בפעם השנייה בחודש: ריקול בסנפרוסט לשעועית ירוקה

ריקול לשעועית ירוקה של סנפרוסט – בפעם השנייה תוך חודש

שוב ריקול בסנפרוסט לשעועית ירוקה. מדובר באחד המוצרים הכי נמכרים של מותג הירקות הקפואים הגדול בישראל – והסיבה מטרידה. היכנסו ובדקו את הברקודים

ריקול בסנפרוסט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לפני שבועיים נאלצה סנפרוסט להכריז על ריקול לשעועית ירוקה עדינה בגלל עכבר מת, והנה זה קורה שוב לאותו מוצר – הפעם מסיבה שונה אך לא פחות מטרידה.

משרד הבריאות מפרסם עם צאת השבת הודעה לצרכנים על החזרה יזומה של שעועית ירוקה חתוכה של סנפרוסט – השייכת לחברת תנובה. הסיבה מאוחרי הריקול לשעועית סנפרוסט מנוסחת בצורה מאוד עדינה, אבל בעיתון כלכליסט מדווחים כי הסיבה מטרידה מאוד.

שימו לב לניסוח בהודעת משרד הבריאות: "סנפרוסט מבקשת לעדכן את ציבור הצרכנים כי עקב הימצאות גוף זר מהשדה שהתגלה בשקית בודדת של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת בכשרות רגילה יתבצע איסוף יזום של המוצרים, לפי תאריך אחרון לשימוש, והברקוד המודפס על האריזה".

לפי הדיווח בכלכליסט, אותו עצם זר הוא… חלק של נחש(!). עוד מדווחים בכלכליסט כי הדבר אירע כבר ביום שלישי, אך סנפרוסט סירבה לבצע ריקול עד שמשרד הבריאות איים כי ינקוט הליכים נגד החברה.

ריקול לשעועית ירוקה סנפרוסט

במידה שיש ברשותכם את המוצר שפרטיו מפורטים להלן, עליכם להימנע מלצרוך אותו:

שעועית ירוקה חתוכה 800 גרם, כשרות רגילה, שביעית

  • ברקוד 729000012104720 עם סימון:
  • עדיף להשתמש לפני 2.01.2025
  • עדיף להשתמש לפני 11.01.2025

בהודעה נמסר כי סנפרוסט פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום עמו, ואוספת את המוצרים מנקודות המכירה.


מי שמחזיק בשקיות הרלבנטיות, יכול לפנות לשירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1800282844 לצורך קבלת שוברי זיכוי.

ריקול בסנפרוסט בפעם השנייה בחודש – יש סיבה לדאגה?

העובדה שסנפרוסט מבית תנובה נאלצת להכריז פעמיים בחודש על ריקול לשעועית קפואה מעוררת תהיות לגבי תנאי ההיגיינה במפעל. נזכיר כי רק לפני מספר חודשים היה ריקול בשטראוס בממדים חסרי תקדים – ובביקורת של משרד הבריאות התגלו ליקויים חמורים. האם הצרכנים הישראלים יכולים להיות רגועים באשר לתנאי התברואה וההיגיינה במפעלי המזון שמספקים את המוצרים הנמכרים ביותר בארץ? יש לקוות שמשרד הבריאות לא יותיר אותנו הצרכנים עם סימני השאלה, ויפתח בבדיקה מקיפה בסנפרוסט – ואולי לא רק שם.

בהודעה שיצאה מטעם סנפרוסט, החברה כותבת כך: "סנפרוסט רואה חשיבות עליונה בבטיחות המוצר ומשקיעה רבות הן בתהליכי הייצור והן בתהליכי הבקרה. לאור המקרה האחרון, ותוך נקיטת משנה זהירות, החליטה החברה לעצור בשבוע הקרוב את שיווק כל מוצרי השעועית שטרם יצאו לשיווק ולבצע מיון מחדש של כל האריזות. במקביל החברה מבצעת בחינת כל תהליכי הבקרה הקיימים בקו השעועית במפעל, הכוללים מיון ובקרה אלקטרונית וכן תהליכי מיון ובקרה ידניים. בנוסף סנפרוסט תתקשר עם מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, שילווה אותה בתהליך".

 

 

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות