יש לכם זיכוי לאורבניקה? תצטרכו לחכות שהסגר ייגמר כדי לממש אותו

יש לכם זיכוי לאורבניקה? תצטרכו לחכות שהסגר ייגמר

אם אתם מנסים לממש זיכוי לאורבניקה באתר הרשת, תתקשו לעשות זאת. סניפי אורבניקה סגורים בגלל הסגר, אך הרשת מאלצת את לקוחותיה להמתין לפתיחתם

זיכוי לאורבניקה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בשנה האחרונה רשתות האופנה סגורות רוב הזמן בגלל סגר, אבל משום מה ברשת אורבניקה לא עשו את ההתאמות הנדרשות. מצד אחד, אם תרצו לקנות ברשת אורבניקה אונליין, תגלו אתר פעיל ועמוד פייסבוק שמתעדכן בתדירות גבוהה. מצד שני, אם תרצו לממש באתר זיכוי מאורבניקה על קנייה שבוצעה בחנות – לא תוכלו. זה כמובן חסר כל היגיון בעידן שבו אנחנו עושים הכול אונליין, החל מהזמנת פירות וירקות ועד פתיחת תיק השקעות. זה

מדוע זיכוי לאורבניקה לא ניתן למימוש באתר?

כזכור, מאז ראש השנה, אז הוטל הסגר השני, רשתות האופנה היו פתוחות ימים מעטים בלבד. מצד שני, עונות השנה מתחלפות, הילדים גדלים, ויש צורך לעדכן את המלתחה.

לאחרונה פנתה לפואנטה לקוחה שקיבלה זיכוי לאורבניקה כבר לפני כמה חודשים. בשיטוטיה באתר היא מצאה פריטים אחרים שרצתה לרכוש תמורת הזיכוי, אבל להפתעתה בשלב ההזמנה לא מצאה שום אפשרות להזין את פרטי הזיכוי.

היא פנתה אל שירות הלקוחות של ושאלה כיצד תוכל לממש זיכוי לאורבניקה באתר הרשת. התשובה הפתיעה אותה והכעיסה אותה. נציגת השירות אמרה לה שאין אפשרות כזאת ושאפשר יהיה לממש את הזיכוי רק בחנות.
עם כמה שהדבר תמוה, לרשת אורבניקה יש אתר מצליח ועשיר, אבל לפרט הזה היא לא דאגה. בפנייה למוקד שירות הלקוחות, נאמר לה כי אין אפשרות לממש את הזיכוי באתר "מבחינה מערכתית".

"התשובה הזו לא סבירה. יש סגר והחנויות סגורות", מחתה הלקוחה. "האם אי אפשר לממש את הזיכוי אפילו בטלפון"? התשובה שקיבלה הייתה שלילית.

לאור זאת, הלקוחה נאלצה להוציא מכיסה סכום נוסף כדי לרכוש פריטים שהיו באותו רגע במבצע, מפני שלא רצתה לקחת סיכון שעד שהחנות תיפתח, הפריט לא יהיה במלאי או שלא תמצא את המידה הדרושה.

תגובת אורבניקה

מרשת אורבניקה נמסר כך: "מבחינה טכנית, אין אפשרות כזאת לממש זיכוי באתר אורבניקה, משום שמדובר בשתי מערכות נפרדות. נשמח לממש את הזיכוי כאשר הסניפים ייפתחו, מקווים שבקרוב".

 

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות