lululemon - חנות הדגל נפתחה. פרטים ומחירים בהשוואה ללולולמון בחו"ל

lululemon – חנות הדגל נפתחה. פרטים ומחירים בהשוואה ללולולמון בחו"ל

עם מחירים של מאות שקלים לפריט והבטחה למהפכה, חנות לולולמון נפתחת בתל אביב. האם בחו"ל משלמים פחות? בדקנו

חנות lululemon בקניון רמת אביב. צילום: מושי גיטליס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

המותג lululemon הוא אחד המותגים האהובים על ישראלים ועל חובבי היוגה והספורט בעולם בכלל. חנות לולולמון בתל אביב נפתחה כעת בארץ, והמיקום הראשון שנבחר הוא כמובן קניון רמת אביב (שם נפתחה לאחרונה גם חנות אלו יוגה). מחירי לולו למון אינם זולים בשום מקום בעולם, וגם בארץ לא (מן הסתם). הזכיינית, קבוצת אירני (שמחזיקה גם בפקטורי 54), מבטיחה שמחירי Lululemon בישראל נמוכים יותר מאשר בדובאי. "שינינו את המשוואה, והמחירים בישראל יהיו גבוהים מארה"ב בכ-5% בלבד בממוצע, כולל מע״מ", אומר גדי אירני, מייסד הקבוצה. עם זאת, המחירים בארה"ב מלכתחילה אינם הכי נמוכים בעולם. באוסטרליה זול יותר, בהודו זול יותר ואפילו ביפן זול יותר. אז על אילו מחירים מדובר? מחירים גבוהים. הפריט הזול ביותר בישראל הוא בקטגוריית ההלבשה התחתונה, ועולה 75 ש"ח. טייץ עולה בין 270 ל-500 ש"ח, מחיר מכנסיים לנשים יכול לטפס ל-850 ש"ח ויש אפילו מעיל ביותר מ-1000 ש"ח.

חולצה Hold Tight של LULULEMON
חולצה Hold Tight לולולמון: 250 ש"ח בישראל, 212 ש"ח בארה"ב, 200 ש"ח ביפן

בהמשך נציג רשימת מחירים מפורטת, אך לפני כן, מילה על חנות לולולמון בתל אביב. מעבר לעיצוב המיוחד שלה, יש בה סטודיו. בכך היא מבדלת את עצמה מחנויות אחרות בענף – ודומה לחנויות של lululemon בחו"ל. הסטודיו יופעל על ידי FIT HOUSE TLV ויועברו בו אימונים כל יום – כחלק מהקונספט של הרשת, שרואה ביצירת קהילה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלה.

אל תישארו מחוץ לקבוצת הוואטס אפ השקטה והשווה שלנו. לחצו כאן >

חנות לולולמון ראשונה – עוד 9 בדרך

בשלוש השנים הקרובות ייפתחו 10 חנויות לולולמון בישראל. הבחירה להגיע לארץ הקודש היא חלק מאסטרטגיית התרחבות של הרשת, שמטרתה להכפיל את הכנסותיה הבינלאומיות ביחס ל-2021 עד 2026. ישראל ידועה כמדינה שבה יוקר המחיה גבוה, וכן כמדינה שבה הרבה אנשים מתאמנים ומוכנים להוציא על התחביב הזה לא מעט כסף.

כאמור, לולולמון לא לבד בקטגוריה. לא בכדי אלו יוגה פותחת כאן חנויות (הזיכיון למותג ניתן לרשת סטורי בבעלות אורי רייז). אלו יוגה הקדימה את לולולמון בישראל – ומי שהקדימה את שתיהן היא רשת פנטה ריי מבית דלתא, שמתמקדת גם היא בביגוד יוגה, ספורט ולייף סטייל.

מחירים Lululemon ישראל

הכי  נוח לקבל את כל העדכונים שלנו ישירות לטלגרם. לחצו להצטרפות >

בגדי גברים לולולמון

מכנסיים – 300-600 ש"ח

חולצות- 250-500 ש"ח

ג'קטים – 470-850 ש"ח

הלבשה תחתונה – 75-300 ש"ח

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם 🙂 לחצו כאן

בגדי נשים לולולמון

ג'קטים – 400-700 ש"ח

מכנסיים וחצאיות – 200-850 ש"ח

חולצות וטופים – 160-600 ש"ח

הלבשה תחתונה – 75-300 ש"ח

מעילים – 550-1190 ש"ח

אביזרים 

תיקים – 75-700 ש"ח

ציוד – 75-550 ש"ח

כובעים וסרטים – 50-220 ש"ח

השוואת מחיר לולולמון בישראל ובארה"ב

מכנסי ABC לגברים

  • 500 ש"ח בארץ
  • כ-470 ש"ח באתר לולומון.קום (128 דולר)

טייץ אליין ALIGN

  • 400 ש"ח בארץ
  • מ-360 ש"ח באתר לולומון.קום (98 דולר)

טייץ וונדר טריין (wunder train)

  • 270-500 ש"ח בארץ
  • מ-322 ש"ח באתר לולומון.קום (88 דולר)

 טופ אליין (Top Align)

  • 250-320 ש"ח בארץ
  • 106-200 ש"ח באתר לולומון.קום (29-54 דולר)

קודם תל אביב, אחר כך כל היתר

ועוד מילה אחת לגבי המיקום. הבחירה לפתוח את חנות Lululemon בקניון רמת אביב בתל אביב היא מצד אחד בחירה הגיונית, אך מצד שני, העובדה שכל הרשתות הגדולות שנפתחו לאחרונה בחרו לפתוח סניף ראשון בתל אביב ולא לפתוח כמה חנויות בבת אחת בכמה מקומות בארץ, מייצרת מצב של חוסר נגישות עבור הרוב המכריע של הצרכנים. זה נכון לגבי סבן אילבן, שפתחה 5 חנויות בתל אביב לפני שפתחה ממש בימים אלה חנות ראשונה מחוץ לעיר (ולא בפריפריה, אלא ברמת השרון). זה נכון לגבי אלו יוגה, שחנות הדגל שלה נפתחה בקניון רמת אביב וחנות שנייה נפתחה לאחרונה בקניות רמת אביב. וזה נכון גם לחנות טרמינל איקס ספייס, החנות הפיזית של אתר Terminal X, שכרגע כלל לא צפויה להתרחב לערים אחרות.

היה לכם מעניין? שווה להיות חברים שלנו בפייסבוק ולהישאר מעודכנים. לחצו כאן 🙂

 

 

 

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות