לאחר שקסטרו הודיעה על השלמת העסקה עם הודיס, נראה שהקמת מועדון לקוחות קסטרו הודיס הוא רק עניין של זמן – ואולי אפילו מועדון משולב באשראי כמו זה שמקדמת כעת קבוצת FOX המתחרה. אילו רשתות יהיו תחת מועדון לקוחות כזה אם יקום?
ט"ו באב הוא הזדמנות מצוינת להפגין אהבה, אבל לעתים נדמה שמעיין הרעיונות התייבש. אל דאגה, הנה רעיונות למתנה לט"ו באב – וגם אם לא כולם הכי מקוריים, כולם משמחים ומרגשים
מסיכות בד הולכות ותופסות תאוצה, וגם חברת אהבה נכנסה לתחום הזה. מי שמעוניינת להתנסות בטרנד הצומח, ייתקלו במסכת בד של AHAVA למיצוק העור ובמסכה נוספת להאחדת גוון העור
הישראלים רגילים להזמין בגדים ותחפושות באינטרנט, אבל יבוא אישי של חלקי חילוף לרכב או יבוא אישי של פריטים לבית הוא מסובך וביורוקרטי יותר. היום הזמין משרד הכלכלה את הציבור להביע את עמדתו לגבי צו יבוא אישי שצפוי לשנות את הרגולציה ולהקל על יבוא אישי. יש לכם מה לומר? כדאי להזדרז…
קסטרו ורנואר יצאו רשמית במכירות סוף העונה. כמה עולה ג'ינס קצר לגברים, כמה עולות שמלות, וכמה עולים סנדלים לילדים?
תודו שטייץ עם כיסים זה רעיון מעולה, במיוחד אם אתם רצים ריצות ארוכות וזקוקים לג'ל אנרגיה, ועל אחת כמה וכמה אם מדובר במוצר איכותי. אז זה מה שמציעים בחברת LUPOP
סופר-פארם מזהה היטב את התחרות בענף הפארם, ומבטיחה להציע מחירים תחרותיים על משקפי שמש ומשקפי ראייה. הרשת מוכרת בבלעדיות כמה מותגי על, כמו KENZO וסוניה ריקל. האם המחירים משתלמים?
מצד אחד עומדים הסוחרים והיצרנים הישראלים, שמספקים מיליוני מקומות עבודה, ומהצד השני עומדים הצרכנים הישראלים, שמזמינים בהמוניהם באינטרנט כאמצעי להפחתת יוקר המחיה… המאבק על הפטור ממס על קניות באינטרנט בעיצומו
הישראלים מנצלים את הפטור ממס על קניות באינטרנט בסכום של עד 75$ עד הסוף, והחבילות לא מפסיקות להגיע. לאור הפגיעה בעסקים המקומיים, איגוד לשכות המסחר, יחד עם לה"ב והתאחדות בעלי המלאכה, עתרו לבג"צ בטענה לאפליה נגד היצרנים הישראלים. האם הפטור יבוטל?
מי שלא אוהבת להסיר איפור בתכשירים השונים, במגבונים ובדרכים אחרות שמותירות את העור שלה יבש, או לחילופין שמנוני, כדאי שתנסה את המים המיסלריים Sensibio H2O של ביודרמה. כל הפרטים – בסקירה
ישראלים רבים רוכשים ביטוח מס עבור קניות באינטרנט, וכך לא משלמים מסים במקרה שהחבילה שהזמינו נבדקת ונדרש עבורה תשלום מסים כדי להכניסה לישראל. כעת דורש איגוד לשכות למסחר אם ביטוח מס הוא בכלל חוקי, ולחסום את הדרך העוקפת שמגדילה את הייבוא האישי
הסיבה לריקול לדאודורנט של קרליין: גירוי ואדמומיות. הפרטים בתוך הכתבה
קסטרו מחדשת את הקונספט, אורבן אאוטפיטרס כבר כאן ומעל הוניגמן עדיין מרחפת עננה. כמה עדכונים מענף האופנה
מה דעתכם על תרומת בגדים? במקום לזרוק בגדים ישנים ליד הפח ולקוות שמישהו ייקח אותם, תושבי תל אביב יוכלו לתרום אותם באמצעות "אוטוסדר". אלה המיקומים והמועדים
פיליםס מבטיחה מכשיר גילוח שעושה כמעט הכול. האם היא עומדת בהבטחות?
בקרוב לא תצטרכו לנסוע רחוק כדי לקנות ב-10 שקלים מוצרי קולגייט, אורל בי או crema. רמי לוי רוכש 50% מרשת הפארם המוזלת גוד פארם
רשת סליו הצרפתית התאפיינה עד כה במחירים יחסית גבוהים – כך שרכישתה על-ידי רשת זיפ בהחלט מועילה לצרכנים
ורסאצ'ה הוא לא מותג האופנה היחיד שמפסיק להרוג חיות כדי לענג בני אדם. מי עשה זאת לפניו?
הקמעונאים ובעלי הקניונים החליטו לעתור לבג"צ בדרישה לבטל את הפטור ממע"מ על קניות אונליין עד 75 דולר. זאת, על רקע המשבר בענף האופנה, קריסת רשת הוניגמן וקשיים של רשתות אחרות
מה טווח המחירים של בגדי האביב והקיץ בקולקציה החדשה של רנואר?
מגוון המוצרים רחב – החל מצלליות ועד מייק-אפ, והצפי הוא גם לחנויות עצמאיות מחוץ לסופר-פארם
אחת הדרישות: להפחית את הפטור ל-26 דולר על יבוא אישי, כמקובל באירופה
לצרכנים שמחזיקים בשוברי זיכוי או בכרטיסי מתנה – מומלץ לממשם באופן מיידי
H&M מודה שלא התאימה את עצמה לדרישות האונליין של הצרכנים
רשת סליו נכנסה להקפאת הליכים כתוצאה מקריסתו של בעליה, אליעזר פישמן, וכעת נראה שהמותג ימשיך לפעול תחת בעלות חדשה
אם אכן יגולגלו כל הורדות המסים אל הצרכנים, הם יחושו בירידה שתנוע בין 6% ל-30% במחירי המוצרים השונים – תלוי מה הם יקנו. אלא שכאמור, לביטול המסים יש תאריך תפוגה
שימו לב למבצע שווה במיוחד על מגפי גשם מדגם Minx Slip On Omni-Heat של המותג הבינלאומי Columbia. מדובר במגפי גשם מעוצבים וגבוהים, דוחים מים, נושמים ומבודדים מקור, שנמכרים כעת במחיר חסר תקדים של 283 שקל במקום ב-650 שקל, כלומר, ב-51% הנחה. אז…
האתר מציע עשרות מותגים בינלאומיים, משלוח מהיר חינם ואפשרות להחזיר פריטים ללא תשלום
עוד שבוע הסתיים, וגם השבוע הזה הביא עימו השקות מעניינות ובשורות צרכניות בתחומים שונים – החל מהשקת שירות הטלוויזיה האינטרנטי והמוזל של yes, סטינג TV, ועד הסטראט אפ ויסקי (WeSki) שרוצה לעשות להזמנת חבילות הסקי את מה שעשה אתר Booking.com…
הצרכנים הישראלים אוהבים לקנות באתרים זרים, אבל הנה סיבות טובות לקנות באתרים המקומיים