חדש בתל אביב: קורקינט חשמלי DOTT במחיר נגיש ועם מעמד לטלפון

חדש בתל אביב: קורקינט חשמלי DOTT במחיר נגיש ועם מעמד לטלפון

קורקינט חשמלי DOTT מגיע לתל אביב אחרי החברות האחרות – ולכן מציע מחיר מפתיע וגם גם כמה תכונות בטיחותיות שהופכות אותו לאלטרנטיבה אטרקטיבית

קורקינט חשמלי DOTT
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם נדמה לכם שבתל אביב יש כבר המון קורקינטים חשמליים, אתם צודקים – אבל עכשיו יהיו אפילו יותר. חברת DOTT מתחילה להציע את שירותי הקורקינט החשמלי שלה ותתחרה ב-BIRD, LIME, WIND ובשאר האפשרויות לתחבורה שיתופית. קורקינט חשמלי DOTT יעלה 1 ש"ח לדקה – ללא תשלום על פתיחת הקורקינט. יש גם אפשרות לרכוש מנוי (ראו תעריפים בהמשך). השימוש הראשון יהיה שימוש חינם לצורך התנסות, כאשר ברחבי תל אביב ייפרסו 1800 קורקינטים.

הדגש בחברה, שעד עתה פעלה רק באירופה ואזור הפעילות הראשון שלה מחוץ לאירופה הוא ישראל, הוא על מחיר נגיש, בטיחות וזמינות. המחיר בישראל נמוך יותר מאשר בפריז, למשל, וגבוה יותר מאשר בפולין – כאשר החברה מתמחרת את השירות באופן שיהיה תחרותי מול אפליקציות הקורקינט החשמלי האחרות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הנהיגה מותרת רק מגיל 18 – כאשר יש לספק מסמך המוכיח זאת בעת ההרשמה (תעודת זהות / רישיון / דרכון).

מבחינה ביטוחית, ברגע שהמשתמש נוהג בקורקינט הוא מבוטח ע"י DOTT באופן אוטומטי.

תעריף קורקינט חשמלי DOTT

  • 1 שקל לדקה לנסיעה רגילה ללא מנוי – עד 20 דקות.
  • אין דמי פתיחה
  • חבילת 2 נסיעות: 15 ש"ח (עד חצי שעה כל נסיעה).
  • מנוי חודשי: 120 ש"ח לחודש (30 נסיעות של עד חצי שעה לכל נסיעה).
  • מנוי יומי: 40 ש"ח ליום (10 נסיעות של עד חצי שעה).

קורקינט חשמלי DOTT: יש גם איתות, קסדה ומעמד לסלולרי

קורקינט DOTT מגיע עם אפשרות לאותת כאשר הנהג פונה ימינה או שמאלה.

בנוסף, יש בו מעמד מובנה לקסדה (וקסדה כמובן) ויש מעמד מובנה לסלולרי – במטרה לאפשר לנהג לנווט בקלות. מדובר בקורקינט עם גלגל ברוחב 12 ס"מ – במטרה להיות בטיחותי יותר מקורקינטים אחרים.

ברחבי תל אביב הוקצו 614 מקומות חניה לקורקינטים של DOTT, ובסוף הנסיעה, הלקוח מתבקש לצלם תמונה של חניית הקורקינט החשמלי – וזאת במטרה לוודא שהוא חנה כחוק, מבלי להפריע להולכי רגל או לכלי רכב.

קורקינט חשמלי DOTT – האם המחיר הנמוך יישאר כזה?

חברת DOTT היא חברה הולנדית שפועלת כיום ב-10 מדינות וביותר מ-40 ערים. החברה מחזיקה כ-40,000 קורקינטים חשמליים וכן כ-10,000 אופניים חשמליים (שאותם היא אינה משיקה בארץ בשלב זה).

לפי הנתונים של DOTT, בתל אביב יש כיום כ-6000 קורקינטים חשמליים שמבצעים כל אחד כ-5 נסיעות ביום. "מדובר בתחום צומח, בתל אביב אנשים אוהבים קורקינטים חשמליים ולכן בחרנו בה להיות היעד הראשון שלנו מחוץ לאירופה", אומרים ב-DOTT.

פואנטה בטלגרם

בחברה מבטיחים שהמחירים הנוכחיים יישארו קבועים לפחות תקופה מסוימת, אך לא מתחייבים שהמחיר לא יעלה עם הזמן: "חשוב לנו שהנסיעה בקורקינט חשמלי DOTT תהיה נגישה לכולם, כך שהשאיפה שלנו היא לשמור על מחיר נמוך. לא מן הנמנע שנצטרך להתאים את המחיר בשלב כזה או אחר, אבל חשוב לנו להיות תחרותיים אל מול החברות האחרות. בהשוואה למחירים בעולם, המחיר בישראל הוא די באמצע. תל אביב היא עיר יקרה, כך שהמחיר בפולין נמוך יותר – אבל לעומת זאת, המחיר בפריז גבוה יותר".

לגבי התרחבות לערים שמחוץ לתל אביב, בחברה אומרים שהם בוחנים את האפשרות, אך לא קבעו עדיין מיקומים נוספים.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

נגישות