מגהץ קיטור אנכי חדש בשוק. חברת STEAMERY מגיעה לישראל

מגהץ קיטור אנכי חדש בשוק. חברת STEAMERY מגיעה לישראל

עבור מי שמחפש מגהץ קיטור אנכי, מותג סקנדיבי חדש מתחיל להימכר בארץ: STEAMERY. הוא מציע כמה דגמים בטווח מחירים משתנה

מגהץ קיטור אנכי STEAMERY
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בזמן האחרון כל מיני מוצרים שהיו בסך הכול די משעממים, עושים קפיצת מדרגה. זה קרה עם שואבי אבק, כאשר דייסון פיתחה את השואב הנטען, וזה קורה כעת בתחום המגהצים – במיוחד מגהץ קיטור אנכי. כעת מתחיל להימכר בארץ מגהץ STEAMERY, אשר משווק ע"י חברת יוניקו החדשה שהושקה לאחרונה. עבור מי שמחפש מגהץ קיטור, אין ספק שזו אפשרות מעניינת. סטימרי היא חברה שוודית שבראשה עומדים גורמים מתעשיית הטקסטיל, בראש מעייניהם עומדת השמירה על איכות הבגד למשך שנים. בארץ משווקים 3 דגמים של מגהץ קיטור אנכי מתוצרת STEAMERY: מגהץ ידני שמיועד גם לנשיאה לנסיעות, מגהץ ביתי ומגהץ מקצועי. בנוסף, חברת UNICO התחילה לשווק בארץ מוצרים אחרים מעניינים של סטימרי, כמו נוזלי כביסה ייעודיים וכדורים למייבש כביסה.

מגהץ קיטור אנכי של STREAMERY

כאמור, אם אתם מחפשים מגהץ אנכי, המגוון של STEAMERY כולל 3 דגמים בגודל שונה ולשימוש שונה – שניים מהם לצרכן הפרטי ואחד עסקי (כזה שיכול להתאים למשל לחנויות בגדים).

מגהץ קיטור אנכי לנסיעות

 

שלושתם מיועדים לכל סוגי הבדים, גם משי ובדים עדינים. אין צורך בקרש גיהוץ, אבל אפשר גם להשתמש בקרש. פעולת יישור הבד מתבצעת באמצעות האדים והיא לא אגרסיבית או מזיקה לבד.

מגהץ קיטור אנכי ידני של STEAMERY

המגהץ האנכי הידני של סטימרי (דגם סיירוס 2 – Cirrus No.2) כולל בתוכו את מיכל המים (המספיק לשתיים-שלוש חולצות). הוא מתחמם במהירות (20 שניות) ולאחר מכן בעת הלחיצה יוצאים אדים. החולצה תלויה על קולב והגיהוץ מתבצע תוך מתיחת החולצה והעברת המגהץ מלמעלה למטה.

עם המגהץ הידני מגיע תיק נשיאה תרמי שמשמש גם ככפפה תרמית ומשטח גיהוץ.

משקלו 0.6 ק”ג בלבד, מה שהופך אותו נוח לנסיעות. הוא מאפשר גם להסיר ריחות ולכלוך קל מהבגד, ומגיע בשלושה צבעי פסטל.

מחיר: כ-650 ש"ח בחנויות ובאתרים.

מגהץ קיטור אנכי ביתי של STEAMERY

המגהץ הביתי מגיע עם מיכל מים גדול, שמזרים כמות גדולה של אדים. הוא מאפשר שעה עבודה, וזה היתרון שלו, אבל מצד שני צריך עבורו יותר מקום (כמו במקרה של השואבים האחרים בקטגוריה הזאת).

מגהץ קיטור אנכי sueamery

החימום מהיר במיוחד – רק 40 שניות, ומיכל המים בגודל 1.8 ליטר. הוא מאפשר יותר מ- 60 דקות של אידוי מתמשך.

אפשר לגהץ באמצעותו גם וילונות, מצעים, סריגים ועוד.

מחיר: כ-1,200-1,500 ש"ח בחנויות ובאתרים.

מגהץ קיטור אנכי עסקי של STEAMERY

המגהץ הזה מגיע עם מיכל מים גדול במיוחד ומאפשר גיהוץ מהיר של כמויות גדולות של בגדים.

נוזל כביסה STEAMERY: ייעודי לבדים וצבעים שונים

כדי להשלים את החוויה, בסטימרי משווקים מוצרים משלימים: נוזלים מרוכזים שמשמשים כנוזל כביסה ומרכך. הם מותאמים לסוג הבד, כך שאם למשל רוצים לכבס משי או קשמיר, יש מוצר ייעודי לזה. נוזל אחר מיועד לבגדי ספורט, אשר מיוצרים מבדים סינתטיים. נוזל אחר מיועד לבדים לבנים.

כדורים למייבש כביסה – הפחתת קמטים ל-5 שנים

בנוסף, נמכרים כדורים למייבש – כדורים מצמר נפאלי שנועדו למנוע את הקמטים של הבגדים בתוך המייבש. הכדורים מוכנסים למייבש כשהוא עובד, סופחים את הלחות ונחבטים בקיר המייבש – כך שהם מונעים התקמטות. הם מיועדים לשימוש במשל 5 שנים.

מסיר סיבים של סטימרי

אגב, חברת STEARMERY מציעה גם מוצר שימושי מאוד אחר – מסיר סיבים. מכירים את זה שהבגד מתמלא ב"גולגולים", מסיר הסיבים, שמחירו כ-220 ש"ח, פשוט מסיר אותם ומחדש את מראה הבגד.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות