מותגי יוקרה ותיקים של FENDI בהנחה: זה האתר המפתיע שנפתח

מותגי יוקרה ותיקים של FENDI בהנחה: זה האתר המפתיע שנפתח

אילו מותגי יוקרה נמכרים באתר PREMIUM TX וכמה יעלה תיק של FENDI אחרי הנחה? כל הפרטים על אתר PREMIUM טרמינל X

טרמינל X פרימיום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

את טרמינל X כולנו כבר מכירים – האתר שהקימה קבוצת פוקס לפני כמה שנים ומאגד בתוכו 180 מותגים ישראלים ובינלאומיים. עכשיו נפתח בתוך האתר הזה אתר נוסף, מה שנקרא מיני-סייט – שבו יימכרו רק מותגי יוקרה. מדובר באתר ? TX PREMIUM, שמגיעים אליו דרך אתר טרמינל X – והוא מאגד מותגים ישראליים ובינלאומיים, כמו ארמני, שני שמר, מימי לוזון, CITIZEN, פרי פיפל (FREE PEOPLE) ועוד. כמובן, גם באתר טרמינל X כולו, גם כאן מובטח לקונים משלוח תוך יום אחד בלבד.

PREMIUM TX באתר טרמינל X: כמה עולה טי שירט של סיטיזן

כאמור, מדובר באתר שמיועד למותגי פרימיום – והמחירים בהתאם. אם אתם מוכנים לשלם על טי שירט 350 ש"ח, תוכלו למצוא שם טי שירט של AINKER עם לוגו רקום במחיר הזה, או טי שירט לבנה פשוטה של סיטיזן ב-300 ש"ח.

טי שירט של סיטיזן באתר טרמינל X פרימיום
טי שירט של סיטיזן באתר טרמינל X פרימיום ב-300 ש"ח

בין הפריטים שאפשר למצוא שם: משקפי שמש של פראדה (חלקם במבצע), נעליים וכמובן המון בגדים. כיום אפשר לרכוש באתר PREMIUN TX בתוך טרמינל X כ-30 מותגי פרמיום מובילים, וצפויים להיכנס עוד עשרות מותגים חדשים במהלך השנה הקרובה. חלק מהמותגים נמכרים כבר היום בטרמינל X ויציעו קולקציות פרמיום ייעודיות ל-PREMIUM TX. חלק אחר יהיו מותגי פרמיום שיופיעו רק בקטגוריה החדשה, כמו: סניקרס של AUTRY או של P448, מוצרי קוסמטיקה של מימי לוזון, פריטי אופנה של המותג האוסטרלי האהוב על הסלבריטאים KSUBI, תיקים של טולדנו ושל BY FAR ועוד.

אתר האופנה המוביל בישראל TERMINAL X המציע למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים ומגוון קטגורית שונות: אופנה, לייף סטייל, ספורט, ביוטי, ילדים ועוד, בדרך לכבוש קטגוריה חדשה, ופותח Mini Site חדש – PREMIUM TX. מדובר בצעד אסטרטגי משמעותי עבור החברה. PREMIUM TX יציע מגוון רחב של מותגי אופנה איכותיים ומובילים מישראל ומהעולם במקום אחד, עם משלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית, שירות החלפות והחזרות עם שליח ושירות לקוחות נוח ובסטנדרט הגבוה ביותר.

רוצים תיק של PRADA או FENDI בהנחה?

מה שיותר מיוחד באתר PREMIUM TX הוא תיקי יוקרה יד שנייה – אבל מה שחשוב לזכור זה שגם אחרי ההנחה מדובר במחיר גבוה מאוד…

האתר מציע קטגוריה של תיקים יד שניה ממותגי יוקרה כמו FENDI, GUCCI ו-PRADA, שיגיעו עם תעודת מקוריות.

FENDI – תיק מונוגרם עם רצועות עור יד שנייה: 4,950 ₪

 

אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X: ״אנו שמחים ונרגשים לפתיחת אתר PREMIUM TX המאגד את מותגי הפרמיום המובילים בזירה הבינלאומית והמקומית, תחת חווית המגוון והשירות של TERMINAL X. כחלק מהצמיחה וההתפתחות של החברה, אנחנו פועלים כל העת לקדמה, לחידוש ולמגוון הרחב ביותר ללקוחותינו. כניסתנו לקטגוריית הפרמיום בארץ ופתיחת אתר ייעודי PREMIUM TX, הינם חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת ההיצע, יחד עם שימור וחיזוק שירותי החברה בתחומי השילוח, ההחלפות וההחזרות אשר משדרגים את חווית האיקומרס בישראל לרמה הבינלאומית המתקדמת ביותר".

במקביל – ניסיון להתחרות באתר SHEIN עם מחירים נמוכים

אתר טרמינל X לא מתחרה רק בגזרת הפרימיום, אלא גם להפך – הוא מתחרה גם באתרים שמציעים אופנה זולה, כמו אתר שיין או נקסט. לכן באפריל 2021 הוא הקים את מותג Question Mark לנערות בלבד במחירים זולים. בעת ההשקה נמכרה חולצת טאי דאי ב-40 שקל, גופייה ב-30 שקל, בגד ים ביקיני ב-40 שקל ושמלה ב-60 שקל. המחירים מתחילים  ב-9 שקלים בלבד. המחירים הנמוכים והסגנון נועדו לתת מענה למחסור באופנה שממוקדת רק בנערות, וגם לתת מענה לתחרות באתר SHEIN הסיני המאוד פופולרי בארץ.

QM הם ראשי תיבות של Question Mark, ומדובר במותג פרטי של TERMINAL X – שהוא כשלעצמו מותג פרטי של קבוצת פוקס.

פואנטה בטלגרם

לכבוד השקת המותג, נפתחה באתר טרמינל X קטגוריית חדשה בשם TEEN שנמצאת תחת קטגוריית הילדים, ובה נמכרת כרגע גם קולקציה בעיצובה של נועה קירל.

 – בגדים במיוחד לנערות

זה לא סוד שבני נוער הם צרכנים מבוקשים, ושהם קונים אונליין במספרים גדלים והולכים. קנייה אונליין היא קלה, וההורים לעתים קרובות נותנים להם את כרטיס האשראי שלהם ומאפשרים להם לבחור מה שמתחשק. הרבה מאוד מהשופינג אונליין מתבצע באתרים בינלאומיים, כמו שיין, נקסט ואסוס – ובטרמינל X מבינים שכדי להתחרות הם צריכים להציע פריטים אופנתיים וזולים.


אתר טרמינל X מאפשר הזמנה של עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים, החל מפוקס ועד נייקי, אמריקן איגל, מנגו ומותג הבית ששמו טרמינל X. עד עכשיו הייתה חלוקה לנשים, ילדים וגברים – וכעת מתווספת קטגוריית TEEN – שמיועדת לנערות וגם לנערים. המותגים שמציעים ביגוד לנערים הם מנגו, נייקי ו-GAP.

בחברה מזהים את פלח האוכלוסייה הזה כפוטנציאל, ובצדק – כיום אין הרבה רשתות אופנה שמספקות מענה לנערות בנות 10-15, שכבר לא רוצות להתלבש כמו ילדות אך לא יכולות לא רוצות לקנות בגדי נשים. המותג החדש לנערות QM אמור לספק לנערות הללו היצע של ביגוד, הנעלה ואקססוריז. הקןלקציה כוללת חולצות, מכנסיים, ז'קטים, סניקרס, תכשיטים, כובעים, תיקים, כובעים, בגדי ים ועוד.

"הבנו כי האלטרנטיבות המוצעות היום בשוק לא מעניקות לנערות חוויות איקומרס שלמה המותאמת להן מבחינת רמת המחיר, שירות לקוחות זמין בשפה העברית, משלוח מהיר עד הבית "מהיום למחר"", מסביר ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, את ההחלטה להקים את QM. כמקובל בטרמינל X, ההבטחה היא למשלוח מהיר עד הבית.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות