חבילת הסיבים האופטיים בבזק יקרה. אלה המחירים שתשלמו כדי לגלוש מהר

חבילת הסיבים האופטיים בבזק יקרה. אלה המחירים שתשלמו כדי לגלוש מהר

רוצים לגלוש מהר בתשתית של בזק? תתכוננו לשלם ביוקר. הצצה אל מחירי הסיבים האופטיים של בזק מגלה שתיפרדו מלפחות 150 שקל בחודש

הסיבים האופטיים של בזק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בזק היא אמנם קבוצת התקשורת הגדולה והעשירה בישראל, אבל רק עכשיו היא מתחילה להציע ללקוחות גלישה מהירה באינטרנט באמצעות סיבים אופטיים – וגם את זה היא עושה ביוקר. אם אתם לקוחות החברה ואתם רוצים שהאינטרנט שלכם יפסיק לזחול, תשקלו מן הסתם להתחבר לחבילת הסיבים האופטיים של בזק, אשר מחיריה נחשפו סוף סוף ולמרבה הצער אינם ממש זולים.

בחברה אומרים כי כיום כרבע מיליון משקי בית ברחבי הארץ יכולים להתחבר לסיב האופטי של בזק, וזאת כחודשיים וחצי אחרי תחילת הפריסה.

חבילת סיבים אופטיים בבזק – כמה תעלה גלישה מהירה?

בשלב זה בזק מאפשרת רק שתי חבילות גלישה של תשתית הסיבים האופטיים, אבל בקרוב היא תשיק גם חבילה מהירה במיוחד שכיום המתחרות אינן מציעות: חבילת גלישה במהירות 2.5GB. מועד ההשקה לא ידוע.

> שווה להישאר מעודכנים. הצטרפו לקבוצת הטכנולוגיה של פואנטה >>

 

בניגוד לפרטנר ולסלקום, שמציעות חבילות שמשלבות כבר את התשתית ואת הספק, בזק מחויבת למכור אינטרנט במודל מפוצל של ספק ותשתית (עד שמשרד התקשורת יבטל את הפיצול שמפריע כל כך לצרכנים).

מחירי תשתית סיבים אופטיים בבזק

כאמור, הצרכן ישלם בסופו של דבר מחיר גבוה יותר כי למחירים אלו יש להוסיף תשלום לספקית האינטרנט:

  • חבילת UP60: חבילת גלישה במהירות של 600MB – מחיר ראשוני של כ-110 ש"ח
  • חבילת UP100: חבילת גלישה במהירות של 1GB – מחיר ראשוני של כ-120 ש"ח

ספקיות האינטרנט יגבו כ-20 שקל בחודש על השירות שלהן – כך שיש להוסיף לפחות עוד 20 ש"ח על המחיר הזה.

אם אתם שוכרים ראוטר של בזק – תשלמו 20 ש"ח נוספים בחודש.

 

פואנטה בטלגרם

 

ההמצאה של בזק: דמי התקנה

בזק היא החברה היחידה שמעזה לגבות חוץ מעלות חודשית של חבילת סיבים אופטיים – גם דמי התקנה. כך, בנוסף לעלות התשתית, חבילת הסיבים כרוכה גם בעלות התקנה שעומדת על לא פחות מ-450 ש"ח! כעת במבצע השקה, בזק מציעה לשלם על ההתקנה בפריסה של 3 שנים: 12.50 ש"ח לחודש בפריסה ל-36 חודשים. המבצע בתוקף עד לתאריך 15.6.21.

חבילת סיבים אופטיים של בזק ובזק בינלאומי

כאמור, משרד התקשורת אמנם אוסר על בזק למכור חבילת סיבים אופטיים של תשתית+ספק, אבל מדובר בקבוצה שמחזיקה כידוע גם בספקית האינטרנט בזק בינלאומי.

זמן קצר אחרי ההשקה של בזק, הכריז דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, פלאפון ויס, כי בזק בינלאומי משיקה את ררשת פייבר פלוס, בחבילות גלישה במהירות של 600 מגה ו- 1 ג'יגה – במחיר שמתחיל בכ-20 ש"ח בחודש.

מדובר בכבל התת ימי של החברה, המותאם לגלישה על גבי תשתית של סיבים אופטיים.

בזק בינלאומי מאפשרת לרכוש חבילה רק עם בזק.

בשורה התחתונה – תיפרדו לפחות מכ-150-180 ש"ח בחודש

כאשר מחשבים את כל העלויות יחד, מגיעים בקלות ל-150 ש"ח – עבור חביל 300MB, לפני עלות הנתב. מי ששוכר מבזק גם נתב (וזה רוב הלקוחות של בזק) – משלם עוד 20 ש"ח בחודש.

לכן, בחישוב מהיר מתגלה הוצאה מופרכת ממש של כ-170 ש"ח על חבילת סיבים אופטיים בבזק עם בזק בינלאומי עבור גלישה במהירות של 300MB, וכ-180 ש"ח עבור חבילה של 1 ג'יגה. רוצים לדעת כמה תשלמו על חבילה דומה בפרטנר? לחצו כאן >

סיבים אופטיים של בזק – מיליון בתי אב עד סוף השנה

מבזק נמסר כי עד סוף השנה יוכלו להתחבר לסיבים של בזק כמיליון בתי אב, המהווים 40% מכלל משקי הבית בישראל. בשנה הראשונה הפריסה תכלול 90 יישובים ברבי הארץ, במרכז ובפריפריה, בבנייה רוויה וצמודי קרקע.

בזק מתגאה בפריסה המהירה, אך נזכיר כי פרטנר וסלקום עוסקות בפריסת סיבים אופטיים כבר כמה שנים ויש להן כבר תשתית במקומות רבים. היום פרסמה פרטנר כי יש לה כבר 150,000 לקוחות שמנויים על פרטנר פייבר.

הוט מצדה פרסמה לאחרונה כי היא יכולה לאפשר כרגע לכ-600 אלף בתי אב להצטרף לשירות הסיבים. נכון להיום הוט מציעה חבילות מהירות של 500MB ו-1GB – אבל לא על גבי סיבים אופטיים אלא על גבי כבלים.

מוזמנים לקרוא עוד על הסיבים האופטיים גם באתר החיבור >

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, שתפו את הכתבה – ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות