רשת LAVAN מקבוצת גולף: למי שתקציב לא מטריד אותו

רשת LAVAN מקבוצת גולף: לא ממש מתכתבת עם מצוקת יוקר המחיה

מפיצי ריח, נרות, מצעים ומוצרי ספא – הפריטים שתמצאו ברשת LAVAN מקבוצת גולף מעוצבים כולם בגוונים די אחידים ומתומחרים במחירים די גבוהים

לבן LAVAN
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מצעי כותנה ב-1,200 ש"ח או מצעי פשתן ב-2900 שקל, תחליב רחצה ב-160 ש"ח, אבנים דקורטיביות ב-140 ש"ח, ספר עיצוב ב-550 ש"ח או נר אווירה ב-130 שקל – רשת LAVAN מקבוצת גולף היא כנראה החנות שאתם צריכים לקנות בה. הסניף הראשון נפתח בדזינגוף סנטר, אבל בגולף מכוונים גבוה ומתכננים לפתוח 16 סניפים בטווח הזמן המיידי, ויש כמובן גם אתר של LAVAN אונליין.

פואנטה בטלגרם

LAVAN היא רשת חנויות חדשה שמצטרפת למותגים האחרים בקבוצה, ביניהם גולף, כיתן, אינטימה, ADIKA ועוד. תמצאו בה מצעים ותמצאו בה כלי בית, אבל זו לא המהות שלה. לא אינה חנות כלי בית כמו גולף & קו ולא רשת מצעים כמו כיתן. אז מה בעצם מוכרים ברשת "לבן" (שמשום מה בחרו לכתוב את שמה באותיות לועזיות LAVAN)? מוצרי ספא לבית ולגוף בעיצוב שמתאפיינין בעיקר בגווני פסטל, לבן ושחור. המדפים עמוסים במפיצי ריח, בקרמים שונים לעור ובחפצי נוי. במרחבי החנות פזורים נרות ומצעים, ואזות וספרי עיצוב – שהשיווק שלהם הוא פרי שיתוף פעולה עם רשת סטימצקי. אפשר בהחלט לומר שזו חנות למוצרים שהם Nice to Have – וכנראה לא תחושו בחסרונם אם לא תקנו אותם.

רשת LAVAN: המחירים לא מתכתבים עם המחאה נגד יוקר המחיה

העיתוי שבו בוחרת רשת גולף להשיק את רשת לבן מעט תמוה, לאור המחירים של המוצרים. פתיחת הסניף הראשון של רשת LAVAN הייתה אירוע חגיגי במיוחד בנוכחות כל בכירי קבוצת גולף ונציגות מכלל תעשיות, המחזיקה בקבוצה. הדגש באירוע היה על ההשקעה האדירה של הקבוצה בפתיחת המותג החדש.

חלוקי נחל צבעוניים ברשת LAVAN: 9 יחידות ב-140 ש"ח. צילום: דפנה הראל כפיר
מצעים רשת LAVAN
נרות ברשת "לבן": 100 ש"ח לנר קטן, 130 ש"ח לנר גבוה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

סט מצעים מכותנה סוהו. 650-1300 ש"ח
הצצה למחירים ברשת לבן, LAVAN
הצצה למחירים ברשת לבן. צילום: דפנה הראל כפיר

"המחירים לא גבוהים ביחס לאיכות ולהשקעה", אמר אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית של קבוצת גולף. לדבריו, אלה מוצרי בוטיק אשר מחירם בבוטיקים יותר גבוה. לגבי מחיר המצעים, אמר וזנה שהבדים מאוד איכותיים. עוד הדגישו באירוע שכל הבקבוקים אינם בקבוקי פלסטיק אלא בקבוקים מזכוכית ממוחזרת, מטעמים סביבתיים. "הקפדנו על כל פרט, עד הפרט האחרון. אפשר לראות שאפילו השקית של הרשת מעוצבת בקפידה, כאשר הידית השחורה היא למעשה המשך ישיר של הלוגו".

כאמור, חנות הקונספט הראשנה נפתחה בדזינגוף סנטר במיקום אסטרטגי מאוד, ממש ליד אחד השערים המרכזיים – כך שרואים אותה מהכביש ומובטחת אליה תנועה קבועה של קונים. בשקת המותג כולו הושקעו 7 מיליון ש"ח, ובפתיחת Lavan בדיזינגוף סנטר תל אביב הושקעו כ-2 מיליון ₪. עד סוף 2023 צפויה הרשת לפתוח עוד כ- 16 חנויות ברחבי הארץ.

פואנטה בטלגרם

נזכיר כי קבוצת גולף נמצאת בשליטת כלל תעשיות של לן בלווטניק. מדובר בקבוצה ציבורית אשר סטימצקי מחזיקה בחלק ממניותיה. מנכ"ל סטימצקי, אייל גרינברג הוא גם כמנכ"ל גולף.

קבוצת גולף מפעילה את הרשתות גולף, גולף & קידס ובייבי, גולף & קו, כיתן, עדיקה ואינטימה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות