ריקו מותגים פותחים מחלקת עודפים של מותגי על במחירים נוחים

ריקו מותגים פותחים מחלקת עודפים של מותגי על במחירים נוחים

אם אתם חובבי מותגים, תוכלו למצוא במחלקת העודפים של ריקו מותגים מגוון פריטים של החברות הגדולות בעולם, החל מפראדה ועד גוצ'י

ריקו מותגים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

מחלקת עודפים או Outlet היא מחלקה שמוכרת פריטי אופנה במחירים נמוכים ביותר, ביחס למחירים בהם ניתן למצוא את אותם מוצרים של אותם מותגים בחנויות הרגילות. חנויות העודפים המקוונות מאפשרות לקהל הלקוחות לברור מתוך מגוון רחב ובמחיר נמוך.

אתר ריקו מותגים גאה להציג את פתיחת מחלקת העודפים של המותגים הטובים ביותר בשוק האופנה, הביגוד והנעלה העולמי, לקהל בישראל. מחלקת ה-outlet החדשה כוללת מספר רחב של המותגים הנחשבים והאיכותיים ביותר בעולם, שנבחרו באופן קפדני, מתוך ניסיון עם החברה והכרות עם עולם האופנה העכשווי.

מחלקת העודפים כוללת מותגים כגון: דיזל, פראדה, גוצ'י, ריפליי, נייק, קלווין קליין ועוד.

מותגי על בקליק אחד

אתר ריקו מותגים מתמחה בייבוא של מוצרי הלבשה שונים לכל הגילאים. חולצות, נעליים לגברים, סנדלים לנשים, תיקים, כובעים ועוד – כל מה שאתם צריכים מחכה לכם במקום אחד.

מחלקת העודפים של ריקו מותגים מציעה פריטים שונים במחירים שווים, למשל סט ביקיני שחור של קלווין קליין, בגזרה ברזיליאנית, ב-249 שקלים בלבד. או נעלי יום האהבה (Valentines' day) של Converse ב-199 שקלים בלבד. כל זאת ועד לפתח דלתכם בקליק אחד. מותגי העל הטובים ביותר בעולם, במרחק של קליק אחד, לכל אירוע וכל מטרה, במחיר טוב ובשירות אדיב.

מותגי על לכל פעילות ואירוע

מחלקת העודפים החדשה של ריקו מותגים מכילה מספר רב של פריטים המתאימים לכל פעילות, מספורט ועד לבוש יום יומי, ועד בגדי לבוש לאירועים כמו חתונה או כל חגיגה.

בחנות תוכלו למצוא פרטי לבוש כמו חולצות טי שירט לבני נוער של קלווין קליין, כובעים בעיצוב יוקרתי ב-99 שקלים ועוד.
בנוסף תוכלו למצוא פריטים של מותגי על שמתאימים לכל עונות השנה, מכפכפים לים של GANT ועד תיקי גב לבית הספר, האוניברסיטה או העבודה ועוד.

קניית מותגי על באינטרנט מעולם לא הייתה פשוטה וזולה יותר

חברת ריקו מותגים קיימת מאז שנת 2010 ומתמחה בייבוא של מותגי על ומכירתם במחיר השווה ביותר בישראל. החברה פועלת מתוך החזון להנגיש לקהל הלקוחות בישראל את המותגים האיכותיים ביותר, במחיר שווה לכל כיס ובשירות מעולה.

בנוסף לסניפים בתל אביב, חיפה ובנס ציונה, החברה מתחזקת חנות אופנה מקוונת ועושה שימוש בשירות משלוחים מהיר.
החנות האינטרנטית מכילה מגוון עשיר של מותגים החמים ביותר בעולם האופנה העכשווי. בזכות המערכת המאובטחת של האתר, אתם יכולים לרכוש בדקה, והמשלוח יגיע עד אליכם הבית. תכנסו לאתר ריקו מותגים ותתרשמו בעצמכם מהמגוון הרחב של פריטי האופנה ומהמותגים הנחשבים ביותר.

1
נגישות