סקירה: פיליפס וואן בלייד 360 (Philips Oneblade 360)

סקירה: פיליפס וואן בלייד 360 (Philips Oneblade 360)

פיליפס וואן בלייד 360 הוא מכשיר גילוח היברידי מוצלח למי שיש לו זקן ולמי שאין. כל הפרטים בסקירת Philips One Blade 360

סקירה פיליפס וואן בלייד 360
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מכשיר גילוח לעיצוב זקן או לגילוח מלא, ביקורת פיליפס וואן בלייד 360 בדיוק בשבילכם. אמנם, כשמדובר בגילוח, יש לפעמים תחושה שכבר אין מה לחדש, אבל יצרניות מכשירי הגילוח לא יכולות להרשות לעצמן לקפוא על השמרים. לכן, הן מפתחות עוד ועוד מוצרים שמטרתם לקלוע לקהלי יעד שונים – בעלי זקן, נטולי זקן, כאלה שאוהבים גילוח יבש, כאלה שאוהבים גילוח רטוב, כאלה שרוצים לגלח שיער גוף ועוד. לאחרונה הושק בארץ דגם Philips Oneblade 360 שפונה לכלל הקהלים, ושיגרנו אותו להתנסות אצל נסיין של פואנטה.

פיליפס Oneblade 360 – מה הוא מציע?

התכונה הבולטת ביותר בפיליפס וואן בלייד 360 היא ההיברידיות. מדובר במכשיר לגילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים ובגוף. המכשיר עמיד למים, כך שהוא מיועד לשימוש יבש או רטוב. הוא מתאים למי שיש לו זקן ולמי שמתגלח לגמרי, ובקיצור, הוא מבטיח להיות לגמרי רב שימושי.

סכין של פיליפס ואן בלייד 360
סכין של פיליפס ואן בלייד 360

תכונה נוספת היא העדינות. טכנולוגיית OneBlade היא טכנולוגיה הכוללת מערכת הגנה כפולה – יש לה ציפוי חלק בשילוב קצוות מעוגלים.

מדובר במכשיר שהוא סכין גילוח נטען, שגודלו ומשקלו קומפקטיים. הוא כולל ראש סכינים הניתן לשימוש דו כיווני, כלפי מעלה או מטה, כאשר החברה מתחייבת ל-200 פעולות חיתוך לשנייה.

ערכת סכין גילוח פיליפס וואן בלייד 360 מגיעה עם כמה פריטים:

  • ראש סכינים שמחזיק לארבעה חודשים בשימוש דו-שבועי (ניתן כמובן לרכוש ראשים נוספים בנפרד)
  • ציפוי מגן המאפשר גילוח גם באזורים רגישים הזקוקים לטיפול עדין
  • מסרק מתכוונן לקיצוץ הזקן, המקצר את הזקן לזיפים באורך מדויק של: 1מ"מ לקיצוץ מקסימלי, 3 מ"מ לזיפים קצרים או 5 מ"מ לזיפים ארוכים.
  • מסרק מתכוונן לקיצוץ שיער גוף ברמת 3 מ"מ

המסרקים עשויים מפלסטיק, כך שהם כמובן עמידים במים, והרכבתם על הסכין או החלפתם מתבצעת בקלות. ידית האחיזה מחוספסת ונוחה – יחסית דקה, אך לא דקה מדי, לא מחליקה וקלה לשטיפה.

ביקורת פיליפס וואן בלייד 360

כאמור, לצורך הסקירה העברנו את Philips One Blade 360 לנסיין שמעולם לא התנסה בסוג כזה של מכשיר, אלא במכונת גילוח או בסכין ידני. הוא התגלח עם המכשיר גם על יבש, גם על רטוב וגם עם ג'ל.

ביקורת פיליפס וואן בלייד 360
צילום: דפנה הראל כפיר

לדבריו, שטח הפנים של הסכין עצמו די קטן, מה שמאפשר הגעה לכל אזור הפנים, גם לאזורים הפחות נגישים – למשל באזור השפם, מתחת לאף ועוד. מבנה הסכין הגמיש הוא יתרון נוסף.

בשונה מסכין רגיל, היתרון הבולט הוא שהסכין אינו חותך או פוצע את העור. המכשיר לא מגלח קרוב לעור כמו סכין מסורתית, כך שהעור לא מגורה. בפיליפס מציינים שניתן לגלח גם נגד כיוון הצמיחה על מנת להסיר גם שיער ארוך, ואכן, הנסיין דיווח שהסכין עומד בהבטחה.

 

עוד הוא ציין שאפשר להשתמש בו בבטחה גם כדי באזור האוזניים והנחיריים ללא חשש להיפצע.

כדאי לשים לב משום שהסכין לא מגלח קרוב לעור, התוצאה המתקבלת היא של פנים חלקים, אבל לא חלקים כמו אלה שמושגים עם סכין גילוח ידני.

>> אוהבים לקרוא סקירות? הצטרפו לערוץ של פואנטה בטלגרם ולא תפספסו כלום 🙂

הגילוח מהיר והחוויה טובה גם כאשר מתגלחים גילוח יבש וגם רטוב. לדברי הנסיין, גילוח עם ג'ל היה פחות מוצלח כי נותרו זיפים יחסית ארוכים.

מי שמבקש להשתמש בפיליפס וואן בלייד 360 כדי לגלח שיער גוף, כמו למשל את בית השחי או החזה, יכול כמובן לעשות זאת – תוך התאמת המסרק הנדרש.

הסוללה הנטענת מספיקה ל-45 דקות של שימוש אלחוטי לאחר 8 שעות טעינה. משך הגילוח עצמו תלוי כמובן במשתמש, אבל באופן כללי, מדובר במכשיר יעיל ומהיר. גילוח של הפנים או הזקן נמשך דקות ספורות, כך שלא צריך לטעון את המכשיר בתדירות גבוהה.

מחיר פיליפס וואן בלייד 360

מחיר פיליפס וואן בלייד 360 עומד על כ-280 ש"ח בסופר-פארם. העלות הזו כמובן היא עלות ראשונית, שכן יש להחליף את הסכין בכל מספר חודשים.

KSP279.90 ש"ח למכשיר
KSP119 ש"ח לסכין

>> בואו נהיה חברים בפייסבוק, לחצו להצטרפות 🙂

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות