal Air Maroc. אז אילו חברות תעופה מציעות כבר טיסות למרקש או לקזבלנקה?

טיסות למרוקו: תמונה של אדם אוחז בנחש
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שמחפש טיסות למרוקו, הנה בשורה משמחת: מבחר הטיסות צפוי לגדול, וזאת אחרי ששערי מרוקו היו סגורים במשך מספר חודשים בגלל הקורונה. עם דעיכת הגל הנוכחי, בחודש מרץ תשיק חברת התעופה Royal Air Maroc (או בקיצור RAM) את פעילותה בישראל.

טווח המחירים נע בין 500 ל-800 דולר לכיוון.

רויאל אייר מרוק היא כמובן לא החברה היחידה שמציעה טיסות למרוקו, והיא מצטרפת לחברות כמו אל על, ארקיע וישראייר שכבר משווקות טיסות למרקש או לקזבלנקה. מבחינת הצרכנים הישראלים, כל חברת תעופה שטסה למרוקו מחממת את התחרות, כך שנקווה שהשקתה של חברת התעופה המרוקאית לא תהווה רק עניין סמלי מרגש שמבשר על היחסים המתחממים בין מרוקו לישראל, אלא תתבטא גם במחיר טיסות למרוקו. נכון להיום, לא מדובר ביעד זול.

טיסות למרוקו בחברת Royal Air Maroc
טיסות למרוקו בחברת Royal Air Maroc. צילום: RAM

טיסות RAM למרוקו יושקו ב-13 במרץ ויפעלו בקו תל אביב-קזבלנקה. קו חדש זה יופעל בתחילה בתדירות של ארבע טיסות שבועיות ובהמשך צפוי להפעיל כחמש טיסות שבועיות.

הטיסות מתוכננות מקזבלנקה בימים ראשון, שלישי, רביעי, וחמישי בשעה 23:55 (שעון מרוקו) עם הגעה לתל אביב בשעה 6:15 בבוקר (שעון מקומי).

הטיסות היוצאות מתל אביב מתוכננות ליום שני, רביעי, חמישי ושישי עם המראה בשעה 07:15 (שעון מקומי) והגעה לקזבלנקה בשעה 12:10 (שעון מרוקו).

בחברה מצפים שהקו יהיה פעיל וישרת את הקהילה המרוקאית בישראל, שלה קשר חזק עם מרוקו ויאפשר לתיירים ואנשי עסקים להיפגש בקלות במרוקו ובישראל.

הנחיות קורונה ונהלי כניסה למרוקו

נכון להיום, שעריה של מרוקו פתוחים בפני תיירים, כולל תיירים ישראלים, אך יש הנחיות קורונה שחשוב להכיר:

החל מה-7 בפברואר 2022, נוסעים יכולים לעלות על טיסות Royal Air Maroc, בתנאי שיש להם:

טיסות למרוקו: נוסעים מעל גיל 18

  • כרטיס חיסון
  • תוצאה השלילית של בדיקת PCR בת פחות מ-48 שעות (מרווח בין דגימה וצ'ק-אין)
  • טופס בריאות מודפס, מלא וחתום כדין

נוסעים בגיל 6-18

  • תוצאה שלילית של בדיקת PCR בת פחות מ-48 שעות (מרווח בין דגימה וצ'ק-אין)
  • טופס בריאות מודפס, מלא וחתום כדין

נוסעים מתחת לגיל 6

  • טופס בריאות

בהגעה לשדות התעופה של מרוקו, יופעלו אמצעים נוספים:

  • יבוצעו בדיקות אנטיגניות לנוסעים מעל גיל 6
  • בדיקות PCR יבוצעו באופן אקראי

טיסות למרוקו – נחיתה במרקש או בקזבלנקה

בכל מקרה, מרוקו מציעה מענה כמעט לכל סוג של טיול. חובבי הטבע ימצאו בה מדבר עצום וצחיח, עם טיולי ג'יפים וטיולי גמלים, וחובבי השלג ימצאו בה הרים מושלגים וקרירים.

היא מתאימה גם לחובבי טרקים ולחובבי נהגיה שמחפשים כבישים פתלתלים, ולחובבי יערות, מפלים ונהרות. כמובן שיש בה גם חופים מרהיבים.

>> למידע על עלויות טיול במרוקו – היכנסו לכתבה >>

כאשר אתם מחפשים טיסות למרוקו, כדאי שתחליטו מראש היכן אתם רוצים לנחות. חלק מהחברות מציעות טיסות למרקש, חלק מציעות טיסות לקזבלנקה וחלק גם וגם.

מרקש היא כוכבת העל של מרוקו. העיר, המכונה גם "עיר האלוהים", היא נווה מדבר שמשי המחולק לשני אזורים: העיר העתיקה והעיר המודרנית. בכל חלק שלה ייהנו יש שווקים תוססים עם מציאות ותבלינים, מקומיים מסבירי פנים, קסמי נחשים ושלל מוזיאונים ומונומנטים פוטוגניים.

פואנטה בטלגרם

כמובן, בכל ביקור במרוקו לא כדאי להחמיץ גם את ההיסטוריה המפוארת של הקהילה היהודית המרוקאית, שהשאירה את חותמה גם לאחר העלייה הגדולה למדינת ישראל.

יש לא מעט ישראלים שכבר ביקרו במרוקו, אך בעבר הטיסות היו לא ישירות. כעת יש מגוון גדול שטיסות ישירות למרוקו, כך שתוך קצת יותר מ-5 שעות אפשר להגיע אל המדינה וליהנות מכל סוג של טיול – החל מטיול שורשים, דרך ירח דבש ועד טיול אתגרי.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות