איזו רשת מלונות מציעה בדיקת קורונה מהירה לילדים וכמה זה עולה?

איזו רשת מלונות מציעה בדיקת קורונה מהירה לילדים?

לאור הדרישה שילדים יציגו בדיקה שלילית מעודכנת בכניסה לבית המלון, יש בתי מלון שמציעים בדיקת קורונה מהירה לילדים. מה קורה אם היא חיובית?

בדיקת קורונה מהירה לילדים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




עולם התיירות אמנם התעורר בזכות הקלות הקורונה ובתי המלון נפתחו, אך משפחות רבות נתקלות בקושי עם היציאה לחופשה בשל הדרישה שילדים יציגו בדיקת קורונה שלילית. מן הסתם, מבוגרים שהתחסנו או החלימו יכולים להציג תו ירוק ובזה למעשה ניתן להם אישור כניסה אוטומטי. הילדים, לעומת זאת, אינם יכולים להציג תו ירוק מתחת לגיל 16 (אלא אם כן הם מחלימי קורונה) – ולכן נוצרת סיטואציה בעייתית שדורשת מההורים לדאוג לילדים לביצוע בדיקת קורונה עדכנית 48-72 לפני ההגעה לחופשה. הפתרון המתבקש הוא בדיקת קורונה מהירה לילדים.

המלונות שמציעים בדיקת קורונה מהירה לילדים

כאמור, הפעימה השלישית של הקלות הקורונה ביציאה מהסגר השלישי מאפשרת סוף סוף להזמין חופשה בבית מלון – אבל חופשה משפחתית במשפחה עם ילדים מתחת לגיל 16 היא פרויקט מאתגר.

בתי המלון מבינים שהדבר מקשה על תכנון וארגון החופשה, וכעת יש יוזמה מעניינת שיכולה להקל על משפחות רבות: רשת מלונות אוליב ורימונים תציע בדיקות קורונה מהירות לילדים במלון במחיר של 50 שקל לבדיקה. פיילוט ראשון יתקיים בכפר הנופש רימונים-דריה על שפת הכנרת.

> כדאי להישאר מעודכנים. הצטרפו לקבוצת עדכוני קורונה >>

ברשת מלונות אוליב ורימונים רכשו מאות ערכות בדיקות קורונה מהירות. תוצאות הבדיקה מתקבלות בטווח של בין 15 ל-30 דקות. במקרה שהבדיקה חיובית והילד נמצא חיובי, לא ייגבו דמי ביטול ואפשר יהיה לדחות את החופשה.

את הבדיקות המאושרות על ידי משרד הבריאות יערכו חובשים מקצועיים, במתחם חיצוני בכניסה למלון.

הבדיקות המהירות לקורונה שרכשה רשת אוליב ורימונים הינן של חברת נובולוג ובייצורן של חברת SD Biosensor. רמת האמינות שעליה מדווחת היצרנית היא 96%.



Booking.com

 

לבדיקה אישור CE לציוד רפואי והיא נמכרת בגרמניה, איטליה, רוסיה, תאילנד, הודו ועוד, במיליוני יחידות. הבדיקה נבחרה על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO) כאחת משתי הבדיקות המסובסדות לביצוע בדיקות באפריקה.

לדברי מנכ"ל רשת מלונות אוליב ורימונים, עופר חיות, הבדיקות יוצעו במלונות השונים: "הורים רבים שרצו להזמין חופשה נתקלו בבעיות עם הצורך בבדיקות מקדימות. הספונטניות נעלמה והקושי בתיאום בדיקות והמתנה לתוצאות שיגיעו בדקה ה-90 מכביד ומקשה על משפחות. אילוץ הצגת תוצאות בדיקת קורונה לילדים תוך 48 שעות הוא חסם מכירתי משמעותי שהציגו בפנינו משפחות רבות ואנו גאים להיות הראשונים לבוא לקראת ההורים ולאפשר בדיקה מהירה לילדים במחיר מסובסד מאוד".

מבצעים בפואנטה

מלונות הרשת הפתוחים: 'אוליב בגלבוע', כפרי הנופש 'רימונים דריה' ו-'דריוס' על שפת הכנרת, 'דולפין וילג" בשבי ציון, 'הלני ירושלים' ו'אוליב בוטיק' בנהריה. 'אקוודוקט רגבה' ייפתח ב-15.3, ולדברי חיות, מלונות הרשת הנוספים צפויים להיפתח בהמשך. יש לעדכן טרם הגעה על הצורך בבדיקה לילדים. כל הפעילות הינה על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הירוק.

ברשת מציינים כי משפחות שונות האמורות ללון בכפר הנופש דריה בסוף השבוע כבר ביקשו אתמול להיבדק בכניסה למלון: "לקראת פסח כבר רואים עלייה בהיקף ההזמנות מצד משפחות עם ילדים".

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה – זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות