כך תשדרגי את האאוטפיט שלך

כך תשדרגי את האאוטפיט שלך

החל מתיקים לנשים ועד חגורה או צעיף – לא תאמינו כמה האביזרים יכולים להקפיץ את ההופעה ולקבוע איך ניראה: אלגנטיות, זרוקות, אופנתיות ועוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולנו מכירות את הימים האלה שאנחנו יכולות למדוד במשך שעות בגד ועוד בגד, והכול נראה לנו לא טוב. בסופו של דבר אנחנו מגלות שבזמן הזה חצי מהארון שלנו עבר להיות זרוק על המיטה, עד שמגיע הרגע המיוחל בו אנחנו מוצאות מה ללבוש, וגם אז – אנחנו לא באמת מרוצות וזורקות לאוויר את המשפט "אני חייבת ללכת לקנות בגדים נורמליים".

הסיבה שזה קורה היא שהמראה היום יומי שלנו לעיתים מתחיל לשעמם אותנו ואנחנו מרגישות שאנחנו צריכים להחליף את כל המלתחה שלנו.

המחשבה הזאת נפוצה אבל בדרך כלל לא נכונה. האמת היא שניתן לשדרג את האאוטפיט בעזרת כמה אביזרי אופנה וצעדים פשוטים שיהפכו את ההופעה שלך ללא פחות ממושלמת!

ריכזנו כאן כמה מילים על אביזרי אופנה שיעזרו לשדרוג האאוטפיט שלכן ויעשו לו פלאים:

תכשיטים

הדבר הראשון שהחלטנו לכתוב עליו כשחשבנו על אקססוריז הוא תכשיטים, כיוון שהתכשיטים הנכונים יכולים להוסיף כל כך הרבה לכל פריט שיושב אצלכם בארון.

לדוגמה, אחד מפריטי הבייסיק שיש כמעט בכל ארון הוא שמלה שחורה פשוטה. אם תלבשו את השמלה ותוסיפו לה שרשרת גדולה עם נוכחות, עגילים, צמידים וטבעות הלוק יהפוך להרבה יותר יוקרתי.

נעליים

אם ניקח את הלוק של השמלה השחורה שהזכרנו קודם, נוכל לשלב אותו עם נעלי סניקרס ממותגים שונים, עם סנדל עדין ויפה, או אפילו עם עקב אם אנחנו הולכות למקום שחשוב לנו להתבלט. ברוב המקרים, הנעליים הם אלו שיכריעו האם הלוק שלנו יראה יותר אלגנט או יותר ספורטיבי וקז'ואל.

חגורות

חגורות הן בעצם תכשיט של הבגד והן יכולות להקפיץ את הלוק בכמה רמות, גם אם תלבשו ג'ינס וחולצה לבנה וגם אם תלבשו שמלה זרוקה ורופפת, תוספת של חגורה מעניינת תהפוך את הלוק מלוק משעמם ללוק שיקי.

צעיפים

גם צעיפים משחקים תפקיד כתכשיט לכל דבר, בכל ימות השנה, כן כן, גם בקיץ, יש המון צעיפים לא מחממים ולא חורפיים שיכולים להקפיץ את המראה שלנו בכמה רמות.

תיקים

תיק הוא אחד מהדברים שמאוד קשה לצאת בלעדיהם מהבית, אם זה כדי לאחסן את הארנק, את המפתחות ועוד המון הפתעות שמוצאים בתיק אחרי כמה שנים 😉

אבל האמת שהתיק הוא הרבה יותר מפריט לאחסן בו דברים, הוא כבר מזמן פריט אופנה שיכול לשדרג כל לוק.

המגוון של תיקים לנשים הוא עצום, החל מתיקי גב, תיקי צד גדולים, תיקי צד קטנים ועד לתיקי פאוץ'.

ניתן למצוא גם המון תיקי מותגים שונים, כמו קנדל אנד קיילי, אדידס, ריפליי, קלווין קליין ועוד.

התיק ישלים את מראה האאוטפיט הכללי כשאנחנו מתאימים אותו לסוג ההופעה שנרצה, לדוגמה, תיק צד קטן של קלווין קליין יוסיף מאוד למראה אלגנטי לערב או לפגישה חשובה במהלך היום, או למשל תיק גב של ניין ווסט סוגר את הפינה של מראה קז'ואל יום יומי.

סידור השיער

אמנם מדובר בשיער שעל הראש שלנו ולא באביזר אופנה כלשהו, אבל תופתעו לגלות שצורת השיער משתלבת כחלק בלתי נפרד מהאאוטפיט שלנו וחשוב לשים עליו את העין בזמן ההתארגנות.

ניתן לשדרג סידור השיעור ע"י הוספת אקססוריז לשיער, לדוגמה אם אתן אוספות את השיער בצורה מסוימת ניתן להשתמש בסיכה יפה שתתפוס את העין, או אם אתן בקטע של סרטים – יש המון סרטים מהממים לשיער שיתנו טאץ' שיקי.

לסיכום, לא משנה איזה סגנון לבוש אנחנו מעדיפות ללבוש או לאן אנחנו הולכות, השימוש באביזרי האופנה ובאקססוריז הנכונים הם אלו שיהפכו את הלוק שלנו מלוק מאוס ומשעמם ללוק שיקי ומגניב.

 

1
נגישות