כתיבת תוכן ממומן ברשת – כלי לגיטימי לקידום העסק?

כתיבת תוכן ממומן ברשת – כלי לגיטימי לקידום העסק?

כחלק מהתחרות על ליבו (וכיסו) של הצרכן, הרשת מציעה היום מגוון כלים להגיע אליו, בין היתר דרך כתיבת תוכן ממומן ומקודם במנועי החיפוש ובאתרים השונים. כך זה עובד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולנו שואפים להגיע לקהל יעד ממוקד, מפולח, מטורגט ועוד מילים שמחדדות את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ומפלחות אותם בהתאם לצרכים שלהם ושלנו. אולם, התחרות לא פשוטה. להגיע לכולם, ממש עד האחרון שבהם, זו כנראה משימה קשה מדי, עד בלתי אפשרית. מה שכן אפשר לעשות זה למקד את הפנייה שלנו אליהם, ולתת להם ערך מוסף דרך תוכן איכותי שמקודם בערוצים השונים ומגיע ליותר גולשים רלוונטיים.

מבולבלים? זה דווקא מאוד פשוט, בואו נעשה סדר.

ההבדל בין כתיבת תוכן לבין עריכת תוכן

לפני שנגיע לכתיבת תוכן לאתר, בואו נעמוד רגע על ההבדל בין כתיבת תוכן לבין עריכת תוכן. כתיבת תוכן, היא בדיוק כמו שהיא נשמעת – כתיבה של טקסטים המיועדים לפרסום באתר של העסק שלנו, ומטרותיו שונות – לספק מידע, לענות על שאלות וגם להמיר למכירה של המוצר או השירות שאנחנו מספקים.

עריכת תוכן, לעומת זאת, לא באה לידי ביטוי רק בעריכה של התוכן עצמו לפני פרסום, כמו שמשתמע מהביטוי, אלא גם עריכה של התכנים שמופיעים באתר, קבלת החלטה מה מופיע איפה, מה בא לפני מה, מה יותר חשוב, מה שווה לקדם בתשלום ובאילו ערוצים. האפשרויות כיום רבות ומגוונות, ועריכת תוכן נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין עסק טוב לעסק מצוין.

תוכן לאתר המקודם בתשלום – כלי מעולה להגדלת מכירות

כחלק מעבודת העריכה שלכם, אפשר להחליט שתכנים מסוימים מקודמים בתשלום, בין אם על ידכם באמצעות פלטפורמות של רשתות חברתיות שבבעלותכם או על ידי חברות שעוסקות בכך ומשלבות מאמרים מהאתר שלכם באתרים אחרים תמורת תשלום תחת כותרות כמו "ראו גם" או "מעניין בשבילך".

מאמרים כאלה יכולים להופיע באתרים העוסקים בנושאים הקרובים לתחום העיסוק שלכם, או באתרים חזקים עם תעבורה גבוהה שסביר שמהם יהיה יחס המרה גבוה של גולשים שיראו את הכתבה וייכנסו אליה.

חברות רבות, בהן גם גדולות מאוד שכולנו מכירים, משתמשות בכלי הזה שתפס תאוצה בשנים האחרונות ומהווה נדבך חשוב ומרכזי בקידום העסק שלהם, וסביר להניח שנתקלתם בו כבר ברשת יותר מפעם אחת.

אז אם אתם בדיוק חושבים על איך לחלק את תקציב הפרסום שלכם לשנה הקרובה, כדי להגדיל את גרף המכירות וההכנסות, הנה כיוון שמאוד כדאי לקחת בחשבון.

1
נגישות