הנחה על בתי מלון בכל הארץ: מבצע מוגבל בזמן ביוזמת התאחדות המלונות

הנחה על בתי מלון בכל הארץ: מבצע מוגבל בזמן ביוזמת התאחדות המלונות

אם תצליחו להתמודד עם ההתנפלות ההמונית על אתר התאחדות המלונות בימים הקרובים, תוכלו לקבל הנחה גדולה על לינה באחד מ-220 בתי מלון, אפילו בחגים ובסופ"שים לאורך השנה. יוזמה יפה, חבל שהאתר לא עומד בעומס

מלון גלי כנרת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מזמינים תוך 72 שעות, נופשים מתישהו בשנה הקרובה, ומקבלים הנחה של לפחות 20% – אלה הם תנאי המבצע שיוזמת בימים אלה התאחדות המלונות. ההנחה ניתנת ב-212 בתי מלון, לכל מועד בשנה (כולל חגים וסופי שבוע). את ההזמנה אפשר לבצע באתר של התאחדת בתי המלון, אבל הוא כל הזמן קורס. נראה שאף ישראלי לא יפספס הצעה אטרקטיבית כל כך, במיוחד לאור המחירים מרקיעי השחקים של לינה בבתי מלון בארץ. לכן, אפשר גם להזמין ישירות דרך בתי המלון עצמם.

הרשימה כוללת כמעט כל מלון שתעלו על דעתכם – באילת, בתל אביב, בים המלח, בירושלים, בחיפה, בגליל ועוד. מנכ"לית ההתאחדות, יעל דניאלי, מבטיחה שאין אותיות קטנות, אך בחדשות 12 פרסמו כי המחיר המוזל עדיין גבוה יותר מהמחיר ששולם בשנה שעברה. זאת, משום שבתי המלון העלו את המחירים לאחרונה כדי שבפועל ההנחה תהיה קטנה יותר.

>> אוהבים כתבות כאלה? הצטרפו לערוץ שלנו בטלגרם. לחצו כאן 🙂

מדובר בקמפיין ההנחות הרחב ביותר שנערך אי פעם בעולם התיירות הישראלית. המבצע כולל 100,000 לינות במגוון בתי מלון מכל הארץ ובכלל הדירוגים, מ-3 כוכבים ועד ל-5 כוכבים דלוקס. המטרה היא לעודד את הישראלים להזמין חופשה בארץ, לאור הירידה בביקוש שנובעת ממחירי הלינות הגבהים ומהעדפה של ישראלים רבים לנפוש בחו"ל. באמצעות הענקת ההנחות, הציבור הישראלי אולי ישנה את ההעדפות ואף ינפוש בארץ בתקופות שלא נחשבות תקופות מבוקשות או באזורים שנחשבים פחות מבוקשים.



"מבחינתנו, הצלחה המבצע, תאפשר לכל בית בישראל לחסוך בהזמנת החופשה הבאה ותסייע למלא את המלונות בישראלים גם בתקופות חלשות יותר", אומרת דניאלי.

תנאי המבצע שמובילה התאחדות המלונות

  • תחילת ההזמנות תתאפשר ב-19/9 בשעה 12:00.
  • המבצע יימשך עד ל-21/9 בשעה 12:00.
  • אפשר להזמין חופשות לכל אורך השנה כולל סופי שבוע, חגים ומועדים.
  • ההזמנה מתבצעת דרך מנוע ההזמנות של התאחדות המלונות.
  • גובה ההנחה: לפחות 20% מעלות החופשה כפי שמופיעה ברגע ההזמנה באתר בית המלון, ללא תלות בהרכב הנופשים, סוג החדר או ארוחות.

איך מזמינים ואיך מבטלים?

התאחדות המלונות ניסתה כאמור לנתב את כל ההזמנות דרך האתר שלה בכתובת https://ihahotels.org.il/, אך האתר קרס כל הזמן וכעת היא ממליצה לנסות גם דרך בתי המלון עצמם.

הביטולים ע"פ מדיניות המלון ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.

תיבת פניות ייעודית לנופשים שנתקלו בקשיים בכתובת Romi@iha.org.il

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות