אל על מבטלת טיסות בגלל השבת - והצרכנים כועסים

אל על מבטלת טיסות בגלל השבת – והצרכנים כועסים

אם תכננתם לטוס עם אל-על ולחזור במוצ"ש – כדאי שתבדקו אם הטיסה אכן מתקיימת. טיסות מלונדון בוטלו בגלל השבת

צבירת נקודות הנוסע המתמיד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כבר שנים שאל על לא טסה בשבת, ומאז שהיא נרכשה ע"י איש העסקים החרדי אלי רוזנברג – הסיכוי שהמדיניות הזאת תשתנה צנח לאפס. אבל האם המדיניות הוחמרה? בימים האחרונים אלפי נוסעים שהיו אמורים לטוס בטיסות אל על מלונדון במוצאי שבת קיבלו הודעה שהטיסה בוטלה. הסיבה היא לא הרצון להימנע מטיסה בשבת, אלא חשש מצ'ק אין לפני צאת השבת. נוסעים רבים זועמים על החברה ומאיימים בתגובה כי יפסיקו לטוס בה כליל. זאת, כמובן, על רקע המתיחות ההולכת וגדלה סביב נושא הכפייה הדתית, ועל רקע החרם שהכריזו החרדים על מאפיית אנג'ל ומרתיח את הציבור החילוני.

מדובר ב-12 טיסות אל על מלונדון שאמורות היו להתקיים במוצאי שבת ובוטלו. החברה כמובן הציעה פתרון חלופי – אבל לרבים הוא לא מתאים, שהרי הייתה סיבה שהם הזמינו מכתחילה טיסה חזרה במוצ"ש.

> רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו >

נזכיר כי לאחרונה אל על גם החליטה להשעות את הטייס דורון גינצבורג, אשר ביום השואה דיבר אל הנוסעים בכריזה, וציין כי שואה יכולה לקרות רק בדיקטטורות. אל על טרם החזירה את גינצבורג ללוח הטיסות, לטענתה משום שהנושא בבירור. מהחברה נמסר כי "ההליך המשמעתי מקצועי בעיצומו בהתאם לנהלי החברה ודיני העבודה".

כאמור, ההתנהלות של אל על לא משאירה את הנוסעים אדישים. חלק מהלקוחות מגיבים בעמוד הפייסבוק של אל על – בכל פעם שהחברה מעלה פוסט קידומי כזה או אחר.

> אתם בטלגרם? בואו תעקבו אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

הזעם על אל על צריך להטריד את החברה דווקא משום שלאחרונה היא הציגה דוחות חיוביים ועשתה תהליך מיתוג מחדש. במסיבת עיתונאים לאחרונה היא אפילו הבטיחה להשיק טיסות ישירות לאוסטרליה, ולאחרונה פתחה במיזם משותף עם איסתא כדי להציע חבילות.

תגובת אל על על ביטול טיסות מלונדון: המדיניות לא השתנתה

״בשל שינוי בזמני יציאת השבת בלונדון עם המעבר לשעון קיץ, ולאור מגבלות המראה משדה התעופה הית'רו, נאלצנו לבצע התאמות בלוח הטיסות, מה שגרר שינוי של מספר טיסות מצומצם מלונדון לישראל, שתוכננו למוצ״ש, והוקדמו לשישי בצהריים.
לקוחותינו קיבלו הודעות מסודרות מבעוד מועד, בהן הוצעה להם בחירה מבין שלוש חלופות:

א. שיבוץ לטיסה חלופית.
ב. שובר זיכוי
ג. השבת התמורה הכספית.

אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו כתוצאה משינוי זה.

נדגיש כי אין מדובר בשינוי מדיניות. לאורך שנים רבות נשמר הסטאטוס קוו לפיו חברת אל על אינה פועלת בשבת".

> יש עוד הרבה מידע מעניין אצלנו בפייסבוק, לחצו כאן >

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות