עובדים מהבית? אולי שווה לשקול רילוקיישן לאילת ולהוזיל את עלויות המחיה

עובדים מהבית? אולי שווה לשקול רילוקיישן ליעד המפתיע הזה ולהוזיל את עלויות המחיה

אם תמיד פנטזתם על רילוקיישן, שימו ליוזמה המעניינת המציעה לצעירים ולאנשים שעובדים מהבית להוזיל את עלויות השכירות והמחיה ולשלם פחות מסים

רילוקיישן לאילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי לא היה רוצה לשלם פחות שכירות, להוציא פחות על מזון ומחיה ולשלם פחות מס? מיזם חדש מציע לאנשים שעובדים מהבית (בעיקר צעירים) רילוקיישן ייחודי: רילוקיישן לאילת. הרציונל: אם אתם ממילא לא נוסעים לעבודה, למה שלא תעברו לעיר הדרומית, תיהנו מהוצאות מחיה נמוכות ותמשיכו בשגרת העבודה שלכם?

רילוקיישן לאילת – למה לא בעצם?

כאמור, הקמפיין פונה בעיקר לצעירים שעובדים בחברות גלובאליות או צעירים פרילנסרים שעובדים מהבית.

עיריית אילת שואפת להפוך ליעד מועדף לרילוקיישן בעבור עובדים צעירים איכותיים מכל הארץ וקוראת להם לעבור לעיר וליהנות ממגוון יתרונות שמציעה העיר לעובדים מרחוק.

הקמפיין שם דגש על היתרונות (שאכן קשה להתווכח איתם) שבמגורים באילת: דמי שכירות נמוכים, הטבות מס (זיכוי ממס סשיעור של 10% מההכנסה) ופטור ממע"מ. בנוסף, העירייה מציעה לאותם צעירים עמדות עבודה חינם – וכך מאפשרת להם ליצור קשרים חברתיים ועסקיים ולעבוד מחוץ לבית בסביבת עבודה צעירה.

פואנטה בטלגרם

בעירייה מטפחים קהילה עסקית בשיתוף המרכז לצעירים ובהאב אילת ליזמות, שמפעילה העירייה.

כל אלה כמובן מצטרפים למה שאילת מציעה כעיר הנופש העיקרית של ישראל – כמו הים, החוף ופעילויות פנאי מגוונות – הרחק מהפקקים ומהעומס של המרכז.

"העיר אילת קלטה במהלך השנה וחצי האחרונות עובדים מחברות הייטק בינלאומיות, שהחליטו להעתיק את מקום מגוריהם לעיר ולעבוד ממנה באישור המעסיקים שלהם. ככל שהתרחבה המגמה, מצאנו לנכון להרחיב את הקריאה לצעירים איכותיים במטרה למשוך לעיר אוכלוסייה צעירה", מספר אלי לנקרי, ממלא מקום ראש עיריית אילת: "משבר הקורונה לימד את כולנו שאפשר לעבוד בצורה יעילה ומיטבית מכל מקום בכל זמן וחידד בעיקר בקרב צעירים את האפשרות לגור בכל מקום שבו יחפצו ולעבוד מהבית.




קהל היעד של הקמפיין הוא בעיקר צעירים בגילאי 20-40 העובדים בחברות גלובאליות המאפשרות עבודה במודל של "עבודה מרחוק" וכן חברות המחפשות עובדים חדשים במשרות בסיסיות או ראשוניות ומחפשות אוכלוסייה צעירה ואיכותית.

נזכיר בתקופת הקורונה אילת הייתה סגורה ומסוגרת במשך חודשים ארוכים, ושיעור האבטלה בה הגיע לכ-70%. העיר מבוססת בעיקר על תיירות, וברגע שהתיירות נעצרה – מקור הפרנסה של רבים מהתושבים נגדע. הקמפיין הנוכחי הוא חלק מתוכנית אסטרטגית לגיוון מקורות התעסוקה בעיר, שיזמה העירייה בביצוע חברת "סמקאי אסטרטגיה", בליווי האגף לפיתוח כלכלי בעירייה ובמימון משותף של המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

התוכנית שקיבלה משנה תוקף על רקע לקחי משבר הקורונה, כוללת בין היתר פניה שביצעה הנהלת העירייה לחברות, בבקשה לאפשר לעובדים שלהן לעבוד מרחוק או לקלוט עובדים חדשים מהעיר אילת, קיום שיח מול משרד העבודה לטובת סבסוד הכשרות מקצועיות לתעסוקה מרחוק, גיבוש מסמך עקרונות עם משרד הכלכלה להטבות שכר לחברות שיעסיקו עובדים חדשים או עובדים קיימים בחברה, שיעתיקו מגוריהם לאילת והכנת תשתית למשרדים בעבור החברות (בנוסף לתשתית הקיימת ללא עלות) ועוד.

 


 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות