חנות אדידס בדיזנגוף סנטר: להרגיש בבית ובחו"ל במקביל. קפצתי לראות

חנות אדידס בדיזנגוף סנטר: להרגיש בבית ובחו"ל במקביל. קפצתי לראות

חנות אדידס בדיזנגוף סנטר היא הרבה יותר מחנות – יש בה חוויה תל אביבית, קיר מטקות, אמנות מקומית וגם מעבדת ריצה ועמדת הדפסה. קפצנו לראות

חנות אדידס בדיזנגוף סנטר בתל אביב. חולצה עם הדפס של בן גוריון
בן גוריון על חולצת אדידס. חנות אדידס בדיזנגוף סנטר בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מצד אחד, חולצה עם הדפסה של בן גוריון, מצד שני הדגמים הכי מבוקשים בקולקציית Y3… העיצוב החדש של חנות אדידס בדיזנגוף סנטר הופך אותה לחנות הכי מיוחדת של אדידס בישראל ולאחת המיוחדות בעולם. למעשה, מבחינת אדידס העולמית, תל אביב נכנסת לרשימה מאוד אקסקלוסיבית שכוללת רק את החנויות שלה בניו יורק, פריז, לונדון, טוקיו, דובאי, ברלין, ברצלונה, סיאול וסינגפור…. מדובר בחנויות בקונספט HALO – חנויות ייחודיות של המותג שעברו לוקאליזציה לעיר שבה הן ממוקמות. לכן, בחנות הזו – ובזו בלבד, תמצאו למשל קיר של מטקות, שמזוהות כל כך עם תל אביב. עוד תמצאו רק כאן ציור קיר של תל אביב מצויר ביד, וגם שטיח יחיד במינו שהוזמן במיוחד לחנות הזאת.

שטיח עבודת יד בחנות אדידס בדיזנגוף סנטר
שטיח ייחודי בחנות אדידס בדיזנגוף סנטר. צילום: דפנה הראל כפיר

יש בה גם כגון RUN LAB – מעבדה שמתאימה את הנעליים ללקוח באמצעות מסלול ריצה והדמיה. ועוד שירות ייחודי לחנות אדידס בדיזנגוף סנטר בלבד: MAKER LAB – אזור שבו צרכנים יכולים להוסיף הדפסה אישית לפריטים שקנו בחנות. אפשר לחרוט את השם על נעלי סניקרס, אפשר לרכוש את אחת ההדפסות המקסימות כמו זו של בן גוריון, ואפשר גם להוסיף הדפסה על חולצות כדורגל.

קיר מטקות בחנות אדידס בתל אביב
קיר מטקות בחנות אדידס בדיזינגוף סנטר. צילום: דפנה הראל כפיר

בעידן שבו אפשר לקנות הכול אונליין (גם באתר של אדידס ישראל), חנויות צריכות להציע לצרכנים חוויה ושירותים שאי אפשר לקבל בלחיצת כפתור – וקונספט HALO לוקח את זה צעד קדימה כשהוא גם מכניס לחנות נגיעה מאוד מקומית שמחזקת את תחושת השייכות.



זה בא לביטוי דרך מספר שיתופי פעולה עם אמן הרחוב הישראלי תום מלניק מסטודיו ג'לדה, והאמן הבינלאומי זיו דין, שצייר ציור קיר של בניין באהואוס תל אביבי.

מעבר לנגיעות התל אביביותף מה שהולט בחנות הוא העיצוב החם והצבעוני, משהו מאוד ביתי – שיש בה. אפילו הכסאות למדידת נעליים הם לא סתם ספסלים אלא כורסאות נוחות.

מנכ"ל אדידס ישראל: "חלק מהמחירים נמוכים יותר מאשר בעולם"

למה דווקא בדזינגוף סנטר? מבחינת מנכ"ל אדידס ישראל, טיבו דוראנד, המיקום הזה ממש מתבקש: "דיזנגוף סנטר זה מקום שמגיעים אליו המון אנשים, ולא רק תל אביביים. גם תיירים. כמו כיכר דיזנגוף, שזה מקום שכ-ולם מגיעים אליו", הוא מסביר לי בפשטות בריאיון על בקבוק בירה, בערב פתיחת החנות.

שאלה: "אבל החנות הקודמת נפתחה רק לפני 6 שנים והיא הייתה נהדרת, אז למה מצאתם צורך לשפץ אותה?"

 

דוראנד: "הצרכנים משתנים, ואנחנו מתאימים את עצמנו אליהם. המותג אדידס חזק מאוד כאן בארץ, והיה לנו חשוב שחנות הדגל שלנו תעבור את השינוי שעשינו בחנויות דגל במיקומים הכי אקסקלוסיביים שלנו בעולם, כמו ניו יורק ולונדון".

שאלה: "ומה זה אומר על המחירים. בישראל בדרך כלל אנחנו משלמים יותר מאשר בעולם כמעט על כל דבר. האם גם כאן?"

דוראנד: "חשוב לנו לשמור על מחירים נגישים, ווזה מתבטא גם כאן. המחירים כאן דומים למחירים באירופה, חלק יותר גבוהים וחלק יותר נמוכים, אבל בסך הכול רמת המחירים כאן דומה לזו שבחו"ל".

>> אוהבים לשמוע על השקות? הכי נוח לעקוב אחרינו בטלגרם. לחצו להצטרפות 🙂

>> בואו נהיה חברים בפייסבוק, יהיה כיף 🙂 לחצו להצטרפות

חנות אדידס בדיזנגוף סנטר: חוויה יוצאת דופן

עוד לפני שנכנסים לחנות אדידס בדיזנגוף סנטר, מרגישים אנרגיות תל אביביות ועכשוויות. מי שמגיע לסנטר מרחוב דזינגוף, לא יכול שלא לראות את הנעליים הגדולות המשתרבבות מגג הבניין.

נעלי אדידס בחנות אדידס בדיזנגוף מבחוץ
רוצו על זה. חזית חנות אדידס בדיזנגוף מבחוץ. צילום: דפנה הראל כפיר

החנות עצמה עברה שיפוץ, המדרגות הוזזו הצדה, ועכשיו החלל הגדל של קומת הכניסה הרבה יותר מרווח, כאשר את הלקחות מקבל קיר ריצה ובוא נעליים לכל סוגי המתאמנים – מהחובבים ועד רצי המרתון.

כאמור, יש כאן גם מעבדת ריצה שמקלה על הלקוחות להתאים לעצמם את הנעליים המתאימות. בצד השני של החלל הגדול הזה נמצאת עמדת ההתאמה האישית, שאין דומה לה בשום חנות של אדידס. מי שמתחשק לו ללבוש אדידס אבל עם מיתוג אישי אאו תל אביבי, ימצא כאן באזור האופנה חולצות לוקליות עם פרינטים "תל אביבים וישראלים" בשילוב עיצובים של אמנים מקומיים.

בהמשך החנות מוצבים כל פריטי אדידס הרלבנטיים לקבוצות שהיא נותנת להן חסות, החל מריאל מדריד ועד מכבי חיפה. מומלץ להסתובב בכל החנות וגם לעלות לקומה השנייה. בקומה הזו לא רק ממוקמת קולקציית Y3 היוקרתית, אלא יש  פינת ישיבה חמודה שמשקיפה על הרחוב ומאפשרת סתם לנוח ולחוש את העיר.

פינת ישיבה בחנות אדידס בדיזנגוף סנטר. צילום: דפנה הראל כפיר

כאן גם תמצאו את ציור הקיר המקסים, את השטיח הצבעוני המרשים ואת קיר המטקות הסמוך לתאי המדידה. מי שיגיע לחנות יקבל כאן כמובן את כל הפריטים שמושקים באופן מיידי, כולל קולקציות מיוחדות של אדידס, Y3, סטלה, פארל וויליאמס ועוד.

בשורה התחתונה, אין ספק שהעיר תל אביב ממש מורגשת בחנות עצמה, מה שהופך את החוויה לשונה מחוויה תכליתית ממוקדת של "לקנות וללכת".

אדידס הוא אמנם מותג מאוד פופולרי בישראל, אבל כדי לשמר את מעמדו הוא חייב להיות עם אצבע על הדופק. חנות אדידס בדזינגוף סנטר הייתה עוד קודם לכן גדולה ומאוד פופולרית, אבל התחרות עם המותג נייקי – שלאחרונה פתח חנות ענק בשרונה עזריאלי, מחייבת את אדידס ישראל (בהובלת המנכ"ל טיבו דוראנד) להגיב. כעת בנייקי עוסקים גם בשיפוץ החנות הסמוכה לאדידס בדזינגוף סנטר.

התוצאה של התחרות היא אמנם לא מבצעי כסאח או מחירי רצפה, אלא שיפור ושדרוג של חוויית הקנייה בחנויות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות