חופשה באילת ב-300 ש"ח ללילה? מלון בקונספט מפתיע ייפתח: מלון הטרמינל

חופשה באילת ב-300 ש"ח ללילה? מלון בקונספט מפתיע ייפתח: מלון הטרמינל

אם אתם פתוחים לחוויית אירוח אלטרנטיבית ומחפשים חופשה באילת, שימו לב למלון טרמינל באילת. הקונספט שונה לחלוטין מזה של מלונות ישרוטל או פתאל…

מלון טרמינל - מלון מכולות שיאפשר חופשה באילת במחיר שפוי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אף פעם לא ישנתם במכולה – תוכלו לעשות את זה במלון חדש שייפתח באילת: מלון טרמינל. עלות הלינה תהיה בין 300 ל-500 ש"ח ללילה בלבד. הפתרון היצירתי הזה, שבו לוקחים מכולות ישנות והופכים אותם לחדרי מלון, יאפשר להקים את המלון במהירות, תוך שנה וחצי. הוא גם יאפשר למי שרוצה לצאת לחופשה באילת במחיר שפוי – לעשות את זה. מדובר במחיר של כמה מאות שקלים ללילה, ולא כמה אלפים – כפי שגובים כיום בבתי המלון המובילים של ישרוטל, פתאל ודן. המיקום שנבחר למלון טרמינל הוא אזור שדה התעופה הישן.

ההחלטה על הקמת מלון שיאפשר להזמין חופשה באילת במחיר נגיש היא החלטה מבורכת, במיוחד לאור ההכרזות ששמענו לאחרונה מרשתות בתי מלון כמו ישרוטל על בניית בתי מלון יקרים ופנייה לפלח היוקרה.

מלון טרמינל – מלון מכולות שינגיש את החופשה באילת

כאמור, הרעיון הוא לדלג על תהליכי הבנייה הארוכים, היקרים והביורוקרטיים הכרוכים בהקמת מלון בישראל. בניגוד לבתי המלון של פתאל, ישרוטל ועוד, המלון הזה לא יתאפיין בבניין מהודר ובו חדרי מלון מפוארים והמחירים בו לא יהיו 3,000 ש"ח ללילה. החדרים במלון המכולות בפארק הטרמינל בעיר יהיו מכולות משודרגות. כמובן, לא כל אחד מעוניין בסוג כזה של חופשה, אבל זה בדיוק העניין – המטרה היא להציע חוויית אירוח אלטרנטיבית במחירים ברי השגה.

ומהם מחירים ברי השגה? לפי תנאי המכרז, מדובר כאמור בטווח של 300-500 ש"ח ללילה, לפי המדרג הבא:

  • 300 ש"ח ללילה באמצע השבוע ובעונות עם תנועת תיירים מתונה
  • 400 שקלים ללילה בתקופת ביניים
  • 500 שקלים ללילה בימי השיא

המחירים הנגישים הם חלק מהותי במכרז שהוציאה עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית. המכרז הוצא ליזמים בתחום המלונאות להקמת ותפעול המלון, והמתמודדים צריכים לענות על תנאי סף של ניסיון של 5 שנים לפחות בהפעלת מלון רשום בישראל בעל 150 חדרים או מס' מלונות בעלי 200 חדרים.

לפי המכרז, המפעיל יצטרך להציע תוכן איכותי מגוון ועדכני ולקדם קונספט שיתופי וקהילתי, לרבות דרך שירותיו ומתקניו של המלון: מרחב התכנסות וחללים משותפים, מכבסה, חנות נוחות, גג משותף וחוויתי, מועדון גולשים, גלריית אומנות, מתחמי רביצה ועוד.

עלות הקמת המלון מוערכת בכ 20 מיליון ש"ח.

פארק הטרמינל באילת – כך ייראה שדה התעופה הישן

מלון המכולות הינו חלק מתוכנית פארק הטרמינל. לדברי אלי לנקרי, הטרמינל הישן עתיד לשנות את פניו ולהפוך ממתחם סגור, המהווה כיום חיץ בין חלקי העיר, למרכז תרבות, פנאי ונופש: "במרכז הפארק, לאורך מסלול ההמראה, יפותח פארק פתוח שמחבר את הצד המזרחי והמערבי של העיר ומרושת בשבילים והצללה, חיבור שדרות התמרים אל הטיילת, פארק אתגרי, אטרקציות תיירותיות, מגרשי משחק, מתחם לינה, מתחם תרבות ופסטיבלים ועוד. מבנה הטרמינל עצמו צפוי לעבור הסבה למרכז חדשנות עירוני".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות