QM - מותג אופנה חדש לנערות בטרמינל X מתחרה במחירי SHEIN

QM – מותג אופנה חדש לנערות בטרמינל X מתחרה במחירי SHEIN

מותג QM מיועד לנערות ויימכר דרך אתר טרמינל X, בקטגוריה חדשה שנפתחה עבור הצרכנים והצרכניות הצעירים. קבלו הצצה למחירים

מותג QM מבית טרמינל X




חולצת טאי דאי ב-40 שקל, גופייה ב-30 שקל, בגד ים ביקיני ב-40 שקל ושמלה ב-60 שקל – אלה המחירים של פריטי מותג QM לנערות, מותג חדש של טרמינל X מבית קבוצת פוקס. המחירים מתחילים ב-9 שקלים בלבד. המחירים הנמוכים אינם מקריים והמטרה היא להתחרות באתר SHEIN הסיני המאוד פופולרי בארץ.

MQ הם ראשי תיבות של Question Mark, ומדובר במותג פרטי של TERMINAL X – שהוא כשלעצמו מותג פרטי של קבוצת פוקס. בחברה מבטיחים כי כל המחירים של מותג הבית החדש יהיו אטרקטיביים במיוחד.

פואנטה בטלגרם

לכבוד השקת המותג, נפתחה באתר טרמינל X קטגוריית חדשה בשם TEEN, ובה נמכרת כרגע גם קולקציה בעיצובה של נועה קירל.

MQ – בגדים במיוחד לנערות

זה לא סוד שבני נוער הם צרכנים מבוקשים, ושהם קונים אונליין במספרים גדלים והולכים. קנייה אונליין היא קלה, וההורים לעתים קרובות נותנים להם את כרטיס האשראי שלהם ומאפשרים להם לבחור מה שמתחשק. הרבה מאוד מהשופינג אונליין מתבצע באתרים בינלאומיים, כמו שיין, נקסט ואסוס – ובטרמינל X מבינים שכדי להתחרות הם צריכים להציע פריטים אופנתיים וזולים.


אתר טרמינל X מאפשר הזמנה של עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים, החל מפוקס ועד נייקי, אמריקן איגל, מנגו ומותג הבית ששמו טרמינל X. עד עכשיו הייתה חלוקה לנשים, ילדים וגברים – וכעת מתווספת קטגוריית TEEN – שמיועדת לנערות וגם לנערים. המותגים שמציעים ביגוד לנערים הם מנגו, נייקי ו-GAP.

מחירים QM

 

בחברה מזהים את פלח האוכלוסייה הזה כפוטנציאל, ובצדק – כיום אין הרבה רשתות אופנה שמספקות מענה לנערות בנות 10-15, שכבר לא רוצות להתלבש כמו ילדות אך לא יכולות לא רוצות לקנות בגדי נשים. המותג החדש לנערות QM אמור לספק לנערות הללו היצע של ביגוד, הנעלה ואקססוריז. הקןלקציה כוללת חולצות, מכנסיים, ז'קטים, סניקרס, תכשיטים, כובעים, תיקים, כובעים, בגדי ים ועוד.

 

"הבנו כי האלטרנטיבות המוצעות היום בשוק לא מעניקות לנערות חוויות איקומרס שלמה המותאמת להן מבחינת רמת המחיר, שירות לקוחות זמין בשפה העברית, משלוח מהיר עד הבית "מהיום למחר"", מסביר ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, את ההחלטה להקים את QM. כמקובל בטרמינל X, ההבטחה היא למשלוח מהיר עד הבית.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


מעוניינים לפרסם בפואנטה?

השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     
    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות